2023-09-25, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Precis och Liam hade ju ett speciellt utseende. Nåt såg inte ut att stämma.

Hann han ens få ett utseende? Han var ju bara ett foster typ... vad utgår du från då gällande hans utseende?
Citera
2023-09-25, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Hann han ens få ett utseende? Han var ju bara ett foster typ... vad utgår du från då gällande hans utseende?

Han ser lite konstig ut i ansiktet. Det är nåt. Jag vill inte skriva för mycket så att det blir elakt.
Citera
2023-09-25, 13:33
Medlem
Citat:
Han ser lite konstig ut i ansiktet. Det är nåt. Jag vill inte skriva för mycket så att det blir elakt.
Han ser ju troligen konstig ut eftersom han inte var färdigutvecklad. Alla foster ser ut sådär.
Citera
2023-09-25, 13:35
Medlem
Citat:

Har också tänkt på det men tror du inte det är för att han var så tillväxthämmad? Han var väl som i vecka 18 i storlek ungefär har jag för mig.
Citera
2023-09-25, 16:37
Medlem
Skampis avatar
Och där kom Fannis inlägg om ägglossningsjakten. Hon tror att lösningen på problemet är att köra in ännu mer mediciner i kroppen (tvinga fram ägglossning) för att inte "behöva stressa så". Hmm.
Citera
2023-09-25, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Och där kom Fannis inlägg om ägglossningsjakten. Hon tror att lösningen på problemet är att köra in ännu mer mediciner i kroppen (tvinga fram ägglossning) för att inte "behöva stressa så". Hmm.

Hon säger också att hon mår för psykiskt dåligt av äggjakten.
Hon borde släppa detta för ett tag och fokusera på något annat och sitt mående.
Det är skitjobbigt med IVF, vet av egen erfarenhet men man behöver vara någorlunda rustad för att orka med.
Hon har dessutom god tid på sig så fattar inte varför hon inte pausar ett tag.
Citera
2023-09-25, 17:33
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stardust83
Det är skitjobbigt med IVF, vet av egen erfarenhet men man behöver vara någorlunda rustad för att orka med.
Ja jag tror det hade känts befriande för henne att under några månader släppa jakten på graviditet.
Citera
2023-09-25, 17:48
Medlem
Nu har Hanna blivit inskriven på sjukan.
Citera
2023-09-25, 18:26
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvhonsburar
Nu har Hanna blivit inskriven på sjukan.

Kanske hon har mer symtom på havandeskapsförgiftning och läggs in för observation. Det känns som hon borde skrivit om de var på förlossningen.

Hoppas det inte har något mer fosterrörelserna att göra. Visst visst det är bättre om barnet kan stanna inne i magen någon vecka till, men jag hoppas nästan att hon får igång en igångsättning. Jag läste en artikel om en mamma som förlorade två barn i magen efter varandra (minns inte om det var Liam eller Harry som dog i magen, eller på utsidan).
Citera
2023-09-25, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Kanske hon har mer symtom på havandeskapsförgiftning och läggs in för observation. Det känns som hon borde skrivit om de var på förlossningen.

Hoppas det inte har något mer fosterrörelserna att göra. Visst visst det är bättre om barnet kan stanna inne i magen någon vecka till, men jag hoppas nästan att hon får igång en igångsättning. Jag läste en artikel om en mamma som förlorade två barn i magen efter varandra (minns inte om det var Liam eller Harry som dog i magen, eller på utsidan).

Jag har för mig att Liam dog under värkarna, att han inte klarade av det. Jag skulle gissa på att hon är inne på observation nu
Citera
2023-09-25, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stardust83

Hon har svarat andra som sagt "slappna av så blir du gravid, stressa inte så mycket" med att det inte spelar någon roll, och det kan jag hålla med om. Kvinnor i krigszoner lyckas ju ändå bli gravida. Nu verkar hon ändå själv känna att det är för mycket, men antar att det bara är den psykiska belastningen som är tärande.
Citera
2023-09-25, 18:54
Medlem
Hade ingen aning om att det fanns en tråd om Hanna, tills idag.
Har absolut inte läst igenom allt, men av det jag läst blir jag fan mörkrädd hur elaka människor är. Har ni seriöst inget bättre för er än att sitta här och seriöst mobba en annan människa!?
Nej fyfan för er. Usch. Hoppas karma biter er när ni minst anar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in