2023-09-20, 23:51
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Han tjackpundaren #269 fick smaka basebollträ och fick en flygtur ner från balkongen av några tydligen

Det har jag missat. Vart har de stått?
Citera
2023-09-21, 00:49
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Babbarna är alltid sköna, ska alltid tjaffsa och bortförklara sig in i det sista.

Av nån anledning verkar det också som att de alltid är besatta av analsex. Synd bara att han inte visade kuken när vi har fått så många goda skratt av alla fula och vanskapta mandomar sista veckorna.
Citera
2023-09-21, 10:44
Medlem
Kan någon fixa fram en rebus på den senaste Eskilstuna-barnrövslickargäddan?

Han ser ut att nå upp till axeln på Sara. Nästan dvärgvarning på gäddan?

Vidrigt att äcklet har barn. Hoppas soc tar en koll i familjen.

Enlig chatten var glidmedel inte nödvändigt om barnet ville prova kuk i stjärten. Han ville i stället slicka röven blöt på det han trodde var ett barn.

Fint att få sina perversa tankar uthängda för hundratusentals läsare
Citera
2023-09-21, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Jag kan väl inte vara den enda som har tröttnat på alla dessa gäddor som är gråhåriga flintisar med glasögon och ölkagge som gillar att använda orden "spruta", "suga" och "våt" i varannan mening?
Det är som att stirra rakt ner i en soppåse, på toppen av ett sopberg, inga överraskningar direkt.

Nej, tacka vet jag gäddor som "Mackan i Hissen".
Där har du ett enigma som jag fortfarande går runt och spekulerar om.

Det hade varit intressant att dela upp gäddorna i olika kategorier.
Typ:
Sprutgubbar
Mentalt handikappade
G-i-alla-ämnen-på-fordons/bygglinjen
Faktiska gäddor, dvs som lurar i dom lugnaste vattnen
Joker/Enigma
Håller med, vill ha mer roliga gäddor som tweedy och cashanddrugz som är för utåtgående för sitt eget bästa. Snabelgäddan var ocksä rätt underhållande för att han är så skamlös/störd (han borde dock sitta på rättspsyk på livstid).
Citera
2023-09-21, 11:20
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Tackar.

Ja, det är klart det är han. Första bildträffen är några år gammal men där har han blå tofs, läppstift och samejacka.
Lapp, bög och pedofil. Och stolt deltagare i pride.
https://www.facebook.com/qsapmi/photos/a.724052774277550/724053010944193/?type=3
Citera
2023-09-21, 11:31
Avslutad
Nummer #280 på Dumpen lär i motsats till andra inte ha problem med förhud.

"Alla barn har förhud som är trång, utom Achmed vars uppväxt är wrong"
Citera
2023-09-21, 11:59
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Det är sedan tidigare känt (googla) att etniska svenskar toppar statistiken över sexuella övergrepp mot barn.

Kikar man på Dumpen är också majoriteten etniska svenskar.

Har det något med den svenska kulturen att göra? Att det ligger i blodet?
Det är ju för att majoriteten i Sverige är just etniska svenskar. Inget konstigt alls om man har en hjärna.
Citera
2023-09-21, 12:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Lapp, bög och pedofil. Och stolt deltagare i pride.
https://www.facebook.com/qsapmi/photos/a.724052774277550/724053010944193/?type=3

Hej, jag kanske inte är den vassaste kniven i lådan, men jag kan för mitt liv inte hitta den här dialogen / frågeställningen.

Vilken lappbög med läppstift, och vad har det med Dumpen och gäddortråd att göra ?
Citera
2023-09-21, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Man räknas väl knappast som ungdom när man är i den åldern?

Sen får man ju klä sig så som man själv tycker är snyggt och trivs i men man får ju även räkna med att folk i ens omgivning ger en någon form utav stämpel.
Med tanke på din klädsel som du promt säger att du krängde på dig lagom till sjunde klass så antar jag att du tillhörde nördarna/töntarna med tanke på val utav klädsel? Men det var som sagt ditt val och då ska man heller inte klaga om man blir retad.

Han ska absolut inte få något vapen i hand och skickas till fronten. Han behöver ett rejält kok med stryk så han kommer ner på jorden nån gång istället för att spela cool.

Hans Soundcloud var bland det töntigaste jag sett. Bilder på knogjärn/knivar/teleskopsbatong och diverse försök till att vara märkvärdig på akademisk nivå med skrift. Jag har stött på såna bögtöntar som honom förr och jag kan GARANTERA dig att dem kan skylta med vilket vapen som helst men de skulle aldrig våga ta till med våld då dem till 99.9% är ett gäng fega kärringar.
Så våld mot gäddorna är lösningen?
Citera
2023-09-21, 12:24
Avslutad
Hakuna Mutata åtalad för grovt bokföringsbrott tillsammans med Martin Soneby (FB) Är Martin Soneby slut som komiker nu?
Citera
2023-09-21, 12:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Hakuna Mutata åtalad för grovt bokföringsbrott tillsammans med Martin Soneby (FB) Är Martin Soneby slut som komiker nu?

Och för den som ej vet handlar det om

https://dumpen.se/2021/12/17/hakuna-matata-stora-bekymner-napp-igen/

Det var tiden innan Dumpen började numrera
Samt att Martin via sina olika sociala kanaler ifrågasatte Dumpens metoder. Tror att han har en Podd med namn AKB eller liknande, lyssnade på den någon gång men det var mest ett gäng irriterande stockholmspersoner som pratade om blaha blaha. Alltså, sådant som är viktigt mellan Vällingen och Farsta, inte viktigt på riktigt.
Citera
2023-09-21, 12:53
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Hej, jag kanske inte är den vassaste kniven i lådan, men jag kan för mitt liv inte hitta den här dialogen / frågeställningen.

Vilken lappbög med läppstift, och vad har det med Dumpen och gäddortråd att göra ?
Gädda #238
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

https://dumpen.se/2023/06/15/young-dark-ung-kk-pikken-napp-238-lund/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in