3442 åskådare i en match som är mycket viktig för Örgryte också. Förklarar varför de tappat, arenan är helt enkelt för stor och dyr jämfört med deras publikkapacitet
Fri entre på matchen. Annars hade nog knappt hälften betalat entrepeng.
Gais är seriens bästa lag. Tror dom kommer vinna serien. Bokstavligen krossar allt motstånd.
Just nu är vi kanske det, men jag har svårt att se att vi skulle gå om Västerås. Men det är klart, de kan vara klara efter nästa omgång och kanske slappnar av fullständigt.
Just nu är vi kanske det, men jag har svårt att se att vi skulle gå om Västerås. Men det är klart, de kan vara klara efter nästa omgång och kanske slappnar av fullständigt.
Kommer med största sannolikhet besegra Västerås borta. Om det blir några borta supportrar på plats som hjälper till att lyfta laget.
Helvete vilken match det var i dag. Trelleborg har ett par guldlägen första 10 men efter det är det GAIS för hela pengen.
Vi hade större klack borta mot Trelle än vad Öjs hade hemma (i ett "derby") på en gratismatch. Stackarna. Men fint att de snodde poäng av Utsikten.
Sjuk match. Gais är ett sjukt tight lag just nu. Fantastiskt. Var själv på matchen idag och ja...Vi tog helt över läktarna (vilket iofs inte var någon större bedrift med tanke på.....Trelleborg) men ändå. Tror fortfarande jag skall vakna och inse att vi är kvar i Div1 men nej då! Nu kör vi det sista racet in i kaklet!
I nuvarande tider med gigantiska tidstillägg var det intressant att domaren visade barmhärtighet mot Trelleborg. Trots alla mål och byten var tidstillägget 0 (noll) min.
Faktiskt berömvärt i all kritik mot domarkåren, fin känsla.
Nu mår man på topp!
Berodde nog på att inget av lagen hade något för att maska som annars tyvärr är så vanliga inslag i fotbollen av idag.