2023-09-28, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Was.
Ja ingenting mistenkelig med RØ på IG. Men nå begynner jeg å tvile på om folk engang snakker om samme RØ. Noen snakker om en med det navnet, noen om en annen. Noen snakker om en fra Rena, noen om en fra et annet sted. Rotete.

Enig med deg rundt dette! Samme som KØS som ble nevnt tidligere og, virker jo ikke som mistenkelige ved første øyekast
Citera
2023-09-28, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakiz97
Enig med deg rundt dette! Samme som KØS som ble nevnt tidligere og, virker jo ikke som mistenkelige ved første øyekast

KØS ble nok nevnt her fordi han er bestekompis med MGM3.
Citera
2023-09-28, 08:53
Medlem
Was.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakiz97

Det mest interessante med KØS var at navnet dukket opp out of nowhere, litt som med KV. Forskjellen her er bare at det er en direkte lenke mellom KØS og andre i saken. Men igjen så er ting veldig vage og rotete rundt akkurat RØ og KØS.
Citera
2023-09-28, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexis09
KØS ble nok nevnt her fordi han er bestekompis med MGM3.
Han ble nevnt fordi noen påstod han var mesterhjernen bak alt, strengt tatt.
Citera
2023-09-28, 09:14
Medlem
Citat:
Ja ingenting mistenkelig med RØ på IG. .
Hønefoss-RØ antar jeg. Jeg har ikke insta.

Men det er flere troverdige i tråden som pekte ut RØ fra Hønefoss som en av taggerne. Dette ifølge den lokale ryktebørsen. Ingenting er sikkert på et forum dog : )
Citera
2023-09-28, 09:19
Medlem
Was.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Hønefoss-RØ antar jeg. Jeg har ikke insta.

Men det er flere troverdige i tråden som pekte ut RØ fra Hønefoss som en av taggerne. Dette ifølge den lokale ryktebørsen. Ingenting er sikkert på et forum dog : )

Kan godt være han er involvert, men et av argumentene var at han hadde "stukket av" i båt. Og insta'n hans er basically han på båttur rundt omkring i verden hele tida - inkludert nå. Det utelukker selvfølgelig ingenting heller, men likevel.
Citera
2023-09-28, 09:28
Medlem
Citat:
Kan godt være han er involvert, men et av argumentene var at han hadde "stukket av" i båt. Og insta'n hans er basically han på båttur rundt omkring i verden hele tida - inkludert nå. Det utelukker selvfølgelig ingenting heller, men likevel.

Ja skulle gjerne hørt fra Skrulla hva hun baserer påstandene på; personen var ganske bombastisk.
Citera
2023-09-28, 09:37
Medlem
Citat:
Kan godt være han er involvert, men et av argumentene var at han hadde "stukket av" i båt.
Sant det. Ikke noe mistenkelig i seg selv ved å være en glad matros/ivrig seiler.
Citera
2023-09-28, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Sant det. Ikke noe mistenkelig i seg selv ved å være en glad matros/ivrig seiler.

er jo bra timing å kaste anker når du er regnet som en av to taggere.. å en del av hat gjengen som manet frem drapet.. håper politiet har KK som underbygger hva denne gjengen drev med i forkant.. de håpet nok att Jonas skulle gå ned for telling.. uten att de måtte drepe han. få firmaet hans konkurs.. å Jonas helt ned i kjelleren.. rart om ikke politiet har avlyttet noen rom og telefoner i det siste som forklarer hvem som var med i disse planene..
Citera
2023-09-28, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radyr
På vilken måte har dette med Henriksen att gjøre? Dette er vel på den gård der ham Simen bodde?

Mest sannsynlig har det vel ingen direkte link. De er siktet for skyting i Oslo tidligere i uka og forrige politiaksjon sent i august var blant annet grunnet bedrageri. Men for all del, miljøene kjenner nok til hverandre, en times kjøretur mellom Vestfossen og Hønefoss er ingenting på bygda.
Citera
2023-09-28, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sphinxn
Ja skulle gjerne hørt fra Skrulla hva hun baserer påstandene på; personen var ganske bombastisk.

Har å hørt noe ala det samme som Skrulla, men og at KØS også skal være delaktig i noe av taggingen. RØ kan vel gjøre nettopp denne seilingen og samtidig være delaktig i Some for kanskje virke mere troverdig for allmennheten (så lenge det eventuelt måtte vare).

Kanskje MGM1 og 2 ikke er så delaktig i det som skjer før ut for drapsdagen men at den såkalte ferien/bursdagen var ett skalkeskjul for at de skulle sondere terrenget for planlegging av sted. Rykter sier at RØ og KØS skal ha gjennomført tagging, skulle det være tilfelle er det vel naturlig å tenke ØH som sjåfør da det er hans bil som er avbildet å observert?

Bare rein synsing fra min side.
Citera
2023-09-28, 11:13
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gestapo83
Har å hørt noe ala det samme som Skrulla, men og at KØS også skal være delaktig i noe av taggingen. RØ kan vel gjøre nettopp denne seilingen og samtidig være delaktig i Some for kanskje virke mere troverdig for allmennheten (så lenge det eventuelt måtte vare).

Kanskje MGM1 og 2 ikke er så delaktig i det som skjer før ut for drapsdagen men at den såkalte ferien/bursdagen var ett skalkeskjul for at de skulle sondere terrenget for planlegging av sted. Rykter sier at RØ og KØS skal ha gjennomført tagging, skulle det være tilfelle er det vel naturlig å tenke ØH som sjåfør da det er hans bil som er avbildet å observert?

Bare rein synsing fra min side.

Leste i en artikkel på NRK i går om et vitne som hadde tatt bilder av den hvite tagge-bilen.
Vedkommende beskrev de to mennene som at de oppførte seg som "småbarn" som så seg
nervøst rundt før den ene tok frem sprayboksen. Vitnet kontaktet politiet med en gang.

Tipper politiet har fått et ganske greit signalement av disse typene, og at de nå er
temmelig sikre på identiteten. Jeg tipper også at MGM3 er den ene av taggerne, og
at den andre er nestemann til å ryke inn.

Ikke utenkelig at MGM2 har kastet kortene og at dette ledet direkte til pågripelsen av MGM3.
Så satser de kanskje på at sistnevnte ikke er beredt på å ta hele bestillerskylden alene.
Kan tenke meg at fjerdemann nå balanserer på en knivsegg og forsøker så godt han kan
å opprettholde en "normal" fasade. Ikke et tidspunkt å stikke av på, det blir isåfall totalt avslørende.
Man må jo bli helt nervevrak av å være i en sånn situasjon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in