Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Det är en hockeyspelare - inte en fjolla som spenderar tiden med måttband framför spegeln.
En riktig tjockis hänger inte med i hockey -- en hockeyspelare brukar däremot ha muskler som väger.
Foppa t ex 185/93 som aktiv. Kallar du honom också för "en riktig tjockis"?
Nu är det inte så relevant för tråden om han är vältränad eller inte, men vad fan gaggar du om egentligen?
Grabben spelar plojhockey i en breddverksamhet och du drar en jämförelse med Peter Forsbergs vikt och muskelmassa? En tjock 15åring kan spela hockey. Varför uttala dig när du inte vet ett skit om elitsatsning och breddverksamhet?
Ber om ursäkt för ett tråkigt inlägg men bland de sjukare jämförelser jag läst. Hoppas det slutar väl.