Tänkte dela med mig av lite recensioner av damer jag träffat i Stockholm. De flesta senaste halvåret/året. Det blir lite blandat med både bra och dåliga upplevelser. Hoppas på att det hjälper någon därute i sitt sökande! Generellt gäller ju att om man behandlar tjejerna bra så får man en bra upplevelse, men tyvärr är det väl inte alltid så och ibland går man på minor ändå. Vore intressant om några av er har träffat samma tjejer och kan dela med er av era upplevelser.
- Zarapetit: Ung, mörk svensktalande tjej med fantastiskt slank och härlig kropp. Lite mindre bröst. Trevlig och social och ställde upp på BJ utan kondom och ansiktssprut. En härlig träff. Lite dyrare vilket man får förvänta sig för en ung svensktalande tjej. 4/5 i betyg.
- Miss Karla: Extremt snygg domina som besöker Sverige då och då. Stora bröst, välformad kropp och en mycket härlig fitta som hon mer än gärna trycker ner i ansiktet på en. Har aldrig haft någon erfarenhet av BDSM men testade att bli bunden, lite lätt teasad/dominerad/dirty talk. Ville inte gå all-in. Fick en buttplugg och långsam teasing med avrunkning/avsugning. Träffat henne två gånger och andra gången fick jag knulla henne. Rekommenderas STARKT. 5/5
- Arina/Arisha/Arinka: Ung tjej från något öststatland med väldigt fin kropp och ansikte. Hon har många bra recensioner på ST och jag hade höga förväntningar. Tyvärr började det dåligt då hon har språkförbistringar och hade svårt att hitta taxin jag hade beställt och blev irriterad då hon inte förstod instruktionerna. När hon väl kom hit så var träffen inte särskilt bra, och om det berodde på den dåliga starten eller annat vet jag inte. Brukar ha rätt bra magkänsla när jag väljer damer och går sällan på niter men detta var en riktig sådan. Dålig andedräkt, irriterad och oengagerad, hade gamla små papperstussar mellan blygdläpparna och smakade inte bra därnere heller. Som sagt, många bra recensioner men jag undrar om inte många är "vänner" eller dylikt. 1,5/5, får en inte en etta endast pga hennes fina kropp. UNDVIK.
- Emma (från ST/RE, 27 år enligt annons): Söt tjej från Rumänien/Bulgarien (minns ej riktigt). Petit kropp och små bröst. Väldigt snäll och genuin. Träffat henne två gånger och hon är engagerad och verkar njuta av träffen. Pratar bra engelska och det har inte varit några konstigheter. 4/5, rekommenderas.
- Elinxxxtra: Duktig som fan på att suga och ta den djupt. Erbjuder dock bara avsugningar. Ganska dyra sådana, men det kan det vara värt någon gång för en grym upplevelse. 4/5.
- sexyrose: Även här erbjuds enbart avsugningar, men högklassiga sådana. Kan ta hela jävla staken till roten utan besvär och verkar älska att sluka. Kysser dessutom, vilket är en lite udda men uppskattad kombo med "enbart BJ-träffar". Mycket snäll och genuin tjej, ta hand om henne! 5/5.
- Rosse-marieXXX: Sönderopererad och fixad brud med STORA silikonbröst, fillers, botox med mera. Även här bra recensioner men upplevde inte hennes tjänster som prisvärda. Beslutade mig för att ses en halvtimme, fick vänta typ 30 min utanför henne innan hon var "redo" (annan kund?), och när vi väl sågs var hon väl snäll och ställde upp på att suga utan osv, men ville snabbt att man skulle ta på kondomen och gärna komma fort eftersom hon hade en annan kund på väg. Lite märkligt när man bokat en halvtimme. Kroppen är ju inte direkt "a natural", men ändå rätt coolt att spruta ner ett par bröst som förmodligen är de största jag sett. 2,5/5, kommer inte själv gå tillbaka men det var ingen urkass upplevelse heller.
- Irina: Gammal i gemet. Träffat henne ett antal gånger senaste 10 åren och hon levererar ju bra tjänster, men ganska så monotont och oengagerat. Vill du ha en skön avsugning och pålitligt knull så är hon helt klart värd. Men det finns för min del bättre val därute, så det var länge sedan jag besökte henne nu. 3/5.
- Isabelle_Bellx: Alltså wow. Snyggare svensk tjej hittar du nog inte. Intensiva blå ögon, blonderat hår. En kropp som är out of this world, vältränad och välformad med en härlig rumpa och en handfull perfekta bröst. Mycket snäll, engagerad, suger oerhört bra och njuter av träffen. Hörde dock att hon kanske skall sluta snart. Behandla henne bra och ni kommer få en av de bästa upplevelserna ni haft. 5/5.
