2023-10-07, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Tackar!

Ja ni, nog ser det ut som samma garageportar.

Japp, man ser klart och tydligt att det är garaget på traktorvägen 8 som är avspärrat om man jämför bilden i expressen och den på fastighetsbyråns sida.
Man undrar ju om mamman också häktas för ”skydd av brottsling” eller om hon inte besitter en endaste liten cell av ”mammakänsla” och helst missat att hennes barn gjort något/att något hemskt hänt kring dom.. Märkligt att hon delat MP efterlysning..
Citera
2023-10-07, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Är det inte bonusmamman till minst några av dem? Inte för det spelar roll.
M*lin är mamma till F och bonusmamma till M
Citera
2023-10-07, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Be.Kind
Japp, man ser klart och tydligt att det är garaget på traktorvägen 8 som är avspärrat om man jämför bilden i expressen och den på fastighetsbyråns sida.
Man undrar ju om mamman också häktas för ”skydd av brottsling” eller om hon inte besitter en endaste liten cell av ”mammakänsla” och helst missat att hennes barn gjort något/att något hemskt hänt kring dom.. Märkligt att hon delat MP efterlysning..
Hon delade den innan sonen kom på tal? Men hon kunde kanske ta ner den nu av nån slags moral eller liknande.
Citera
2023-10-07, 15:44
Medlem
Ändå spännande att bara mamman till bonusbröderna nämns i den här tråden, det finns ju en pappa som kan vara exakt lika inblandad isf. Kanske ska lugna oss lite med de spekulationerna om vi ska rikta dem endast emot en av föräldrarna?
Citera
2023-10-07, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Hon delade den innan sonen kom på tal? Men hon kunde kanske ta ner den nu av nån slags moral eller liknande.

Vad jag menar är att man märker väl som fld om ens barn varit med om något så hemskt som ett försvinnande.. Barnet borde ju agerat stressat, rädd, arg..lättirriterad. Ja, vad som. Med lite känsla så hade kanske fld på traktorsvägen förstått att något va väldigt fel.. Men jag vet inte, kanske inte är så självklart att man märker av om ens barn gjort något väääääldigt dumt.
Citera
2023-10-07, 15:47
Medlem
Känns som att det kan finnas fler inblandade iaf skyddande av brottsling
Citera
2023-10-07, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Be.Kind
Vad jag menar är att man märker väl som fld om ens barn varit med om något så hemskt som ett försvinnande.. Barnet borde ju agerat stressat, rädd, arg..lättirriterad. Ja, vad som. Med lite känsla så hade kanske fld på traktorsvägen förstått att något va väldigt fel.. Men jag vet inte, kanske inte är så självklart att man märker av om ens barn gjort något väääääldigt dumt.

Finns väl inget som säger att det inte är fld som kontaktat polis med exakt dessa misstankarna?
Citera
Medlem
På Tra*tor v*gen finns 3 fordon registrerade:

En bil
Ett släp
Ett terrängfordon ( BRP Can-Am Outl )

Hämtat från Biluppgifter.se
Citera
Medlem
Skaraborg2s avatar
Fastigheten.

Citat:
Ursprungligen postat av Scrooge89
https://www.fastighetsbyran.com/sv/sverige/vastra-gotalands-lan/alingsas-kommun/objekt/?objektID=2482954

Tack för länken.

Ett verkligt fint och trevligt hus med tillhörande trädgård och garagebyggnad. Jag känner inte till något närmare om Alingsås men fastigheten verkar ligga i ett lugnt och pittoreskt område.
Citera
2023-10-07, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trottsipottsi
Ändå spännande att bara mamman till bonusbröderna nämns i den här tråden, det finns ju en pappa som kan vara exakt lika inblandad isf. Kanske ska lugna oss lite med de spekulationerna om vi ska rikta dem endast emot en av föräldrarna?

Sant. Nog för att mamman delat MP efterlysning som bara hon diskuteras. Men självklart så är det ju två fld boendes i huset..
Citera
2023-10-07, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duchesse33
Att de misstänkta kniper käft så här långt kan bara tyda på en sak…
Hade det bara varit en kidnappning/bortrövande så tror jag ungarna hade gett upp vid detta laget och snackat…
Det hela hade då kunnat avslutats /blåsas av redan nu…men detta alltså verkar sitta djupare
Japp det verkar inte bättre än att dessa familjemedlemmar har bragt Henrik om livet och gömt honom någonstans...
Citera
2023-10-07, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trottsipottsi
Finns väl inget som säger att det inte är fld som kontaktat polis med exakt dessa misstankarna?

Sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in