Citat:
Ursprungligen postat av
sunless
Har majoriteten av gäddorna förhållanden och barn? Det låter riktigt allvarligt. Både från din sida och alla inblandade. Dels för att du saknar läsförståelse eller vill få gäddor att framstå som normala och för att pedofiler inte ska ha barn, men då får även du tacka Dumpen. Jag tror inte du hade njutit av att ha en pappa med den sjuka störningen.
Vanligtvis så är du en av dem vars inlägg jag bara scrollar förbi för att du har absolut ingenting att tillföra. Men nu citerar du mig - igen - så jag jag svarar dig för... ja, fan vet varför.
Du skriver för jävla illa, du verkar utelämna hälften av dina tankegångar för det är omöjligt att förstå din skrift som helhet, och du har uppenbarliga problem med att läsa hela inlägget du citerar.
Hade du orkat/kunnat läsa hela stycket jag citerade Bertil i, så hade du även kunnat läsa avslutningen "Och någonstans så måste ju till och med du ha begripit
att så inte är fallen med alla gäddor". Dvs gäddorna är inte en homogen grupp där alla har barn. Var "majoriteten" faller in som du nämner finns nog bara i din skalle.
Skulle du kunna visa var "majoriteten" nämns?