Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-10-03, 11:36
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissNinja
Jeg tenker at det ikke nødvendigvis kun handler om damer dette her. Hvis motivet var sjalusi, så virker det jo som at JAH var alt det KØS ønsket å være. Han hadde suksess. Det han tok i ble til gull. Om det så var damer, business eller utseende. Og hvis JAH i tillegg har drevet litt med babymamaen til KØS så er vel slikt vanskelig å glemme for de såre guttefølelsene deres da🤷🏻‍♀️

Usikker på om jeg kjøper dette helt. Mye tyder på at KØH har vært kapabel til å skaffe seg en inntekt selv, om det stemmer at flere av de siktete skylder ham store summer.
Utseende og damer er jo en relativt overfladisk bedømmelse som er svært individuell og avhengig av øyet som ser. Kan ikke si jeg synes den ene eller andre av dem overgår hverandre spesielt der.
Den største forskjellen sånn umiddelbart er vel at JAH har vært arbeidsfør og har kunnet markedsføre seg selv og sitt på SoMe, mens KØH har vært ufør og har jobbet mer i det skjulte, om ryktene som er lagt frem stemmer.
Citera
2023-10-03, 11:43
Medlem
MissNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16-Smulan
Usikker på om jeg kjøper dette helt. Mye tyder på at KØH har vært kapabel til å skaffe seg en inntekt selv, om det stemmer at flere av de siktete skylder ham store summer.
Utseende og damer er jo en relativt overfladisk bedømmelse som er svært individuell og avhengig av øyet som ser. Kan ikke si jeg synes den ene eller andre av dem overgår hverandre spesielt der.
Den største forskjellen sånn umiddelbart er vel at JAH har vært arbeidsfør og har kunnet markedsføre seg selv og sitt på SoMe, mens KØH har vært ufør og har jobbet mer i det skjulte, om ryktene som er lagt frem stemmer.

Det virker jo som på firmaene til KØS at han har hatt et ønske om å holde på innen samme sjanger som JAH uten at det har vært helt vellykket. Dét, i kombinasjon med at han mulighets er ufør, dette med damer i tillegg til bol kan jo tippe folk over kanten.
Nesten en sånn typisk villain/helte-historie.
For ikke å snakke om at JAH hadde masse fans som så på han som et megaforbilde. Det kan blusse opp hatet til noen som allerede hater enda mer dét.
Citera
2023-10-03, 11:48
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruttan12
Tipper KØS fikk et innfall av stormannsgalskap og drepte jonas selv. Trengte bare å sørge for at de andre smartingene satt i saksa først….
For å oppsummere litt.

KØS skal stå bak alt fordi han fikk vite at samboeren hans hadde hatt et forholdt til JAH for lenge siden.

I mellomtiden fikk KØS barn i mai/juni 22 med samboeren. JAH gikk videre med ny dame.

To spørsmål:
-Er dette riktig fremstilling?

-Har det vært noen kjente konfrontasjoner mellom JAH/KØS eller er sjalusi basert på en teoretisk mulighet for at det er motivet?
Citera
2023-10-03, 11:56
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissNinja
Det virker jo som på firmaene til KØS at han har hatt et ønske om å holde på innen samme sjanger som JAH uten at det har vært helt vellykket. Dét, i kombinasjon med at han mulighets er ufør, dette med damer i tillegg til bol kan jo tippe folk over kanten.
Nesten en sånn typisk villain/helte-historie.
For ikke å snakke om at JAH hadde masse fans som så på han som et megaforbilde. Det kan blusse opp hatet til noen som allerede hater enda mer dét.

Jeg tror ikke disse firmaene sier noe om KØS sine ambisjoner, ingen av dem er reg i MVA registeret, noe som innebærer at det ikke er forventet høyere avgiftspliktig omsetning enn 50 000,- på 12 mnd.
Da er de snarere et skalkeskjul i tilfelle.
Citera
2023-10-03, 12:02
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
For å oppsummere litt.

KØS skal stå bak alt fordi han fikk vite at samboeren hans hadde hatt et forholdt til JAH for lenge siden.

I mellomtiden fikk KØS barn i mai/juni 22 med samboeren. JAH gikk videre med ny dame.

To spørsmål:

-Har det vært noen kjente konfrontasjoner mellom JAH/KØS eller er sjalusi basert på en teoretisk mulighet for at det er motivet?

