2023-09-27, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Det eneste logiske svaret som jeg ser, er at ingen av de som hadde i oppdrag å utføre hærverk, tagging og å bruke egne biler osv visste at noen skulle drepe JAH. Kanskje en av MGM ble lurt til å dra til hytteområdet på drapsdagen og at denne MGM ikke møtte JAH på drapsdagen, og at hensikten med å lure MGM til å dra dit var for å prøve å få politiet til å tro at denne MGM var skyldig i drapet (politiet ville jo finne vedkommendes bevegelser mistenkelige)? Den eventuelle bestilleren av alle de andre forbrytelsene kan kanskje i så fall ha drept JAH, og den eventuelle bestilleren var kanskje ikke i kontakt med de som utførte tagging og hærverk m.m. og bestilleren kan kanskje ha brukt en mellommann som tok seg av kontakten og bestillingene?

Fetad:
Denne MGMs eventuelle oppdrag kan kanskje ha vært "å undersøke og å sørge for at bommen ikke er låst på et bestemt klokkeslett på morgenen på en bestemt dato"?

Nå surrer du fælt igjen
Citera
2023-09-27, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNorway85
Er vel kommet mer yngre klientell på HQ nå etter S24 tok over. Hvordan det var i oppstarten skal jeg ikke uttale meg om. Uansett har jeg aldri opplevd no slikt du refererer til.
Nå er det bare løping som gjelder for min del.

Jeg har trent på HQ siden start, og jeg valgte de fordi det var eneste stedet jeg ikke opplevde ekle stereoide gutter. Var på sporty en liten periode, men i kjelleren stod det gjenger og åpenbart tok stereoider så jeg flytta tilbake til HQ rimelig rask😅
Citera
2023-09-27, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Du som ser ut til å ha litt kunnskap om treningsmiljøet i H.Foss... Hva slags gym er det AK er daglig leder for, eller hva slags stilling han har? R*ng Gym (*i), var det ikke det det heter? Er vel en G*nnar O. som eier dette? Ser jo at det er en ganske trent svenske, som ER kjenner til? Og kanskje også JAH?
Det kan jo godt tenkes at det har vært litt (ulovlig) import av dop, enda, at det kan ha noe med saken å gjøre. Det er jo ikke så lenge siden at JAH nevnte "clen" på TikTok feks. (trening sammen med OMM). Det trenger ikke bety at JAH har drevet med illegale affærer, men det er jo fortsatt et ulovlig middel i Norge, meg bekjent.
Ps. Jeg vet ingenting om denne svensken, og har ikke noen grunn til å mistenke han for noe. men det har hverfall sett ut som dette med trening/ utseende, at JAH var opptatt av å se bra ut (som ikke er noe negativt i seg selv) - men at han også kan virke litt over middels opptatt av å være stor (noe som heller ikke trenger å være negativt i seg selv, selv om det virker som han tok en del "snarveier" treningsmessig).
Ellers er det noen som skriver her, at det er jo ingen som tenker over hvem som er størst på treningssentre osv. Hehe...jo, det er det. Alle treningsmiljø jeg har vært innom, og spesielt på steder der det gjerne florerer litt ulovlige hjelpemidler - der har det vært det viktigste så og si; hvem som er størst
Kan bare fortelle det jeg vet. Kan med 100 prosent sikkerhet si at JAH var på steroider. AK vet jeg også var på noe. Den gymmen du snakket om ble lagt ned for flere år siden. Den har ikke vært aktiv siden før korona, og det var derfor han ble feit. Husker jeg fulgte med han på sosiale medier bare for å holde et øye med han, og da la han ut et skrytebilde i sommeren 2021. På 5 måneder hadde han gått fra å være godt over 30 prosent kroppsfett til å være under 10 prosent kroppsfett. Jeg møtte han først på sporty24 som den gang var ved broa, det er godt kjent i Hønefoss at bolerne drar til sporty24 (de har ikke noe antidoping regelverk) for min del var måten Jonas så ut kroppslig og måten han oppførte seg på ovenfor meg som gjorde at byttet over til evo Hønefoss kuben. Men det hjelper fint lite, for jeg så han der også, men jeg tystet til antidoping Norge og evo at han var på steroider, så han ikke før 1 år senere og da var han samme gamle lubne Jonas.
Citera
2023-09-27, 10:25
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LokalHonefoss
Kan bare fortelle det jeg vet. Kan med 100 prosent sikkerhet si at JAH var på steroider. AK vet jeg også var på noe. Den gymmen du snakket om ble lagt ned for flere år siden. Den har ikke vært aktiv siden før korona, og det var derfor han ble feit. Husker jeg fulgte med han på sosiale medier bare for å holde et øye med han, og da la han ut et skrytebilde i sommeren 2021. På 5 måneder hadde han gått fra å være godt over 30 prosent kroppsfett til å være under 10 prosent kroppsfett. Jeg møtte han først på sporty24 som den gang var ved broa, det er godt kjent i Hønefoss at bolerne drar til sporty24 (de har ikke noe antidoping regelverk) for min del var måten Jonas så ut kroppslig og måten han oppførte seg på ovenfor meg som gjorde at byttet over til evo Hønefoss kuben. Men det hjelper fint lite, for jeg så han der også, men jeg tystet til antidoping Norge og evo at han var på steroider, så han ikke før 1 år senere og da var han samme gamle lubne Jonas.
Tusen takk for utfyllende svar!
Edit: Så da trente JAH på R*ng Gym, da? Før den ble stengt?
Citera
2023-09-27, 10:27
Medlem
ØH fikk vel endelig vist hvor «gæren» han var. Blir nok tid til å jekke ned det selvbildet på Ullersmoe i årene som kommer.
Citera
2023-09-27, 10:29
Medlem
Vedr. å trene på treningsenter. Jeg har trent i flere år selv, jeg har aldri noen gang opplevd at folk bryr seg om hvem som er størst osv. og ser stygt på hverandre. Alle steder jeg har trent har bare alle vært hyggelig mot hverandre. (bor i Oslo). Så da må dette være noe helt eget og sært i Hønefoss. Kanskje fordi det generelt er et helt og stort bole miljø hvor alle på gymet går på bol. ikke vet jeg.

