2023-10-07, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Be.Kind
Sant. Nog för att mamman delat MP efterlysning som bara hon diskuteras. Men självklart så är det ju två fld boendes i huset..

Mycket möjligt att pappan också delat men att hans fb är stängd jag ser ingenting efter omslagsbild bytt 2015 på hans.
Citera
2023-10-07, 15:55
Medlem
InFlames07s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Tack för länken.

Ett verkligt fint och trevligt hus med tillhörande trädgård och garagebyggnad. Jag känner inte till något närmare om Alingsås men fastigheten verkar ligga i ett lugnt och pittoreskt område.

Njaa, det skulle jag inte påstå...
Det ligger i yttersta utkanten av Alingsås mot Vårgårda till och hela området är i stort sett industrimark förutom ett par gator, Traktorvägen inräknad...
Hängt mycket däromkring i yngre dagar och inget ställe jag skulle vilja bo på.
Citera
2023-10-07, 15:56
Medlem
Tog en sväng förbi Traktorvägen 8 och kan bekräfta att det är avspärrat runt både hus och garage. Stog en bil innanför avspärrningarna precis utanför garaget med. Fick dock inte reg numret på den..
Citera
2023-10-07, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trottsipottsi
Mycket möjligt att pappan också delat men att hans fb är stängd jag ser ingenting efter omslagsbild bytt 2015 på hans.

Ne jag såg inte heller mer än så på hans fb-sida.

Svårt att föreställa sig hur läget har varit hemma på traktorsvägen precis efter att Allingsåsborna nåtts av efterlysningen av H. Om fld till de häktade vet vem H är och att deras barn känner H så borde de ju pratat väldigt mycket runt middagsbordet..
Citera
2023-10-07, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neasan
Tog en sväng förbi Traktorvägen 8 och kan bekräfta att det är avspärrat runt både hus och garage. Stog en bil innanför avspärrningarna precis utanför garaget med. Fick dock inte reg numret på den..

Lider med föräldrarna som har barn som håller på med sånthär skit som gör att hela familjen blir granskad resten av sina liv. Usch men chansen att Henke hittas vid iv känns liten, tyvärr.
Citera
2023-10-07, 16:00
Medlem
Skaraborg2s avatar
Industrimark.

Citat:
Ursprungligen postat av InFlames07
Njaa, det skulle jag inte påstå...
Det ligger i yttersta utkanten av Alingsås mot Vårgårda till och hela området är i stort sett industrimark förutom ett par gator, Traktorvägen inräknad...
Hängt mycket däromkring i yngre dagar och inget ställe jag skulle vilja bo på.

Jättebra att du berättar vad detta är för ett slags område för en som inte alls känner till det.
Citera
2023-10-07, 16:03
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flowerpower69
Det har förekommit uppgifter om att S skulle goat H. Den nya killens intresse kanske svalnade rejält när han insåg vilken kaliber hon är av.
Vad betyder goat?
Senast redigerad av Knut-Anne 2023-10-07 kl. 16:12.
Citera
2023-10-07, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Vad betyder goa?

lura till en plats för att skada
Citera
2023-10-07, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Vad betyder goa?

Lurat iväg för att utsätts för möjligtvis/ofta utsätta för brott.
Citera
2023-10-07, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Tack för länken.

Ett verkligt fint och trevligt hus med tillhörande trädgård och garagebyggnad. Jag känner inte till något närmare om Alingsås men fastigheten verkar ligga i ett lugnt och pittoreskt område.

Ja och det går inte att rulla in på den vägen obemärkt… man ”råkar” inte bara åka förbi så att säga
Citera
2023-10-07, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckluft123
Kan säga att H pappa M är en go gubbe! Pratglad och verkligen månar om sin pōjk!
De är på nästintill på varje Frölundamatch och säljer 50/50 lotter!
Har aldrig sett honom onykter så glöm det där med att han har problem och inte bryr sig!

Ogillar att snacka skit men åker man rast för rattfylla så har man problem med spriten
Citera
2023-10-07, 16:09
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrooge89
https://www.fastighetsbyran.com/sv/sverige/vastra-gotalands-lan/alingsas-kommun/objekt/?objektID=2482954
Ser trevligt ut, inget man förknippar med avskum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in