2023-10-01, 22:48
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varför lägger My upp en bild på ett inkommande samtal från sin make på insta? En stund senare lägger "maken" upp samma bild på sin instastory...

Jag fåe en olustig känsla av att det går riktigt fort nu i MYtomanens huvud, rena exorsisten...
Äh, hon läser ju här. Och så vill hon visa att de minsann är jättegulliga mot varandra. Löjligt på ett barns nivå.

Jag tror för övrigt att skilsmässan är långt borta. Kaka söker maka. Det är min känsla. Och de har ett upplägg som passar fint för bägge. Tror jag.
Citera
2023-10-01, 22:59
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Skilsmässa på g???
Det blir ju en befrielse för honom.
Citera
2023-10-02, 07:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varför lägger My upp en bild på ett inkommande samtal från sin make på insta? En stund senare lägger "maken" upp samma bild på sin instastory...

Jag fåe en olustig känsla av att det går riktigt fort nu i MYtomanens huvud, rena exorsisten...
Den där bilden fattade jag också absolut noll av.
Citera
2023-10-02, 08:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Den där bilden fattade jag också absolut noll av.
Hon vill kanske ge sken av att hon väljer att ignorera hans samtal? Eller en hint om att han glömt ringa henne?
Citera
2023-10-02, 09:29
Medlem
HappySnowmans avatar
Var in på annonsen och kollade om budgivningen redan har dragit igång på lägenheten. Det hade den inte.

Men jag skummade igenom bilderna och måste fråga. Vad är det för märkliga buntband som sitter längs stupröret? (Och varför tar man inte bort sånt när man i övrigt tar i från tårna och stajlar för fullt?)

För övrigt undrar jag om häcken kommer att återhämta sig? Den verkar ha varit eftersatt och nu beskurits som tusan. Ser inte roligt ut.

https://postimg.cc/F79cCdv4
Citera
2023-10-02, 09:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Var in på annonsen och kollade om budgivningen redan har dragit igång på lägenheten. Det hade den inte.

Men jag skummade igenom bilderna och måste fråga. Vad är det för märkliga buntband som sitter längs stupröret? (Och varför tar man inte bort sånt när man i övrigt tar i från tårna och stajlar för fullt?)

För övrigt undrar jag om häcken kommer att återhämta sig? Den verkar ha varit eftersatt och nu beskurits som tusan. Ser inte roligt ut.

https://postimg.cc/F79cCdv4
Otroligt hur slö Mytomanen är, särskilt när det kommer till utemiljön, den lilla lilla täppan, särskilt med tanke på att hon har trädgård och växter i blodet... förra lägenhetens uteplats såg även den fördjävlig ut, otroligt att lyckas förstöra en plätt så mycket. Det visar på att ägaren inte har ett öga för detaljer eller floristiska fingrar...
Dessutom finns en baksida som gud glömde.. varför ens trycka dit en möbel, där hade en kruka varit mer på sin plats...men vad vet jag, jag är inte född in i växtbranschen
Citera
2023-10-02, 10:34
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Jag reagerade också på det. Ser rostigt ut, kan det vara ståltråd? Gör ändå ingen större skillnad med tanke på maskrosorna längs väggen och dom gulbruna fläckarna i gräset.
Huvudsaken tidningsstället syns.
Citera
2023-10-02, 10:55
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag reagerade också på det. Ser rostigt ut, kan det vara ståltråd? Gör ändå ingen större skillnad med tanke på maskrosorna längs väggen och dom gulbruna fläckarna i gräset.
Nu tittar jag mer på den där bilden än vad jag har lust med. Vad ÄR de där pinnarna för något? När jag förstorar i Photoshop så ser själva knuten runt stupröret rostfärgad ut. Fast det verkar vara någon slags grön pinne som är fastknuten. Är det floristisk blomstertråd? Men varför? Det duger ju knappast som spaljé? Eller? Fast vem skulle vilja ha något klättrande längs stupröret?

En riktig gåta minsann!

För övrigt är det verkligen obegripligt att den floristiska mästaren inte tog bort maskrosorna och beställde hem någon kvadratmeter färdig gräsmatta och la ut. Det är SÅ litet och kräver SÅ lite jobb för att se bra ut. Och det ser SÅ dåligt ut när man inte orkar ens det.

Och varför kan man inte fixa till persiennen i vardagsrummet så att den inte hänger på trekvart? Också en sån där detalj som ger så dåligt intryck och får en att undra vilka fler skavanker som döljs under fasaden.

Men visst är huvudsaken att tidningsomslagen syns ordentligt! Absolut.
Citera
2023-10-02, 13:38
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Nu tittar jag mer på den där bilden än vad jag har lust med. Vad ÄR de där pinnarna för något? När jag förstorar i Photoshop så ser själva knuten runt stupröret rostfärgad ut. Fast det verkar vara någon slags grön pinne som är fastknuten. Är det floristisk blomstertråd? Men varför? Det duger ju knappast som spaljé? Eller? Fast vem skulle vilja ha något klättrande längs stupröret?

En riktig gåta minsann!

För övrigt är det verkligen obegripligt att den floristiska mästaren inte tog bort maskrosorna och beställde hem någon kvadratmeter färdig gräsmatta och la ut. Det är SÅ litet och kräver SÅ lite jobb för att se bra ut. Och det ser SÅ dåligt ut när man inte orkar ens det.

Och varför kan man inte fixa till persiennen i vardagsrummet så att den inte hänger på trekvart? Också en sån där detalj som ger så dåligt intryck och får en att undra vilka fler skavanker som döljs under fasaden.

För att hon med all sannolikhet inte är florist.
Citera
2023-10-02, 13:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Citat:

En riktig gåta minsann!

Det skulle kunna vara från en skärmvägg, som grannen till höger, har satt upp hos sig, att den najjats fast i stupröret för att inte göra åverkan på byggnaden.. fult hur som helst, borde tagits bort, liksom övrig skit.

Nu verkar butiken hålla öppet alla dagar i veckan...hur är det med alla klinkers som stod i kö för att bli coachade av vinkelvoltMY??
Citera
2023-10-02, 14:48
Medlem
Vad äckligt när hunden slickar fru falsk över hela hals och ansikte idag.

Varför lägger hon ut detta?

Är detta normalt att hundar gör?

Jag har inte hund själv ska tilläggas……skulle inte gilla om mina vänners hundar gjorde så på mig.
Citera
2023-10-02, 15:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Vad äckligt när hunden slickar fru falsk över hela hals och ansikte idag.

Varför lägger hon ut detta?

Är detta normalt att hundar gör?

Jag har inte hund själv ska tilläggas……skulle inte gilla om mina vänners hundar gjorde så på mig.
Hundens agerande hänger på ägaren. Hon uppmuntrar istället för stoppar. ”Hälsa fint” är bland det första man lär en hund. Inte Mytomanen då som vi ser. Var sitter dom? I en källare? https://postimg.cc/Zv4jCzmp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in