2023-10-06, 20:56
Medlem
BayouXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
En annan intervju med pappan och han låter förtvivlad.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/gt/pappan-till-forsvunne-henrik-en-standig-oro/
Han är helt förstörd, vilket man förstår.
Måste vara rent överjävligt för anhöriga, hoppas att han hittas snarast
Citera
2023-10-06, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Alprazolam och knivfodral hittat i närheten av ån som jag förstod det, detta är något som för mig stärker teorin om självmord.

Det som talar emot är som tidigare sagt att folk är gripna men detta behöver ju inte nödvändigtvis betyda något.
Hur vet du vad som.har hittats?
Citera
2023-10-06, 20:57
Medlem
Såg på mamma M*lins delade inlägg från MP att hon fått kommentar ”är detta verkligen så passande?” Av en herre för ca 1h sen.
Citera
2023-10-06, 20:59
Medlem
Såg polisen spärrat av ett område, det gör man väl inte utan anledning?
Menar, hittar dom dom en mobiltelefon eller så, då spärrar dom väl inte av et större område?

Känns som dom tror han ligger död där nånstans, kanske nergrävd?
Citera
2023-10-06, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Vad gjordes isf för att hjälpa honom?
Fick han adekvat hjälp i sin livssituation, sitt dåliga mående? Behövde pappan hjälp?

Nej antagligen inte för precis som vanligt så fokuserar socialen på att hjälpa alla invandrare med allehanda funderingar och problem .
Senast redigerad av Jahre30 2023-10-06 kl. 21:01.
Citera
2023-10-06, 21:01
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Hur vet du vad som.har hittats?

Finns bilder länkade nån sida in i tråden, ska tydligen vara från ett område som polisen tidigt spärrade av och sökte igenom.
Citera
2023-10-06, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dryopteris
Tror du har rätt i din analys.
Pappan i inslaget verkar skratta ohemult mycket.
Lutar åt att han stackars killen gått i ån.

Korttänkt 😑 Befann mig själv i ett chocktillstånd pga en händelse jag inte var förberedd på, och som handlade om liv eller död. Var som ett djävla vrak inuti, skakade och hackade tänder - men var oklanderligt artig och vänlig mot alla de människor som fladdrade runt mig och ville något.

Tills man varit i en liknande situation ska man inte vara så tvärsäker på ”hur man beter sig”. Valet att försöka hålla ihop är valet man måste ta, om man ska vara till någon nytta för någon.
Citera
2023-10-06, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBigmolly
Såg på mamma M*lins delade inlägg från MP att hon fått kommentar ”är detta verkligen så passande?” Av en herre för ca 1h sen.

sällan jag bryr mig om hur folk ser ut men den morsan ser ju helt psyk ut.
får Johanna Möller vibbar av henne
Citera
2023-10-06, 21:07
Medlem
laddsteffes avatar
Alltså.. jag må låta konspiratorisk, men efter att ha sett intervjun med fadern; kan man verkligen utesluta att fadern inte har ett finger med i spelet? Hur var deras relation?
Citera
2023-10-06, 21:08
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
JAha vad har det med saken att göra då??

Ot men använd dom istället i framtiden kompis, dom är fullt godkänt att använda sen språkreformen som gjordes för några decennium sedan.

OnT: Pappan har svårt att kontrollera sina läppar i intervjun expressen gjort med honom, förmodligen för att hålla tillbaka gråten men jag kan förstå att vissa tycker det ser ut som han nästan ler.
Citera
2023-10-06, 21:12
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det finns nog en anledning till att polisen har öppnat en brottsutredning...
Ja det är nog kört. Obehagligt å se den uppgivna pappan nu på Aktuellt. Såg att grabben hade whiggertendenser på sin Insta så hoppet är nog med största sannolikhet ute för familjen att hitta honom i livet.
Citera
2023-10-06, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacus
Hon heter Amela. Och det blev en storm i media och Flashback mot en krögare i Grästorp.
Det visade sig vara självmord.

Det var inget självmord. Det var en olycka. Hon hade halkat av bron i Forshall. Och dragits iväg med vattnet som var strömt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in