Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-25, 16:00
  #5881
Medlem
Jag har slutat kolla på detta och alla andra program där Gusten Dahlin medverkar. Han ser alltid så oerhört dryg ut och verkar ha någon slags damp då han gör random läten och knackar i bordet med mera. Han är en kort person som känner att han måste hävda sig.
Citera
2021-12-26, 00:39
  #5882
Medlem
RedRocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Jag har slutat kolla på detta och alla andra program där Gusten Dahlin medverkar. Han ser alltid så oerhört dryg ut och verkar ha någon slags damp då han gör random läten och knackar i bordet med mera. Han är en kort person som känner att han måste hävda sig.
Är han fortfarande med?
Citera
2021-12-26, 07:37
  #5883
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedRoc
Är han fortfarande med?
Jag vet inte. Jag slutade kolla för länge sedan.
Citera
2022-02-06, 20:57
  #5884
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedRoc
Är han fortfarande med?
Nej, det var väldigt längesen Gusten Dahlin var med. Fjäll är fortfarande programledare för det mesta, men saknas ibland och ersätts då av någon ålänning som jag inte lärt mig namnet på ännu. Borell, Åslund och Marcelo utgör panelen varje vecka.
Citera
2022-02-06, 21:50
  #5885
Medlem
jararvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Nu är det dags för en egen Euro Talk tråd. För er som inte vet vad det är så är det ett program där det diskuteras Europeisk fotboll (på svenskafans)
http://www.svenskafans.com/fantv/pla...ode=621&cat=18

Vilka är era favoriter i panelen? Vad tycker ni om David Fjäll som programledare? Bara diskutera dagens program, det är endast fantasin som stoppar er.

Sidan och även forumen ändrats till nytt format.

Mest lojala red devils fans där längre.

Jag tycker ingen podcast.
Citera
2022-06-14, 18:04
  #5886
Medlem
RedRocs avatar
Har inte sett någonting med Marcelo på länge men idag såg jag honom på DOBB. Han såg annorlunda ut, kanske viktnedgång tänkte jag först. Men han måste ha gjort något med tänderna?
Citera
2023-04-17, 15:03
  #5887
Medlem
tjenaretjenares avatar
Börjar med dobb och tar betalt för eurotalk och andra program (spansk/italienska/engelska magasin och 3-5-2 o 08fotboll o quizaleta. Startar fotbollsmorgon gratis på youtube och nu så finns bara 08 fotboll och eurotalk kvar på dobb men det kostar lika mycket.
Citera
2023-04-17, 15:24
  #5888
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Börjar med dobb och tar betalt för eurotalk och andra program (spansk/italienska/engelska magasin och 3-5-2 o 08fotboll o quizaleta. Startar fotbollsmorgon gratis på youtube och nu så finns bara 08 fotboll och eurotalk kvar på dobb men det kostar lika mycket.
Felbeslut att gå prenumerationsvägen. De skulle ha fortsatt varit "underground" och varit en inkörsport till större produktioner (SVT/Cmore/Viaplay etc.).

Dobb, vad fan är det? Man känner till "varumärkena" Eurotalk och 08 Fotboll.

Tillbaka till ritbordet, gnagarkrösus. ,-)
__________________
Senast redigerad av erikp121 2023-04-17 kl. 15:27.
Citera
2023-04-19, 20:20
  #5889
Medlem
Gantss avatar
Nu har Tutto Balutto lämnat Spotify och flyttat till Podme där man måste betala. Man slipper då en massa reklam.

Vilka poddar rekommenderar ni som avhandlar dem olika ligorna likt Euro talk och Tutto? Lyssnar redan på två PL poddar.
Citera
2023-08-31, 17:11
  #5890
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Börjar med dobb och tar betalt för eurotalk och andra program (spansk/italienska/engelska magasin och 3-5-2 o 08fotboll o quizaleta. Startar fotbollsmorgon gratis på youtube och nu så finns bara 08 fotboll och eurotalk kvar på dobb men det kostar lika mycket.
Vad kostar eurotalk i månaden?
Citera
2023-09-27, 01:37
  #5891
Medlem
snillet_1s avatar
Lyssnade på måndagens gratisversion av Euro Talk med Bachner som gäst där de skulle diskutera hans nya bok och hur fotbollen ser ut på den ekonomiska sidan. Blev inget vettigt med Åslund som bara pladdrar på och kör sitt nyliberala tugg. T.ex. en sju minuter lång ordväxling som gick ut på att han hade gillat att köpa en försäkring av AIK.

Den delen har man inte saknat under åren då programmet var inlåst på Dobb.
__________________
Senast redigerad av snillet_1 2023-09-27 kl. 01:45.
Citera
2023-10-05, 04:26
  #5892
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Lyssnade på måndagens gratisversion av Euro Talk med Bachner som gäst där de skulle diskutera hans nya bok och hur fotbollen ser ut på den ekonomiska sidan. Blev inget vettigt med Åslund som bara pladdrar på och kör sitt nyliberala tugg. T.ex. en sju minuter lång ordväxling som gick ut på att han hade gillat att köpa en försäkring av AIK.

Den delen har man inte saknat under åren då programmet var inlåst på Dobb.
Bachner är den tråkigaste lilla viktigpettern som har synts i fotbollsmedia. En riktig akademikertyp med akademikerspråk. Han har också något Borrellt över sig att han aldrig säger något egentligen. " Om då de här institutionerna får frodas blablabla."

Åslund var lite jobbig där men oftast är det andra som inte har något att säga. Han kan köra på om att Dortmunds matcher ska spelas i en saudisk prins trädgård och ingen säger något. Men han är 75% av programmet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback