Citat:
Ursprungligen postat av
TheQue
Kom tillbaka till denna tråd efter många år. Då kommer jag bara ihåg att man hade hittat Madelene i ett betongblock och att jag aldrig hört talas om något liknande innan, det sitter fortfarande kvar i minnet.
Nu har jag förstått det som att ingen har blivit dömd för mordet på Madelene, det är fruktansvärt och jag skänker mina tankar till hennes familj och vänner.
Jag kan bara inte förstå att svinet som gjutit in henne i betongblocket inte blev dömd för mord. Det är ju uppenbart att han har dödat henne, köpt all utrustning som behövdes och försökt gömma undan hennes kropp på ett mycket ovanligt och avancerat sätt för att undvika att bli hittad.
Sverige är ett skämt.
Jocke Pettersson, jag hoppas att någon knäpper dig och att du får utstå samma sak som du utsatte Madelene för din smutsiga pundare.
Känns ju lite omständligt att allt detta gjordes pga hans dåv. tjejs svartsjuka. Han har haft flera tjejer efter. Han heter t.o.m.
playerboy här. Han är ju inte direkt pålitlig…
Ganska onödigt också. Visst hon kanske skulle stalka honom efteråt pga sitt uppmärksamhetssökande sätt. (Tror en del tjejer med ADHD kan vara så…) men tänk nu på att hennes barn blev utan mamma och hennes föräldrar, plastpappa och bror som förlorade henne också.
Jag hade haft svårt att se betongfundament igen.