Citat:
Ursprungligen postat av
Worldwatcher
Det är ytterst märkligt att Hamas lyckats infiltrera Israel på det här sättet. Mossad som anses vara världen bästa underrättelsetjänst ska alltså helt ha missat detta. Vilket som kan detta leda till något riktigt stort. Hizbollah har redan hakat på och Israel lär väl gå ”full genocide” nu mot palestinierna i Gaza. Då lär Iran blanda sig i och förstås USA. Därefter Ryssland och Kina.
Själv tror o anser jag att CIA o Mossad kände till allt o t.o.m. släppte in dom från hav, luft o land.
Netanyahu som var helrökt blir superpoppis, enar Israel och kan äntligen få som han ville, utplåna palestinierna o jämna Gasa o t.o.m. Västbanken.
USA 1/9 likaså, med USA bakom…
USA gick in i Irak o tog oljan. Ingen fick se Bin Ladens lik. FN o H Blix hade vrålat ut ”-inget farligt i/från Irak. Iranska underrättelsetjänsten låg bakom o styrde bort ett amerikanskt anfall från Iran mot Irak.
Israel kan med världen som förstående åskådare utplåna Palestina o annektera det dom anser är deras.
Personligen anser jag att judarna stal området från palestinierna som har 100% rätt i sak.
Däremot anser jag att araber bör utrotas