2023-10-01, 13:40
Medlem
details avatar
Flytt igen? Lider verkligen med den där grabben, hur många gånger har han tvingats att flytta? Minns själv vilken trygghet hemmet och ens rum var som liten och hur jobbigt det var den gången vi flyttade, och då handlade det om en gång för mig.
Citera
2023-10-01, 16:15
Medlem
PyroPelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Det som hänt är att hon i somras flyttade till en ny lägenhet. Idag 3månader senare har hon lägenheten till försäljning. Inget hon gått ut med utan det upptäckte en vaksam skribent i denna tråden. Hon berättar inte mycket längre och det tyder väl på att affärerna går dåligt. Även om det inte händer så mycket just nu, så börjar det säkert att göra idet igen.
Tack! Jaha, hade de inte flyttat för sista gången där för tre månader sen? Där ser man.
Citera
2023-10-01, 16:46
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detail
Flytt igen? Lider verkligen med den där grabben, hur många gånger har han tvingats att flytta? Minns själv vilken trygghet hemmet och ens rum var som liten och hur jobbigt det var den gången vi flyttade, och då handlade det om en gång för mig.

Minns samma. Fick byta skola och vänner och hela upplevelsen var rent traumatisk. Stackars pojke och hundar. Dom är också känsliga för ombyten i vardagen.
Citera
2023-10-01, 17:00
Medlem
Nånting är ju annorlunda med den här flytten… jag tror inte det handlar om att hon ”skäms” för hon sagt så tydligt att hääääär ska dom bo länge!!! (jag tror inte My ens vet vad skam är)
Men alla andra flyttar har ju delats väldigt öppet i hundra inlägg med orsaker o prat om nästa boende som hon gjort klart redan innan försäljning… nånting skumt är det…
Citera
2023-10-01, 17:19
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Nånting är ju annorlunda med den här flytten… jag tror inte det handlar om att hon ”skäms” för hon sagt så tydligt att hääääär ska dom bo länge!!! (jag tror inte My ens vet vad skam är)
Men alla andra flyttar har ju delats väldigt öppet i hundra inlägg med orsaker o prat om nästa boende som hon gjort klart redan innan försäljning… nånting skumt är det…
Tror på skilsmässa.
Citera
2023-10-01, 17:57
Medlem
TPLs avatar
Det var minst 8 visningar för förra lägenheten, från januari till maj. Lär knappast gå bättre den här gången. Tur att hon har sin lumpbod att sitta och uggla i under visningarna.

#bostadskarriär #desperat #skyndafynda #hehe 🌵🛶
Citera
2023-10-01, 20:02
Varför lägger My upp en bild på ett inkommande samtal från sin make på insta? En stund senare lägger "maken" upp samma bild på sin instastory...

Jag fåe en olustig känsla av att det går riktigt fort nu i MYtomanens huvud, rena exorsisten...
Citera
2023-10-01, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tror på skilsmässa.

Men dom gifte sig ju nyss???
Citera
2023-10-01, 20:12
Citat:
Ursprungligen postat av Smillan6
Men dom gifte sig ju nyss???
Dom bor inte tillsammans och lever separata liv
Citera
2023-10-01, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varför lägger My upp en bild på ett inkommande samtal från sin make på insta? En stund senare lägger "maken" upp samma bild på sin instastory...

Jag fåe en olustig känsla av att det går riktigt fort nu i MYtomanens huvud, rena exorsisten...
Eftersom hon även styr Jobas insta är min gissning.
Citera
2023-10-01, 21:48
Medlem
Skilsmässa på g???
Citera
2023-10-01, 22:09
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Skilsmässa på g???

Good for him.