Citat:
Ursprungligen postat av
Enkulaihuvudet
Släpp det grabben. Min mening var att det finns ingenting förutom bilder och videos som kallar han det. En balettdansös kan se ut som en wannabe. Vi lägger ner det där nu
Här släpps ingenting förrän du fattar vad wannabe innebär. Hade H varit klädd i balettskor och gjort taffliga balettmoves i sina videos, utan att för den sakens skull vara en utövande balettdansare, då hade han varit en balettdansar-
wannabe. Nu höll han istället på och flexade om saker vi förknippar med gängkriminalitet, därav epitetet gangster-wannabe.
Du fattade uppenbarligen inte vad som menades eftersom du ställde följdfrågor om vilket gäng han tillhörde.