ja oxå. byter lösen ord hela tiden men får lik förbannat meddelanden att nån från Pakistan försöker logga in på min facebook. använder dock två faktor autentisering så han kommer inte in :P
Det är nog för att du använder lösenord som är lätta att "gissa" sig till genom Brute Force.
Jag har aldrig det problemet. Då har jag ändå inget ovanligt eller komplicerat lösenord, bara den vanliga blandningen av versaler, gemener, siffror och specialtecken.
Sedan är kontot kopplat till mobilnumret, så jag kan bekräfta den vägen.
Jag har försökt att bli medlem på Facebook fem 5️⃣ gånger men efter en månad så blir jag alltid hackad på Facebook fast jag byter faktiskt lösenord. En gång blev jag medlem på Facebook för att använda Messenger och efter 5 timmar så blir jag blockerad från att använda Messenger och inte kunnat använda sen dess. Facebook är en populär hemsida som många använder och vissa har haft konto i över 10 år och inte ens jag lyckades behålla mitt konto så länge.
Jag har försökt att bli medlem på Facebook fem 5️⃣ gånger men efter en månad så blir jag alltid hackad på Facebook fast jag byter faktiskt lösenord. En gång blev jag medlem på Facebook för att använda Messenger och efter 5 timmar så blir jag blockerad från att använda Messenger och inte kunnat använda sen dess. Facebook är en populär hemsida som många använder och vissa har haft konto i över 10 år och inte ens jag lyckades behålla mitt konto så länge.
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Man undrar så klart hur du väljer lösenord!
Jag blir också rätt nyfiken..
Kan du ge oss ett exempel?