2023-10-06, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulljoh
hoppas verkligen han lever och hittas
hur kan den där mohamed springa lös om han ska vara inlåst
så sorgligt att läsa hans text till sin mamma

Det är ju socialen och andra personer som har mycket med detta att göra också för en sak är säker och det är att hela den familjen är dysfunktionell och att alla deras tre söner är kriminella men ändå så har man tillåtit dom att ”fostra” sina avkommor

Här har du t ex domen ifrån när hans storebror misshandlade deras syster pga hon ville umgås med vänner och gå på fest

https://i.ibb.co/GdhkrTF/IMG-4383.jpg
Senast redigerad av Jahre30 2023-10-06 kl. 09:52.
Citera
2023-10-06, 09:51
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nu är det inte så relevant för tråden om han är vältränad eller inte, men vad fan gaggar du om egentligen?

Grabben spelar plojhockey i en breddverksamhet och du drar en jämförelse med Peter Forsbergs vikt och muskelmassa? En tjock 15åring kan spela hockey. Varför uttala dig när du inte vet ett skit om elitsatsning och breddverksamhet?

Ber om ursäkt för ett tråkigt inlägg men bland de sjukare jämförelser jag läst. Hoppas det slutar väl.

Du har en poäng i ditt inlägg. Breddidrott är för alla. Killen är modell större och det kräver sin man för att gömma undan honom.
Citera
2023-10-06, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Du har en poäng i ditt inlägg. Breddidrott är för alla. Killen är modell större och det kräver sin man för att gömma undan honom.

Jag hoppas att jag har fel nu men jag tror på något sätt att man har lurat honom till en plats, kanske rånat honom med kniv och något har gått snett

Det jag inte blir klok på är om man då försökt gömma undan honom eller om platsen är så avlägsen så att ingen har passerat än bara..
Citera
2023-10-06, 10:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nu är det inte så relevant för tråden om han är vältränad eller inte, men vad fan gaggar du om egentligen?

Grabben spelar plojhockey i en breddverksamhet och du drar en jämförelse med Peter Forsbergs vikt och muskelmassa? En tjock 15åring kan spela hockey. Varför uttala dig när du inte vet ett skit om elitsatsning och breddverksamhet?

Ber om ursäkt för ett tråkigt inlägg men bland de sjukare jämförelser jag läst. Hoppas det slutar väl.
Ja, varför sitter man i tråden och gafflar om att en sportaktiv 15-åring är tjock för att han väger 75 kilo.
Nej, hockey för femtonåringar är mer intensiv än när du rullade runt i rinken och lekte på skolans gympatimme.

Ja jäkligt tråkigt inlägg av dig.
Citera
2023-10-06, 10:04
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Jag hoppas att jag har fel nu men jag tror på något sätt att man har lurat honom till en plats, kanske rånat honom med kniv och något har gått snett

Det jag inte blir klok på är om man då försökt gömma undan honom eller om platsen är så avlägsen så att ingen har passerat än bara..

Ingen vet, men vi har i närtid ett par fall uppe i Stockholm där ungdomar mördats och hittats i skogsområden.
Citera
2023-10-06, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Troll! Om inte vet du namnen och behöver inte fråga.

3 från Khan skall vara gripna
Citera
2023-10-06, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yallapaj
3 från Khan skall vara gripna

Du pratar massa strunt. Du kan ju inte ens bokstavera/stava deras efternamn om du nu avser släkten ifrån Hammarkullen.

Däremot så är det vida känt att personen vi har diskuterat i tråden ofta försökt lura andra människor att han tillhör detta släkt-nätverk men det är rent nonsens
Citera
2023-10-06, 10:52
Medlem
Enligt uppgift ska polisen hämtat en elev på lerums gymnasium rörande detta som hänt Henrik.
Citera
2023-10-06, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokan123
Som sagt jag vet mer än jag vill berätta men sista ordet är inte sagt ännu. Vet att jag pratar i gåtor o det ber jag om ursäkt för men jag bryr mig om H väldigt mycket därför vill jag heller inte säga mer än det jag gjort. Jag hoppas att han återfinns levande men står fast vid mitt ord att socialtjänsten kommer få sig en dänga oavsett vad.

Citat:
Ursprungligen postat av godemannen
Kollade nu på statistiken för honom förra säsongen på eliteprospect.

Det man kan utröna av detta, om jag fattar det rätt är att han förra året spelade 11 matcher och producerade 3 poäng. Detta i den Göteborgska 2:a divisionen med detta Frölundalag. Det är alltså ingen spelare som är med i Frölundas elitlag i den ungdomsgruppen utan en kull med killar som spelar i deras breddlag. All heder till Frölunda som låter dessa killar fortsätta på sin nivå i deras färger även när spetsen inte finns. Breddidrott när det är som bäst.
https://www.eliteprospects.com/player/966306/henrik-myllykoski-olani

Citat:
Ursprungligen postat av Amhearst
170 cm / 75 kg - En riktig tjockis man letar efter alltså. Inte lätt för kidnappare att hålla gömd.

Har det framkommit skäl i anamnesen till att man misstänker kidnappning?

Citat:
Ursprungligen postat av xeno85
Jag är 170cm@78kg och är ingen tjockis. Han spelar ju faktiskt Hockey så kan ju också vara så att han är vältränad.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är en hockeyspelare - inte en fjolla som spenderar tiden med måttband framför spegeln.
En riktig tjockis hänger inte med i hockey -- en hockeyspelare brukar däremot ha muskler som väger.
Foppa t ex 185/93 som aktiv. Kallar du honom också för "en riktig tjockis"?

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, varför sitter man i tråden och gafflar om att en sportaktiv 15-åring är tjock för att han väger 75 kilo.
Nej, hockey för femtonåringar är mer intensiv än när du rullade runt i rinken och lekte på skolans gympatimme.

Ja jäkligt tråkigt inlägg av dig.
Som sagt spelar han ishockey i en breddgrupp i en elitförening. I den åldern och i den serien kan jag som vittne till åtskilliga matcher de senaste åren meddela att åtminstone i Göteborgsregionens division 2 behöver du noll fysiska egenskaper för att få delta. Visst kan de flesta åka skridskor och alla har någon slags grundkondition men att mena på att inte tjockisar, tunnisar å allt möjligt ni skulle kunna kalla dem inte skulle kunna vara med är helt fel.

Skall man göra någon koppling till hockeyspåret så skulle väl en tanke vara att han till slut insett att vägs ände är nått gällande möjligheten att ”bli bra” i hockey gjort honom nedstämd och därmed fått in honom i dåligt sällskap den senaste tiden
Citera
2023-10-06, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trottsipottsi
Enligt uppgift ska polisen hämtat en elev på lerums gymnasium rörande detta som hänt Henrik.

Verkar intressant . Berätta gärna mer
Citera
2023-10-06, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Verkar intressant . Berätta gärna mer

Elever på skolan som ska ha sett detta, personen som hämtats har släktskap med en av de som jag läst här i tråden tros vara anhållna.
Citera
2023-10-06, 11:00
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trottsipottsi
Idag menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in