Citat:
Ursprungligen postat av
frodin
Vedr. å trene på treningsenter. Jeg har trent i flere år selv, jeg har aldri noen gang opplevd at folk bryr seg om hvem som er størst osv. og ser stygt på hverandre. Alle steder jeg har trent har bare alle vært hyggelig mot hverandre. (bor i Oslo). Så da må dette være noe helt eget og sært i Hønefoss. Kanskje fordi det generelt er et helt og stort bole miljø hvor alle på gymet går på bol. ikke vet jeg.
Nå er spørsmålet hvem som er "hjernen" bak alt dette. Tipper det havner minst en til i buret, i nærliggende fremtid. Kanskje 2. På avhørt episoden, nevner de at det var en sjåfør og 2 stykker som hoppet ut og tagget. Kan det ha vært MGM1 og 2 som hoppet ut og gjorde dette på "ferien" sin?
Det er akkurat det som er problemet, det er annerledes på bygda enn i Oslo. Det som beskrives her av hvordan treningssenter foregår, slik er det på stort sett alle bygdegymmer. På Hamar trekker bolerne til en gym, på Gjøvik trener alle på Basic og i Valdres trener de i Slidre. At Hønefoss har hatt mye bol opp igjennom er ingen nyhet, det er hønefossgutta som har supplert gymmene på Gjøvik og i Valdres siste 15 år. For ikke å snakke om melanotan når det var inn i 2010-2011.
Men nå kan vi vel legge bolepraten død, for den er vel egentlig ganske irrelevant.