2023-09-20, 13:45
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Jag kan väl inte vara den enda som har tröttnat på alla dessa gäddor som är gråhåriga flintisar med glasögon och ölkagge som gillar att använda orden "spruta", "suga" och "våt" i varannan mening?
Det är som att stirra rakt ner i en soppåse, på toppen av ett sopberg, inga överraskningar direkt.

Nej, tacka vet jag gäddor som "Mackan i Hissen".
Där har du ett enigma som jag fortfarande går runt och spekulerar om.

Det hade varit intressant att dela upp gäddorna i olika kategorier.
Typ:
Sprutgubbar
Mentalt handikappade
G-i-alla-ämnen-på-fordons/bygglinjen
Faktiska gäddor, dvs som lurar i dom lugnaste vattnen
Joker/Enigma
Senast redigerad av PedoJoeBiden 2023-09-20 kl. 13:54.
Citera
2023-09-20, 14:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Jag tycker att de senaste gäddorna är bottenskrapet på mänsklighetens latrintunna.

Tjackgäddan i Landskrona, han fick ju flyga från balkongen.

Googlade och sökte i denna tråd, och blev inte klokare
#247, #267 är de som träffas med Landskrona dumpen som sökord

Undrar vad det är jag missat
Citera
2023-09-20, 14:49
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Googlade och sökte i denna tråd, och blev inte klokare
#247, #267 är de som träffas med Landskrona dumpen som sökord

Undrar vad det är jag missat

Grillbaxaren gädda #269
Citera
2023-09-20, 14:59
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Fan sista gäddan är 30 år och klär sig i subkulturella kläder!
Vad är det för fel på dagens ungdom?

Jag kastade Iron Maiden-tröjan och nitarmbandet på sophögen redan när jag slutade sexan. Sedan blev det pull over och garbardinbyxor och givetvis en elegant portfölj till miniräknaren och min dagliga banan.

Dagens 30-åringar är bortom räddning. Såklart dom blir pedofiler.

Såklart står gäddan i kö till "psykiatrin".
Han behöver ingen psykdoktor. Han behöver få ett vapen i hand och skickas till fronten.

Man räknas väl knappast som ungdom när man är i den åldern?

Sen får man ju klä sig så som man själv tycker är snyggt och trivs i men man får ju även räkna med att folk i ens omgivning ger en någon form utav stämpel.
Med tanke på din klädsel som du promt säger att du krängde på dig lagom till sjunde klass så antar jag att du tillhörde nördarna/töntarna med tanke på val utav klädsel? Men det var som sagt ditt val och då ska man heller inte klaga om man blir retad.

Han ska absolut inte få något vapen i hand och skickas till fronten. Han behöver ett rejält kok med stryk så han kommer ner på jorden nån gång istället för att spela cool.

Hans Soundcloud var bland det töntigaste jag sett. Bilder på knogjärn/knivar/teleskopsbatong och diverse försök till att vara märkvärdig på akademisk nivå med skrift. Jag har stött på såna bögtöntar som honom förr och jag kan GARANTERA dig att dem kan skylta med vilket vapen som helst men de skulle aldrig våga ta till med våld då dem till 99.9% är ett gäng fega kärringar.
Citera
2023-09-20, 15:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Grillbaxaren gädda #269

Ah, då fattar jag. Karlskrona var det.
Citera
2023-09-20, 15:30
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Jag kan väl inte vara den enda som har tröttnat på alla dessa gäddor som är gråhåriga flintisar med glasögon och ölkagge som gillar att använda orden "spruta", "suga" och "våt" i varannan mening?
Det är som att stirra rakt ner i en soppåse, på toppen av ett sopberg, inga överraskningar direkt.

Det är du inte. Jag har också tröttnat. De skriver som att de försöker författa en dårlig porrnovell och har noll insikt kring hur man raggar. Hade det varit ett riktigt barn, eller vuxen för den delen, bakom skärmen hade de nog bara avfärdat de här gäddorna som de jävla avarter som de är.
Citera
2023-09-20, 16:26
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Ah, då fattar jag. Karlskrona var det.

Sorry! Fel utav mig
Citera
2023-09-20, 16:29
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Fan sista gäddan är 30 år och klär sig i subkulturella kläder!
Vad är det för fel på dagens ungdom?

Jag kastade Iron Maiden-tröjan och nitarmbandet på sophögen redan när jag slutade sexan. Sedan blev det pull over och garbardinbyxor och givetvis en elegant portfölj till miniräknaren och min dagliga banan.

Dagens 30-åringar är bortom räddning. Såklart dom blir pedofiler.

Såklart står gäddan i kö till "psykiatrin".
Han behöver ingen psykdoktor. Han behöver få ett vapen i hand och skickas till fronten.

Han är t.o.m 36 år. Närmar sig medelåldern med stormsteg men verkar ha fastnat i tonåren, kanske pga något trauma. Han kunde nog kommit undan med sin livsstil bland dräggen på Rockbaren i Göteborg några år till men nu lär han inte ens få vara med i den dysfunktionella gemenskapen.

Bara tunga missbruksgänget kvar att söka sig till.
Citera
2023-09-20, 17:26
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Dagens ungdomar? Hur gammal är du själv?

Är man 30 år kan man inte skylla på ung ålder eller dylikt. Sen ser han fan yngre ut men det är en annan femma.

58 bast
Citera
2023-09-20, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Jag tror mig ha hittat han på fejan

Samma förnamn som *** Guillou
Efternamn kroppsdel +sson
Därav Jax
Landvetter

Stämmer, det är han
Citera
2023-09-20, 19:18
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Nu måste t.o.m jag flika in här i tråden. Jag måste medge att det stundtals varit rätt så underhållande att titta och sedan läsa tråden här på flashback. Underhållsvärdet har varit riktigt stort stundtals.

Fast nu dom här senaste, tänker på han läraren och nu hårdrockarn. Läser man den chatten, alltså han är stenhög, vet knappt vart han är/gör. En 14 årig fiktiv tjej som är otroligt drivande och lyckas lura honom till att köpa ut cigg och på fiskarens initiativ ska få en avsugning eller vad det stod.

Det märks att gäddor skall vaskas fram till varje pris då varje gädda generar mängder med cash till Kolatorsken och tjackhoran. Det som verkligen berör mig är att se tjackhoran verkligen njuta och småle när hon får syn på hårdrockarn. Man ser verkligen hur hon får en kick av att hon ska totalt förstöra allt det lilla han hade kvar.

Sedan är det såhär. Utan denna tråd så kommer dumpen antagligen stagnera totalt. Fast jag måste medge det har gett mig många skratt, framförallt eftersnacket i denna tråd. Fast nu är nog botten nådd.

Sedan vad gäller Patrik så har jag "känt till" honom sen sen nappstadiet typ. Han är sig lik, rent otroligt att han lyckats få dumpen att generera cash och fortfarande blomstra. Saker brukar gå rakt åt helvete för honom i allt han ger sig in i efter ett tag. Så bara väntar på det ska smälla till snart.
Förstår vad du menar men håller inte med. Att dom blivit mer desperata och överdrivna i sitt fiskande för att få till napp men däremot så är det knappast Patrik eller Saras fel att dessa gossar väljer å dyka upp.

Dom är fullt medvetna om att det dom ger sig in på är fel.
Citera
2023-09-20, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Dagens ungdomar? Hur gammal är du själv?

Är man 30 år kan man inte skylla på ung ålder eller dylikt. Sen ser han fan yngre ut men det är en annan femma.
Han var väl hela 37?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in