Citat:
Ursprungligen postat av
Gestapo83
Har å hørt noe ala det samme som Skrulla, men og at KØS også skal være delaktig i noe av taggingen. RØ kan vel gjøre nettopp denne seilingen og samtidig være delaktig i Some for kanskje virke mere troverdig for allmennheten (så lenge det eventuelt måtte vare).
Kanskje MGM1 og 2 ikke er så delaktig i det som skjer før ut for drapsdagen men at den såkalte ferien/bursdagen var ett skalkeskjul for at de skulle sondere terrenget for planlegging av sted. Rykter sier at RØ og KØS skal ha gjennomført tagging, skulle det være tilfelle er det vel naturlig å tenke ØH som sjåfør da det er hans bil som er avbildet å observert?
Bare rein synsing fra min side.
Leste i en artikkel på NRK i går om et vitne som hadde tatt bilder av den hvite tagge-bilen.
Vedkommende beskrev de to mennene som at de oppførte seg som "småbarn" som så seg
nervøst rundt før den ene tok frem sprayboksen. Vitnet kontaktet politiet med en gang.
Tipper politiet har fått et ganske greit signalement av disse typene, og at de nå er
temmelig sikre på identiteten. Jeg tipper også at MGM3 er den ene av taggerne, og
at den andre er nestemann til å ryke inn.
Ikke utenkelig at MGM2 har kastet kortene og at dette ledet direkte til pågripelsen av MGM3.
Så satser de kanskje på at sistnevnte ikke er beredt på å ta hele bestillerskylden alene.
Kan tenke meg at fjerdemann nå balanserer på en knivsegg og forsøker så godt han kan
å opprettholde en "normal" fasade. Ikke et tidspunkt å stikke av på, det blir isåfall totalt avslørende.
Man må jo bli helt nervevrak av å være i en sånn situasjon.