Nå er spørsmålet hvem som er "hjernen" bak alt dette. Tipper det havner minst en til i buret, i nærliggende fremtid. Kanskje 2. På avhørt episoden, nevner de at det var en sjåfør og 2 stykker som hoppet ut og tagget. Kan det ha vært MGM1 og 2 som hoppet ut og gjorde dette på "ferien" sin?
Citera
2023-09-27, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Tusen takk for utfyllende svar!
Edit: Så da trente JAH på R*ng Gym, da? Før den ble stengt?
Ja, det gjorde han. Det er allment kjent at alle bolerne trente der
Citera
2023-09-27, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Tenkte om han hadde noe utenlandsk opprinnelse eller noe jeg
Og foreldrene fant et veldig norskt navn for å få han til å passe inn eller noe.

Ganske sikker på at de er norske, lillebroren har også veldig norskt navn. Lillebroren har nå fjernet Facebook bildet sitt, all informasjon og fjernet masse innlegg på profilen sin. Stakkars familie
Citera
2023-09-27, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honningen
I denne verdenen hvor normen nå er å "hustle", og alle skal leke gangster så føler du det er rart? I den verdenen du snakker om handler alt om det sosiale hierarkiet, og jungeltelegrafen går fort fra "løse rykter" til full sosial masse psykose hvor det er plutselig er den dominerende sannhet for de som er innvolvert i denne masse psykosen.

Og det er normen i "den normale verdenen", i sånne miljøer med makka huer og testo beist og tullinger som skriver masse piss om såkalt lojalitet på fb som uironisk syntes å leke mafia/gangster er kult uten å være autist av det tyngste slaget så kan du jo tenke deg hvor dypt ned i idiotien du fort havner i slike miljøer...

Hahaha. Men ja, det er jo akkurat sånn det er, på en PRIKK.
Citera
2023-09-27, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ano975
Ganske sikker på at de er norske, lillebroren har også veldig norskt navn. Lillebroren har nå fjernet Facebook bildet sitt, all informasjon og fjernet masse innlegg på profilen sin. Stakkars familie

Hva heter han?
Citera
2023-09-27, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frodin
Vedr. å trene på treningsenter. Jeg har trent i flere år selv, jeg har aldri noen gang opplevd at folk bryr seg om hvem som er størst osv. og ser stygt på hverandre. Alle steder jeg har trent har bare alle vært hyggelig mot hverandre. (bor i Oslo). Så da må dette være noe helt eget og sært i Hønefoss. Kanskje fordi det generelt er et helt og stort bole miljø hvor alle på gymet går på bol. ikke vet jeg.

Nå er spørsmålet hvem som er "hjernen" bak alt dette. Tipper det havner minst en til i buret, i nærliggende fremtid. Kanskje 2. På avhørt episoden, nevner de at det var en sjåfør og 2 stykker som hoppet ut og tagget. Kan det ha vært MGM1 og 2 som hoppet ut og gjorde dette på "ferien" sin?

Bolemiljøet i Hønefoss lever i beste velgående, men 99,9% av dem trener på sporty24, da de ikke har noe aktiv anti doping protokoll, med andre ord, tar de ikke doping seriøst (har sett folk prate åpenlyst om doping på sporty24)

Det er så ille at jeg byttet over til EVO Hønefoss, som har en velfungerende anti doping politikk. Man trenger ikke å ha bevis, har man mistanke så kan man videreformidle det til EVO. Jeg personlig sendte ut en bekymringsmelding angående Jonas (steroider) når jeg så han på EVO.
Citera
2023-09-27, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marje
Hva heter han?

And*rs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto