Citat:
Ursprungligen postat av
hetabengt
Fan sista gäddan är 30 år och klär sig i subkulturella kläder!
Vad är det för fel på dagens ungdom?
Jag kastade Iron Maiden-tröjan och nitarmbandet på sophögen redan när jag slutade sexan. Sedan blev det pull over och garbardinbyxor och givetvis en elegant portfölj till miniräknaren och min dagliga banan.
Dagens 30-åringar är bortom räddning. Såklart dom blir pedofiler.
Såklart står gäddan i kö till "psykiatrin".
Han behöver ingen psykdoktor. Han behöver få ett vapen i hand och skickas till fronten.
Man räknas väl knappast som ungdom när man är i den åldern?
Sen får man ju klä sig så som man själv tycker är snyggt och trivs i men man får ju även räkna med att folk i ens omgivning ger en någon form utav stämpel.
Med tanke på din klädsel som du promt säger att du krängde på dig lagom till sjunde klass så antar jag att du tillhörde nördarna/töntarna med tanke på val utav klädsel? Men det var som sagt ditt val och då ska man heller inte klaga om man blir retad.
Han ska absolut inte få något vapen i hand och skickas till fronten. Han behöver ett rejält kok med stryk så han kommer ner på jorden nån gång istället för att spela cool.
Hans Soundcloud var bland det töntigaste jag sett. Bilder på knogjärn/knivar/teleskopsbatong och diverse försök till att vara märkvärdig på akademisk nivå med skrift. Jag har stött på såna bögtöntar som honom förr och jag kan GARANTERA dig att dem kan skylta med vilket vapen som helst men de skulle aldrig våga ta till med våld då dem till 99.9% är ett gäng fega kärringar.