Citat:
Ursprungligen postat av
Humlissss
Ja precis så är det, anhöriga fick samtal för en stund sedan.
samtal?
Polisen ringer inte och meddelar sånt, de åker hem för att finnas som stöd.
Inget besked man ger på 2 min och sen åker.. men tyvärr väntat han inte lever