Citat:
Ursprungligen postat av
Truefighter
Det var det ju inte riktigt va?
Men nu blev även den andra sidan sura när de drog in vissa produkter. Target tycker jag ser prisvärd ut även om aktien nog inte sjunkit klart ännu?
Axfood är för det långa loppet även om jag sålde nu innan utdelningen med lite vinst. Får börja bygga upp positionen igen men har ingen brådska. Bygga upp en livsmedels portfölj kanske med Cosco och annat?

S&M, läder och trans-grejer för barn som jag förstått det. Samt ekonomiska bidrag till perverterande organisationer. Barn fattar inte det så det är för pedofiler att klä barnen i. De slutade sälja det men VDn ska fortsatt ha uttala sig fientligt mot sunda familjeförhållanden. Förhoppningsvis tar styrelsen gråtstoppen i wokekatastrofen och sparkar VDn. Det öppnar för ett köptillfälle om tiden läker såren och skandalen glöms bort och halva befolkningen slutar bojkotta dem.
Sen är det många demokratiskt styrda städer där det är omöjligt att driva företag då man i princip har legaliserat stöld. Som i San Fransisco. Walmart har stängt alla sina butiker i Chicago.
Stölder borde bli ett allt större problem för Axfood också med bistrare ekonomiskt klimat.