2022-11-06, 17:27
Medlem
Jocke, om är du här nåt och kollar kan du väl liva upp stämningen lite :-)

Allt väl med dig?
//Mvh.Svana
Citera
2022-11-10, 09:23
Medlem
Nja, det finns nog inte mycket jag kan göra för att liva upp stämningen.

Allt är bara bra här, varvar heltidsjobb Med utbildning, och har precis flyttat
Citera
2022-11-10, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playerboy
Nja, det finns nog inte mycket jag kan göra för att liva upp stämningen.

Allt är bara bra här, varvar heltidsjobb Med utbildning, och har precis flyttat

Härligt att höra.
Man kämpar på.. stålarna måste ju in. Sossarna har ju förstört allt så man har fan inte råd ändå..
Citera
2023-01-01, 12:42
Medlem
Någon som vet vart Nicke W*ndeskog tog vägen??? Har alltid trott att han hade större del i detta än vad som framkommit men nu verkar han gått under jorden!!??
Citera
2023-01-08, 14:47
Medlem
Någon som har tillgång till ljudfilerna från rättegången?
Citera
2023-01-14, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gjgjtrjtk
Någon som vet vart Nicke W*ndeskog tog vägen??? Har alltid trott att han hade större del i detta än vad som framkommit men nu verkar han gått under jorden!!??

Avliden.
Citera
2023-01-14, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissapan
Avliden.

Vet du hur?
Citera
2023-01-14, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vet du hur?

Nej. Men det sägs att han avled på grund av hälsoskäl. Något med hjärtat. Men det är andrahandsinformation. Inget jag VET.
Citera
2023-01-16, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissapan
Nej. Men det sägs att han avled på grund av hälsoskäl. Något med hjärtat. Men det är andrahandsinformation. Inget jag VET.

Okej tack
Citera
2023-03-08, 11:51
Medlem
TheQues avatar
Kom tillbaka till denna tråd efter många år. Då kommer jag bara ihåg att man hade hittat Madelene i ett betongblock och att jag aldrig hört talas om något liknande innan, det sitter fortfarande kvar i minnet.

Nu har jag förstått det som att ingen har blivit dömd för mordet på Madelene, det är fruktansvärt och jag skänker mina tankar till hennes familj och vänner.

Jag kan bara inte förstå att svinet som gjutit in henne i betongblocket inte blev dömd för mord. Det är ju uppenbart att han har dödat henne, köpt all utrustning som behövdes och försökt gömma undan hennes kropp på ett mycket ovanligt och avancerat sätt för att undvika att bli hittad.

Sverige är ett skämt.

Jocke Pettersson, jag hoppas att någon knäpper dig och att du får utstå samma sak som du utsatte Madelene för din smutsiga pundare.
Citera
2023-03-13, 20:09
Medlem
Mordpoddens sista avsnitt heter Begravd i betong. Del 1 av 2. Finns fungerande fup????
Senast redigerad av Obmud 2023-03-13 kl. 20:14.
Citera
2023-07-09, 14:03
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheQue
Kom tillbaka till denna tråd efter många år. Då kommer jag bara ihåg att man hade hittat Madelene i ett betongblock och att jag aldrig hört talas om något liknande innan, det sitter fortfarande kvar i minnet.

Nu har jag förstått det som att ingen har blivit dömd för mordet på Madelene, det är fruktansvärt och jag skänker mina tankar till hennes familj och vänner.

Jag kan bara inte förstå att svinet som gjutit in henne i betongblocket inte blev dömd för mord. Det är ju uppenbart att han har dödat henne, köpt all utrustning som behövdes och försökt gömma undan hennes kropp på ett mycket ovanligt och avancerat sätt för att undvika att bli hittad.

Sverige är ett skämt.

Jocke Pettersson, jag hoppas att någon knäpper dig och att du får utstå samma sak som du utsatte Madelene för din smutsiga pundare.

+1 på den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in