Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-02, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0rvuz
Nei, tror det er Jonas sin. At han har tatt skjermopptak av en snap han har fått tilsendt der noen har filmet han.

JAH tar skjermopptak av sin egen tlf og åpner en snap av Ma*s Ny*ud
Citera
2023-10-02, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
AIS er jo slått av, som du også vet.
Tenkte hvis du hadde evt andre kanaler/ måter å spore. Rart det ikke har fremkommet noe mer ang RØ bare
Citera
2023-10-02, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatelys
JAH tar skjermopptak av sin egen tlf og åpner en snap av Ma*s Ny*ud

Korrekt. Så det er fra hans telefon, for de som lurer.
Citera
2023-10-02, 23:26
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thommsen71
Tenkte hvis du hadde evt andre kanaler/ måter å spore. Rart det ikke har fremkommet noe mer ang RØ bare
Åja, beklager, jeg trodde det var en ironisk kommentar. Jeg ser at noe av det jeg skriver, at det kanskje kan virke som om jeg er ute etter å sverte JAH. Så har lyst å si at inntrykket mitt av han er godt😊 Tror innleggene mine er ganske «balanserte» i så måte, også.
Men nei, ikke hørt mer om RØ, sjekker selvsagt daglig. Også sjekka ut havner både i Norge, Sverige og Danmark😊
Citera
2023-10-03, 00:12
Medlem
Citat:
Åja, beklager, jeg trodde det var en ironisk kommentar. Jeg ser at noe av det jeg skriver, at det kanskje kan virke som om jeg er ute etter å sverte JAH. Så har lyst å si at inntrykket mitt av han er godt😊 Tror innleggene mine er ganske «balanserte» i så måte, også.
Men nei, ikke hørt mer om RØ, sjekker selvsagt daglig. Også sjekka ut havner både i Norge, Sverige og Danmark😊
Nei, nei😅 Driver ikke m ironi her inne mot folk som bidrar! Oppdater hvis det plutselig skulle komme opp noe, da👍🏻
Citera
2023-10-03, 02:22
Medlem
Citat:
SH - S*ndre H*em (i, o)

Hva med han?
Citera
2023-10-03, 03:33
Medlem
Tipper KØS fikk et innfall av stormannsgalskap og drepte jonas selv. Trengte bare å sørge for at de andre smartingene satt i saksa først….
Citera
2023-10-03, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generell1
Jeg forstår også videoen som at det er noen andres tlf.

For de uten tictok
https://urlebird.com/video/spioner-overalt-6992540898835827974/

Mulig en av MGM sin tlf? Som igjen kjenner Kristi*n
Citera
2023-10-03, 05:46
Medlem
Citat:
Han som ble skutt etter gikk under kallenavnet Oie, Knutti er onkelen hans. Så mulig Oie også er på det bildet der. Det er det sikkert noen som vet.
Det er hvertfall alt for mange linker, også til JAH, opp mot alt dette greiene som har med Vestfossen å gjøre, til at det kan være tilfeldigheter.

Oie har rød t-skjorte
Citera
2023-10-03, 07:38
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aktivatis
Hva med han?
Tror det ble skrevet i forbindelse med da man skreiv ned navna; til folk/ venner som kjenner JAH, folk som var nevnt i podcast, folk som var nevnt som kunne ha noe å gjøre med hærverk, osv...
Citera
2023-10-03, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0rvuz
Korrekt. Så det er fra hans telefon, for de som lurer.

Han er jo ikke venn med noen av disse navnene på Facebook og ingen av de er fra Hønefoss, så jeg tror nok det er noen andre som tar skjermopptak av sin snap også sendt videre til Jonas.
Citera
2023-10-03, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Er det noe nytt om seilbåtfareren?

Pratet med han i Hønefoss i går
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto