Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-10-03, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 90-47
Pratet med han i Hønefoss i går

Tør påstå at..Det er BullShit’h!
Citera
2023-10-03, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gestapo83

Okei
Citera
2023-10-03, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 90-47
Pratet med han i Hønefoss i går

Fikk vel skyss med onkel fra Halden-området da. Tror ikke han synes sangria og flamenco var noe god idé akkurat nå
Citera
2023-10-03, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gestapo83

Dama hans er iallefall ute å seiler. Men vært lite oppdateringer fra han 🤔
Citera
2023-10-03, 10:28
Medlem
RØ skal rett i varetekt. En av taggerene. Fyren fortjener hvert sekund der

Er idioten tidligere straffedømte?
Citera
2023-10-03, 10:47
Medlem
Lyser skyldig av KØS, nekter å forklare seg.. Må snakke med advokaten noen uker.. Om jeg var helt uskyldig å ble hanket inn for tilsvarende, så ville jeg ha snakket meg UT av VT pronto. Ikke så gøy å sitte 24/7 på ett rom, uten tv uten alt.. Bare å se i taket. Har prøvd, anbefales ikke.
Citera
2023-10-03, 10:58
Medlem
"Den ene siktede (30) for drapet på Jonas Aarseth Henriksen på Ringerike 17. august, begjærer seg løslatt fra varetekt. Det opplyser hans forsvarer Geir Jesinsky til Dagbladet. Ringerike, Asker og Bærum tingrett har berammet fengslingsmøte i saken onsdag ettermiddag."
https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=147084

"Den ene siktede for drapet på Jonas Aarseth Henriksen (30), mener at han har alibi som plasserer ham hjemme på Elverum på drapsdagen. Nå krever han seg løslatt fra varetekt."
"- Han fastholder sitt standpunkt. Han er uskyldig, sier Jesinsky. 30-åringen har forklart seg i politiavhør. - Han kjenner ikke til noen drapshandling eller drapsplaner, sier forsvareren."
https://www.dagbladet.no/nyheter/siktet-30-vil-ut-av-fengsel/80285838
Senast redigerad av z-z-z 2023-10-03 kl. 11:06.
Citera
2023-10-03, 11:21
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Oppsummering:
ØH og RØ skyldte KØS penger
KØS er hovedmannen og motivet er sjalusi for gamle forhold fra flere år siden.

I forhold til sjalusi, er tanken da fortsatt at dette gjelder denne tidligere nevnte kvinnelige relasjonen?
Og hva da med andre tidligere partnere til denne kvinnen?
Citera
2023-10-03, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16-Smulan
I forhold til sjalusi, er tanken da fortsatt at dette gjelder denne tidligere nevnte kvinnelige relasjonen?

Lurer jeg også på..
Ser RF krever seg løslatt, å mener han ikke har hørt om noe drap eller planlegging av drap.. Men, jeg har forstått det som teledata knytter han selv, KV og ØH sammen i nærheten av åstedet..
Citera
2023-10-03, 11:29
Medlem
MissNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16-Smulan

Jeg tenker at det ikke nødvendigvis kun handler om damer dette her. Hvis motivet var sjalusi, så virker det jo som at JAH var alt det KØS ønsket å være. Han hadde suksess. Det han tok i ble til gull. Om det så var damer, business eller utseende. Og hvis JAH i tillegg har drevet litt med babymamaen til KØS så er vel slikt vanskelig å glemme for de såre guttefølelsene deres da🤷🏻‍♀️
Citera
2023-10-03, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannskitten
Dama hans er iallefall ute å seiler. Men vært lite oppdateringer fra han 🤔

Han er jo i utgangspunktet «ute å seiler, bokstavelig talt»😂 samtidig er han vell viten om at han blir hekta så fort han gjør det mulig for politiet å ta han. I og med han vet han blir tatt så fort muligheten byr seg så fortsetter han vel naturligvis denne turen og nå uten oppdateringer for hans egen sikkerhets skyld.
Citera
2023-10-03, 11:32
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Lyser skyldig av KØS, nekter å forklare seg.. Må snakke med advokaten noen uker.. Om jeg var helt uskyldig å ble hanket inn for tilsvarende, så ville jeg ha snakket meg UT av VT pronto. Ikke så gøy å sitte 24/7 på ett rom, uten tv uten alt.. Bare å se i taket. Har prøvd, anbefales ikke.
Fra siste krimpodden:
«Klienten vår er positiv til å avgi forklaring til politet, men har på råd fra oss forsvarere valgt å avvente til vi får gjort jobben vår. Pr nå handler det om at vi må få en oversikt over saken. Etterhvert vil det bli et avhør.»

Normal prosedyre at advokater setter seg inn i saksdokumenter før avhør.

Kan hende du har rett i at han er skyldig i noe, men vil bare påpeke at det ikke virker som han har nektet å forklare seg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in