Citat:
Ursprungligen postat av
TinaB0
Hei!
Har lest tråden fra start, men første gang jeg poster selv.
Jeg har i grunn bare et spørsmål.
I første eller andre episode av avhørt snakker de i telefonen med en av personene som fant J. De anonymiserte personen og «blurret» stemmen. Midt i samtalen bryter personen og sier at han må legge på fordi det kommer noen. Avhørt redaksjonen sier de skal ta opp tråden med denne personen igjen, men det er ikke blitt sagt noe mer om dette og så vidt jeg har sett har det ikke stått noe om dette her heller? Har dette blitt nevnt uten at jeg har fått dette med meg? Det virket som de fremla denne hendelsen som «unaturlig og mistenkelig» uten at de nevnte det. Mulig det kun er min egen oppfatning.
Mener absolutt ikke at det behøver å være noe «spesielt» med dette, jeg kom bare på det og ble nysgjerrig.
Har gitt uttrykk for dette før, men her it goes again: hvem ringer til en slik podcast umiddelbart etter at han finner sin kompis død? Det må være noe signifikans rundt dette. Han som ringer må i det minste vite at denne podcast jobbet med saken til JAH. Men hva i verden kan være formålet ved å ringe disse folka? Noe som skulle komme ut i offentligheten fortest mulig (som kjent slipper "Avhørt" villig ut hva som helst)?