Kort og godt oppsummert, høres riktig ut. Sjalusi-teorien er vel og merke basert på utsagn fra anonyme.

Om det er et forhold det er snakk om, eller en engangshendelse er vel ikke helt klarlagt. Evt flere engangshendelser.

Det er jo også interessant, om dette er hoved-teorien, hvorfor JAH er den som har blitt sett på med sjalusi, og ikke øvrige tidligere partnere til denne dama. Litt spesielt i våre dager om hun bare har hatt to.
Citera
2023-10-03, 12:05
Medlem
MissNinjas avatar
Citat:
Jeg tror ikke disse firmaene sier noe om KØS sine ambisjoner, ingen av dem er reg i MVA registeret, noe som innebærer at det ikke er forventet høyere avgiftspliktig omsetning enn 50 000,- på 12 mnd.
Da er de snarere et skalkeskjul i tilfelle.

Det kan godt hende. Poenget mitt er bare at det høres svært lite sannsynlig ut at det eneste sjalusi-motivet handler om er at JAH har ligget med babymamaen til KØS en gang i tia😅
Citera
2023-10-03, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
For å oppsummere litt.

To spørsmål:

De tre første som er siktet/sitter i varetekt samt RØ skal skylde KØS en del penger. Om det da aller først starter med rein uskyldig sjalusi som over tid gnager på hjernen så ligger det vel nesten enda bedre "tilrette" i hodet om penger også skulle bli en ekstra faktor.
Ryktes også i at J kan ha vært grunnen til at KØS hadde razzia for ett par år tilbake, og stemmer det så kan man vell snart legge trygt til grunne at motivet i allfall er der?!
Personlig vet jeg ingenting om konfrontasjoner dem i mellom
Citera
2023-10-03, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gestapo83
De tre første som er siktet/sitter i varetekt samt RØ skal skylde KØS en del penger. Om det da aller først starter med rein uskyldig sjalusi som over tid gnager på hjernen så ligger det vel nesten enda bedre "tilrette" i hodet om penger også skulle bli en ekstra faktor.
Ryktes også i at J kan ha vært grunnen til at KØS hadde razzia for ett par år tilbake, og stemmer det så kan man vell snart legge trygt til grunne at motivet i allfall er der?!

Og igjen.. Skal det da kunne vært en mulighet for at politiet under denne razziaen kan ha lurt inn kk ved anledningen?!
Citera
2023-10-03, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Lyser skyldig av KØS, nekter å forklare seg.. Må snakke med advokaten noen uker.. Om jeg var helt uskyldig å ble hanket inn for tilsvarende, så ville jeg ha snakket meg UT av VT pronto. Ikke så gøy å sitte 24/7 på ett rom, uten tv uten alt.. Bare å se i taket. Har prøvd, anbefales ikke.

På lik linje som at om du var uskyldig hadde du ikke satt deg ned med samboeren din og gått gjennom aktuelle hendelser «for å se om du hadde alibi» 😂
Citera
2023-10-03, 12:24
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Kort og godt oppsummert, høres riktig ut. Sjalusi-teorien er vel og merke basert på utsagn fra anonyme.

Om det er et forhold det er snakk om, eller en engangshendelse er vel ikke helt klarlagt. Evt flere engangshendelser.

Det er jo også interessant, om dette er hoved-teorien, hvorfor JAH er den som har blitt sett på med sjalusi, og ikke øvrige tidligere partnere til denne dama. Litt spesielt i våre dager om hun bare har hatt to.
Ok, da er dette hva denne teorien går ut på.

Det virker totalt bak mål å være så hevngjerrig pga at samboeren har hatt et tidligere forhold. Når man får barn burde det også føre til at man får et nytt perspektiv og legge ting bak seg. Vanskelig å sette seg inn i hva siktede må ha tenkt hvis teorien stemmer synes jeg.
Citera
2023-10-03, 12:25
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gestapo83

KØS razzia? Trodde det var KB. Finnes det link til razzia hos KØS?
Citera
2023-10-03, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitch-1
På lik linje som at om du var uskyldig hadde du ikke satt deg ned med samboeren din og gått gjennom aktuelle hendelser «for å se om du hadde alibi» 😂

Og det ble gjort før, jeg tipper NOEN som helst hadde begynt å snakke/mistenke ham!! Hvem gjør noe slikt om man vet man er uskyldig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in