- Mirandaofsweden: Även här en svensk härlig kvinna runt 35. Opererad med silikon, botox, fillers och välsminkad. Mycket kåt och härlig. Knulla utan går bra för en extra kostnad. Träffat henne ett par gånger men hon verkar ha försvunnit nu tyvärr. Fick ett par riktigt bra träffar med henne i våras och hon är helt klart saknad. 5/5
- HayleyStorm: Okej, det här verkar vara en vattendelare. Hon har många bra recensioner och jag har även läst lite här om henne i tråden där vissa hyllat henne och andra sagt "nja". Träffade henne för ett tag sedan och kan väl sälla mig till den senare kören. Inga besvär med kommunikationen men hon måste ju vara på autismspektrat så som hon håller på och pratar för sig själv om konstiga saker och fnissar till och mumlar ohörbart. Hon luktade tyvärr svett och gav intrycket att vara ovårdad. Saknar en/några tänder i munnen och hade brunsvarta tänder i övrigt. Ställer mig lite frågande till om hon möjligtvis tar någon substans till vardags. Orakad överallt vilket jag egentligen går igång på, men hon luktade för illa för att jag skulle bli kåt. Hade svårt att behålla ståndet. Suger MED kondom, vilket jag alltid tycker är synd. Ville prova henne men ångrar det faktiskt lite och kommer inte träffa henne igen. Förvånar mig att så många verkar hylla henne och det får mig att fråga ifall folk har låga standarder eller om jag hade EXTREM otur. 1/5, undvik.
- Finarosa: Även här en ung svensk tjej. Fick en spontanträff för ett tag sedan och blev tagen med storm. Hon tar initiativ, kysser, suger utan kondom och tog gärna sprutet i ansiktet. Väldigt snäll, enkel att prata med och faktiskt intressant som person. Hårig därnere, men inte helt vildvuxet, vilket uppskattas

. Tyvärr har jag inte fått tag i henne igen då hon slutat svara på kik. Verkar vara fler som har svårt att få tag i henne trots att hon annonserar ofta. 5/5 träffar gärna igen.
- Petraforfun: Milf/lite äldre dam som enligt ryktet tar substanser. Fick nog det intrycket också då hon var uppenbart hög vid träffen. Dock väldigt kinky, vi hade på porr när vi knullade och hon gjorde det gärna utan kondom. Fick komma i henne. Härlig kvinna, men vill nog inte besöka igen pga misstänkt droganvändande. 3/5.
- SexyEvexx: Mörk tjej som pratar bra engelska. Gör mest bilträffar/BJs. Träffat henne ett par gånger och hon suger bra, tar satsen i munnen. Man går därifrån nöjd. Även här lite hygienproblem då hon luktar svett och surt därnere den gången jag valde samlag. 2,5/5, bra BJ men undvik ligg.
- Beehappy: Milf som är galet kåt och kinky. Ligger gärna både vaginalt och analt utan kondom. Stora silikonbröst och en vild tur i sängen hos henne. Öppen, pratglad och mycket kåt. Tyvärr svår att boka in träff med, misslyckades ett par gånger och har misslyckats ett par gånger efter vår träff. 5/5.
- Din_Mio: Mysig ung tjej med kurvor som är trevlig och bjuder på en bra upplevelse. Suger utan, blir väldigt kåt. Ingenting att klaga på här, väldigt prisvärd upplevelse också. Inte så aktiv tyvärr. 4,5/5.
- Sarahnightowl: Mullig svensk tjej med blek hy och härlig kropp i 35-årsåldern. Träffat ett par gånger och hon ger en bra avsugning med långsam rytm och ser till att du njuter. Lite teasing i början innan hon ger sig på dig. Enda nackdelen är att hon befinner sig ganska off så bil underlättar. Annonserar inte så ofta, men väl värd ett besök. 4/5.
- LyndaVIP: Milf som talar bra engelska och har en grym kropp. Riktigt porrig och härlig upplevelse. Kysser dock inte med inlevelse men gav en bra timme i övrigt. Andra gången jag skulle träffa henne var hon dock ganska kort i tonen så jag valde att inte boka henne. Tror hon blir nedringd av för många idioter tyvärr. 4/5.
- YourSecretMila: Även här några positiva recensioner. Dock rejält dålig upplevelse. Stökigt hem, mycket överviktig, luktade både rök och otvättat, ofräscha kläder. Snäll och trevlig men tyvärr var jag totalt oattraherad. 1/5, undvik.
Har säkert missat några men dessa var de jag spontant kom på.