2023-10-08, 17:35
Medlem
en frihetskämpe sliter ner en zionistflagga https://twitter.com/FreedomHonor666/...B5A86N7Ug&s=19
Citera
2023-10-08, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Nu försöker du leka smart och skriva på ett formellt sätt.

Mannen det här är Flashback. Finns dumma åsna.

Som sagt, håll dig borta från MÖ frågan.

"Nu försöker du leka smart och skriva på ett formellt sätt". Nej jag skriver på ett så avancerat språk som behövs för att föra fram det som ska föras fram.

"Finns dumma åsna". Det här är inte ens en fullständig mening. Varför skrev du det? Kan du inte enkel svensk grammatik? Nej just ja du kan inte skriva en enkel grammatiskt korrekt text ja. Fjärde gången du skriver en mening som visar att du intellektuellt är ett litet barn. Du behöver inte skriva sådant flera gånger du har redan visat att du är ett litet barn rent intellektuellt.

"Som sagt, håll dig borta från MÖ frågan". Ja nu är vi tillbaka här igen. Du kan inte argumentera så du vill att folk som är smartare än dig håller sig borta.
Citera
Medlem
Pissarsyras avatar
När Israel ger igen börjar snyft-artiklarna i svensk media.
Åh, det är så synd om terrorstaten Palestina.

Fyfan.
Citera
Medlem
Ammunakis avatar
Israeli death toll hits 659: Reports
The latest reports by Israeli media say at least 659 people have been killed in Israel.

Another 2,156 people have been injured.

https://www.aljazeera.com/news/liveb...s-bombard-gaza
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Var ute nyss och mötte 7-8 bilar där ett gäng araber satt i varje bil och körde kortege med Palestina-flaggor.
Vad är det som händer egentligen?! Ska vi behöva bli indragna i denna skit också. Kan inte idioterna bara åka hem.
Det är sånt här smuts vi importerat tyvärr. Illiterata grisar som gläds åt när den civilisation som försörjer dem attackeras av deras kosiner. Förhoppningsvis kommer de ansluta sig till kampen och bli till gödning i sanddynerna.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotronix
Varför skulle jag leta upp en länk för ditt argument och posta den åt dig? Det är ju du som vill framföra argumentet. Jag tänker inte göra jobbet åt dig, latmask.

VADÅ argument?

Vi pratar om vad folkmord är, jag HAR inget argument????

Jag påpekade att man INTE behöver hitta på själv.

Jag ger upp. Jag tror att du är ett barn, och isåfall, förlåt.
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Undrar om Israel svarar med samma metoder?

”Sedan lördagsmorgonen cirkulerar bilder på sociala medier som visar skräckslagna fångar i förvar hos militanta palestinska grupper. En video, som verifierats av BBC, visar hur en lastbil, fylld av tillfångatagna israeler, banar sin väg genom folkmassorna. I lastbilen sitter mammor som håller om sina barn.”
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/i...agna-hos-hamas
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Sverige har inget folkmord, har inget med vita att göra men det vet du givetvis.

Du kan kolla tillexempel Grekland och Turkiet, så får du ett exempel på folkmord på vita. Men det kanske inte passar din syn på världen?

Det demografiska folkmordet i Sverige pågår med oförminskad styrka.

Bry du dig om Grekland och Turkiet, så bryr jag mig om Sverige.
Citera
2023-10-08, 17:37
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Ålder tycks inte vara vishet per automatik alltså..
Jo det är fakta att Israel bildades 1947 med mandat från det nybildade FN.
Man är inte rasist när man pekar på vad araber är och hur de beter sig, har du inte lämnat lägenheten de sista 30 åren?

Det nybildade FN som utelämnade en stor del av världens befolkning som var under kolonialt styre....

Samma församling har fastslagit att zionismen är en rasistisk ideologi, jag förmodar att du håller med.

Trustor, Allra, We Work, fake-biskop i Malmö, Tinder-dejtare, Epstein, Weinstein, Madoff, "fransk fake-minister" porrindustrin etc etc etc etc etc. Kom inte att kackla om andra moral tack.
Citera
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Jag tror detta kommer vara slutet för Palestina.
Israel kommer totalt sudda ut Palestina nu.
Med all rätt.
Att Hamas ger sig på kvinnor på detta sättet är något som kommer slås ned hårt mot.
De är så jävla korkade att de förgjort sig själva.
Citera
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Båda befolkningarna har historiska anspråk på det omtvistade territoriet, BÅDA har upplevt trauma och står inför någon form av existentiellt hot.

Å ena sidan har palestinier ställts inför diskriminering, fördrivande, förföljelse och utplåning av deras kulturarv.

Å andra sidan så sökte judar skydd i Israels skapelse efter århundraden av förföljelse och folkmord i Europa.

Hamas är, en terroristgrupp vars stadga uttrycker målet att förstöra Israel.

HBTQI+-personer står inför pågående förföljelse och till och med hot om död i Gaza.

Du kankse kan läsa på lite om folkmord?

Vad försöker du säga? Historiskt anspråk? Palestinierna var den befolkningsgrupp som fanns i majoritet i Palestina innan sionisterna gjorde anspråk på landet. Det går inte att byta ut en befolkning mot en annan. Palestinierna befinner sig i ett existentiellt p.g.a. sionisterna. Sionismen började långt innan andra världskriget och handlar nog mer om imperialism än om någon förföljelse. Theodor Herzl tyckte till och med att anti-semitism är bra för det tjänar sionisternas syften.

Sionisterna utförde flera terrordåd innan staten Israel grundades, flera av de terroristerna satt i parlamentet. Israel är helt enkelt inte bättre än någon annan och kan inte skylla ifrån sig med sina illegala bosättningar, mur och check-points,

Om man systematiskt mördar, fördriver befolkning, förstör alla förutsättningar för ett folk att styra sig själva, ockuperar, förstör det kulturella arvet, fängslar en annans folks barn o.s.v. Hur kan det vara annat än folkmord? Det kanske är "omedvetet folkmord", om man vill tro på det.
Citera
2023-10-08, 17:38
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Jaha, det verkar som att Hamas-clownerna har dödat personer från ett tiotal nationer, som inte har ett skit med konflikten att göra. Verkar vara sydamerikaner, tyskar och kanadensare bla.
Alltså det är ju något genetiskt/cerebralt fel på dessa terrorister
Det är inte ofta man kan avskriva terrorister som rakt av lågbegåvade men det kan man göra i detta fall.
Undrar vad den genomsnittliga intelligensen i Gaza är..

Dessa "turister" stödjer israel och deras ockupation, annars hade de inte varit där. Flera av de är säkert dubbla medborgare inklusive israeliska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in