2023-09-30, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abnormal
Det mest uppseendeväckande med hela fallet är väl att en blöjgangster in spe (E) föll för någon slags amorf emo-hen (J)? Förvisso vandrande diagnoshärvor bägge två, men ändå fint att ungdomar kan mötas över subkulturernas gränser. En slättens West Side Story.

I övrigt är FUP:en ett jävla mörker. Relationer instabila som nitroglycerin och bisarra familjeuppsättningar, desperata ströjobb och osäkra anställningar, lån och skulder i flera led. Försvunna människor och kringflackande satar utan fast adress, ett ständigt kuskande hit och dit, inrikes och utomlands. Inga trygga hamnar. En skälvande värld av hot, drama, stulna jackor och sjaskiga appar. Allt återgett på krympt, frustrerad pidginsvenska.

Ett figurgalleri som får Dickens och Dostojevskij att blekna. Många namn att välja bland, men priset går nog till drömfarsan:
Le*nard* delgavs att det i detta ärende har använts hemliga tvångsmedel och att hans telefon har avlyssnats. Det vet jag, svarade Le*nard*. På frågan hur han visste det svarade han att du sa ju just det.
Jag håller fortfarande på att ta mig igenom det nästan tusensidiga förhörsdokumentet, men här är tidsandan:
Du säger "jag vet vems idé det var att hänga killen", berätta mer om det.
Det var Bugs idé.

Hur vet du att killen är hängd?
För Bugs ville ta bild.

Berätta mer.
Hon ville ta bild och visa sina vänner.

Jag håller också på och plöjer igenom dokumenten, inte konstigt att ungdomarna gjorde detta, dom har ju för fan föräldrar och halv, helsyskon, styv farsor mm som pundar, super, stjäl, och suttit på kåken bla, äpplet faller inte långt från trädet som sagt, en av morsorna Nat*alie verkar inte ha hästarna i stallet, Bugs styvfarsa super sig full så fort han kommer hem och slocknar i soffan, vilka förebilder man blir mörkrädd
Citera
2023-10-01, 00:14
Medlem
Det går inte att få läsa fupen utan att behöva ladda ner? På andra fup-länkar så har det fungerat att läsa direkt i telefonen t.ex.. hoppas någon förstår vad jag menar.
Citera
2023-10-01, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolie13
Det går inte att få läsa fupen utan att behöva ladda ner? På andra fup-länkar så har det fungerat att läsa direkt i telefonen t.ex.. hoppas någon förstår vad jag menar.
Första bilagan kan antagligen vara för stor, den var väl 200 mb har jag för mig.
Citera
2023-10-01, 02:07
Medlem
nousernameneededs avatar
Var BO dömd för våldtäkt? om inte så lägg ned med anklagelserna om att han är en våldtäktsman... för mkt jävla horungar som anmäler om våldtäkt dagen efter för de ångrat att de knullat...

Så för dessa avarter så bör väl lämplig straffpåföljd bli hängning själva... jävla smutsfittor
Citera
2023-10-01, 08:30
Medlem
En av grabbarnas halvsyrra eller så denna Le*yla försökte efter brottet misshandla en tjej för att hon gått till polisen, övergrepp i rättssak, man ser ju på henne att det är värsta bitch blatte bruden
Citera
2023-10-01, 09:49
Medlem
MurrayHewitts avatar
Jag har läst en del FUPs genom åren men här uppskattar jag verkligen det här höndelsepmet. Det är toppen att ha all teknisk bevisning tillsammans med förhörsuppgiffter i en tidslinje.
Citera
2023-10-01, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Var BO dömd för våldtäkt? om inte så lägg ned med anklagelserna om att han är en våldtäktsman... för mkt jävla horungar som anmäler om våldtäkt dagen efter för de ångrat att de knullat...

Så för dessa avarter så bör väl lämplig straffpåföljd bli hängning själva... jävla smutsfittor

Kunde inte sagt det bättre själv.
BO må vara en babbe men för det får man inte fara med osanning. Idag räcker det bli anklagad om man gör ett taskigt jobb, eller kanske ens tittar på dem. Men det är ofta de själva är initiativtagare. Det utbryter rena hysterin då sedeslösa slampor som pippar till höger och vänster blir sura och hittar på oseriösa anmälningar för att göra sig märkvärdiga, få uppmärksamhet och sympati. Många feminister och gubbkärringar blir som sagt helt hysteriska.
En normal kille vill inte ta i henne med tång.
Citera
2023-10-01, 11:12
Medlem
Citat:

https://gofile.io/d/61duoJ

https://delafil.se/5fd8ab6c4f4770f9/Fup_.pdf

.
Senast redigerad av .kungen77 2023-10-01 kl. 11:14.
Citera
2023-10-01, 12:46
Medlem
Citat:

Ladda ner den då
Citera
2023-10-01, 12:48
Medlem
Vilka jävla rövhål hela bunten, från både GM och deras släkt till BO, inte rent mjöl i påsen av någon
Citera
2023-10-01, 12:50
Medlem
Alla runt omkring bugs verkar ha störningar och diagnoser av ngn form, dom vet inte ens om dom är tjej eller kille
Citera
2023-10-01, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutforvaring
Du menar morsan som tyckte det var onödigt att anmäla våldtäkt eftersom dottern redan gjort en våldtäktsanmälan? Svar ja.

Vem är mamman till Bugs? För-/Efternamn? Hittade inte förhöret med henne

Vem var BO:s flickvän på 16 år? För-/Efternamn?

Bugs mamma och pappa är väl skilda, bor hos pappan?

Gick igenom huvuddokumentet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in