Fluffgäddan alltså... Jag tycker egentligen inte att man ska kink shamea folk. Men vad fan var det där?! Han har slaktat ett gosedjur och gjort en egen illgrön lurvig tangakalsong som han benämner "fluffet" som han vill att barnet ska sniffa och slicka på? Han skrev också att han duschade med fluffet och att man kan penetrera med det. Ehhhh...? Det är nice att folk tänder på olika saker (förutsatt han man håller sig till samtyckande vuxna) men vissa saker är liksom bara så konstiga. Vem är ens sugen på att sniffa och slicka på en främlings kalsonger i vanligt bomullstyg? Tänk då att slicka på det där lurviga materialet...
Lat jävla gädda dessutom. Har uppenbarligen bil men orkar inte göra ansträngningen att åka fyra (ungefär tror jag) mil till Uppsala för att möta upp barnet. Han "vill inte köra i stan". Men så verkar han ändra sig. Barnet ska då efter kl 21 (tror jag?) bege sig iväg till en Willys. Troligen en stormarknad utanför stan. Men inte ens det orkar han göra för att få fluffsniff. Han övertalar barnet att ta en landsortsbuss hem till hans avlägsna hoods. Trots att barnet först säger att det inte har några pengar och att det inte har åkt den typen av buss tidigare (underförstått att det känns läskigt). Barnet ljuger om biobesök för sin mamma, har då råd med rätt sorts bussbiljett och åker iväg ut på landsbygden en mörk kväll för att slicka på grönt fluff i gäddans bil. Fullt rimligt scenario... Jävla dåre.