Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Jag saknar å, ä och ö.
I övrigt skriver du bara sådant som alla redan vet eller tror sig veta.
PU är och förblir huvudmisstänkt. Jag pulvriserade honom på föregående sida.
Jag skriver pa ett engelskt tangentbord. Och jag ar for lat att justera till svenska bokstaver. Ja, jag vet att du har siktat in dig pa PU. Fair enough. Men da maste du krossa minst 2-4 andra personers observationer, du behover att fa dom att medge att dom alla ljuger for att skydda en kvinnomordare. Och tva av dom ar tjejer. PU's alibi ar ratt stabilt. Du forutsatter att tjejerna ljuger for att skydda en kvinnomordare ? Dude, varfor skulle brudarna skydda en kille om dom misstankte honom det allra minsta ?
Och detta finns i polisrapporter, sa det ar inte horsagen. Detta ar officiella, juridiska dokument avlagda under ed. Sa bevisbordan ligger pa dig.
Om du lyckas, all credit till dig. Men jag tror du ar pa fel spar. Mordaren har alltid legat lagt och alltid varit under radarn, liksom hans medhjalpare. Just my two cents, owl.
Jag tror mordaren finns i Helenas bekantskapskrets vad galler hennes fritidsintressen och socialt liv. Nagon som spanat och varit nara en lang tid och varit i kontakt med HA en lang tid. Och det sket sig den kvallen totalt. Inte nagon random Mariestad partywannabee med gymkort som tyckte att coola piller var knarkarelit.....liksom, smastadscocainwannabee 1992.
Ugglan, jag tror du letar pa fel stalle. Jag uppskattar din energi, men jag tror du har fastnat i vinkelvolten. Make of that as you wish. For ovrigt sa tycker jag att IB03 och Skvagg ar helt fel ute ocksa sa Ugglan, var inte orolig. Jag dissar tva andra ocksa. Jag tror ni alla har fel.