2023-09-26, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jompila
det var lite så jag gjorde. men det GÅR ju fan inte att avsluta skiten, man KAN inte bara stänga av den ju! inte hittar jag nån sån funktion iaf trots dagar av letande!
har tom mejlat dom o krävt dom ska ta bort kontot o att jag är nazist och hatar zuckerberg som den jude han är....hade långt utlägg om varför hitler gjorde rätt, och att massmordet på judar var det bästa som hänt människans historia....blev avstängd nån månad, sen var skiten tillbaka igen! jävla juden!

https://www.facebook.com/help/224562897555674

Det tog mig bokstavligen fem sekunder att skriva "hur avslutar jag facebook" i google och det där var första träffen. Har du letat i dagar och ändå misslyckats säger det nog mer om dig än om facebook.
Citera
2023-09-26, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Beror på vilka som styr grupperna. I gruppen för min gamla hemort är det mest bortsprungna katter och sönderslagna busskurar och fönsterrutor som delas. Någon gång då och då postas det en bild på solnedgången varav alla fruntimmer postar det obligatoriska svaret "Åååh så fint". "Vackra X" etc etc. De mest spännande grejerna är förbjudna att delas eller prata om. Kanske för att gruppen styrs av en scoutledare som bara vill ha myspys.

Ja precis den som startat gruppen har makt över vad som får sägas och inte.. till slut blir bara lull lullet kvar.
Citera
2023-09-26, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mhn
Ja, dessa förbannade "Förslag för dig"-posts dränker ju flödet så man knappt ser något från de som man faktiskt har valt att följa. Det finns ingen inställning på Facebook som döljer dessa "Förslag för dig". Det var inte så här illa förut, det har verkligen eskalerat så till den milda grad att Facebook knappt är brukligt längre.

Ja du förstår mitt dilemma! Misstänker att de har med ekonomin att göra. Få in annonsintäkter. Om fler å fler känmer så här kommer de nog bita sig själva i foten snart. Det är också farligt att säga vad man tycker och tänker, allt från nyfikna grannar till arbetsgivare och rättsväsendet som håller koll på vad man gör. Flashback betydligt bättre diskussionsforum.
Citera
2023-09-26, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oboybrunn
Så använd inte Facebook, utan byt till Fleeped istället?
Fleeped erbjuder 100x mer än Facebook och du slipper gynna USAs underrättelsetjänst med din information.
Win-win.

Aldrig hört talas om.detta..
Citera
2023-09-26, 19:22
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Beror på vilka som styr grupperna. I gruppen för min gamla hemort är det mest bortsprungna katter och sönderslagna busskurar och fönsterrutor som delas. Någon gång då och då postas det en bild på solnedgången varav alla fruntimmer postar det obligatoriska svaret "Åååh så fint". "Vackra X" etc etc. De mest spännande grejerna är förbjudna att delas eller prata om. Kanske för att gruppen styrs av en scoutledare som bara vill ha myspys.

Det beror väl snarare på vilka grupper man är med i.
Citera
2023-09-26, 19:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
Det beror väl snarare på vilka grupper man är med i.

Ja, plus vilka som styr dem.
Citera
2023-09-27, 13:34
Bannlyst
Någon som vet några privata chattgrupper man kan gå med i genom att söka på facebook ?

Hittade en den heter kings
Citera
2023-09-28, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n.lite
https://www.facebook.com/help/224562897555674

Det tog mig bokstavligen fem sekunder att skriva "hur avslutar jag facebook" i google och det där var första träffen. Har du letat i dagar och ändå misslyckats säger det nog mer om dig än om facebook.
haha jaha..?!" jag satt bara o knappade o klickade mig runt i varenda inställning inne på själva facebook, tänkte aldrig på google!

tack för tipset!
Citera
2023-09-28, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashriddaren128
Säg det du skrev här till dem 😂
haha, jag är lite för snäll för att tala om för en del att jag bara är less på dom o deras skitliv o inte vill ens tänka på dom längre.....en del har ju faktiskt en gång varit mina "polare" som jag suttit o supit i veckor med...o har knarkat tillsammans med bra många av dom i 30 år, så det känns lite väl "bror duktigt" att bara be dom hålla käften och inte kontakta mig oför o fyllbabbla om gamla tider o sånt, jag har ju vart exakt likadan själv innan jag mötte Jesus en natt i skogen när jag satt med en pistol och skulle avsluta mitt missbruk, o sen den insikten/uppenbarelsen, har jag inte rört en öl, inte en benzo, noll dos, inget jonk, eller nåt alls. och känner verkligen att vi har noll o inget att pratas om, jag kan helt enkelt ibnte ha kontakt med nån av dom. då KOMMER jag börja igen, o om jag gör det dör jag.

inte ens det ville kundtjänst ta bort mitt konto för.
Citera
2023-09-29, 18:57
Avslutad
Har försökt att bli medlem fem gånger

Jag har försökt att bli medlem på Facebook fem 5️⃣ gånger men efter en månad så blir jag alltid hackad på Facebook fast jag byter faktiskt lösenord. En gång blev jag medlem på Facebook för att använda Messenger och efter 5 timmar så blir jag blockerad från att använda Messenger och inte kunnat använda sen dess. Facebook är en populär hemsida som många använder och vissa har haft konto i över 10 år och inte ens jag lyckades behålla mitt konto så länge.
Citera
2023-09-29, 19:00
Medlem
OneTaps avatar
ja oxå. byter lösen ord hela tiden men får lik förbannat meddelanden att nån från Pakistan försöker logga in på min facebook. använder dock två faktor autentisering så han kommer inte in :P
Citera
2023-09-29, 19:04
Medlem
franges avatar
Skaffa ett bättre lösenord då för fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in