2023-11-28, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Hur kan gäddan i Ekolsund så snabbt fått dold adress?

Gädda #316
Han har bara dolt det på sajterna där det går.
Googlar du hans namn och ort så ser du adressen
Citera
2023-11-28, 06:18
Medlem
PROLIFICs avatar
Fluffgäddan alltså... Jag tycker egentligen inte att man ska kink shamea folk. Men vad fan var det där?! Han har slaktat ett gosedjur och gjort en egen illgrön lurvig tangakalsong som han benämner "fluffet" som han vill att barnet ska sniffa och slicka på? Han skrev också att han duschade med fluffet och att man kan penetrera med det. Ehhhh...? Det är nice att folk tänder på olika saker (förutsatt han man håller sig till samtyckande vuxna) men vissa saker är liksom bara så konstiga. Vem är ens sugen på att sniffa och slicka på en främlings kalsonger i vanligt bomullstyg? Tänk då att slicka på det där lurviga materialet...

Lat jävla gädda dessutom. Har uppenbarligen bil men orkar inte göra ansträngningen att åka fyra (ungefär tror jag) mil till Uppsala för att möta upp barnet. Han "vill inte köra i stan". Men så verkar han ändra sig. Barnet ska då efter kl 21 (tror jag?) bege sig iväg till en Willys. Troligen en stormarknad utanför stan. Men inte ens det orkar han göra för att få fluffsniff. Han övertalar barnet att ta en landsortsbuss hem till hans avlägsna hoods. Trots att barnet först säger att det inte har några pengar och att det inte har åkt den typen av buss tidigare (underförstått att det känns läskigt). Barnet ljuger om biobesök för sin mamma, har då råd med rätt sorts bussbiljett och åker iväg ut på landsbygden en mörk kväll för att slicka på grönt fluff i gäddans bil. Fullt rimligt scenario... Jävla dåre.
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-11-28 kl. 07:13.
Citera
2023-11-28, 07:21
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Något säger mig att "Fluff" är flitig användare av både Reddit och Discord.
Citera
2023-11-28, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Minns ni gädda #179 "badbolls gäddan"

Han blåste upp badbollar som han juckade mot?

Tankarna kom direkt till honom när jag såg det gröna "fluffet"!
Den gröna busken påminner om en sån mopp som städtanter skurar golv med.
Har vi någon i tråden som kan få fram vart i h-vete man kan köpa en sån där grön fluff kalsong?
Hade varit riktigt ballt att överraska frugan till helgen med en sån kalsong!

Haha. Frugan blir nog glad om du kan gnida in såpa i den och ligga och skura golvet. Perfekt fetisch ju.

Har killen kompisar IRL så kan detta bli tufft. Epa-ungarna lär fråga dagligen vad han har för kalsonger på sig.
Citera
2023-11-28, 07:54
Medlem
kaerakels avatar
Haha fluff! Man kan verkligen se hur hans själ lämnar kroppen när Sara eller Patrik filmar honom genom vindrutan. Nu är det enkom han och Fluffet ett bra tag framöver
Citera
2023-11-28, 08:45
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nietzschesson
Dumpens uthängning av den 23-åriga fluffkillen är ett bottennapp. Visst, Patrik och Sara tycker säkert att det är "bra tv" när de lämnar ut en "lustig" person åt internetpöbeln. Men de begår samtidigt ett vidrigt övergrepp mot en ung uppenbar lite vilsen figur, vars tillvaro och liv riskerar att slås sönder. Så krossas en människa. Och detta är till fullo Sara Nilssons och Patrik Sjöbergs ansvar. Allt ska inte alltid publiceras. Även om det genererar klick och stora inkomster åt dessa två obildade låtsaspublicister.
Att vara vilsen i livet är ingen ursäkt till att söka kontakt med barn. Ansvaret ligger till 100% på gäddan.
Citera
2023-11-28, 08:54
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Den blicken genom bilrutan när han inser vad som händer. Killen gav upp allt hopp om livet direkt. Återigen en som mycket väl känner till Dumpen.. alla fångster gör det nu. Ändå nappar de.

Gäddbeståndet kommer aldrig utrotas.

Ja den blicken var verkligen något extra, vilken ångest.

Han verkar vara sk "furry" (?) med det där fluffet och "svansen".
Citera
2023-11-28, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel
Att vara vilsen i livet är ingen ursäkt till att söka kontakt med barn. Ansvaret ligger till 100% på gäddan.

Håller helt och hållet med! Tänk vad det skulle göra med en blott 14 åring flickas självbild att behöva leva resten av livet med att ha slickat och dykt ner i den där vanskapta gäddans ”fluff”

Edit: min styvfar jobbar även han med projekteringen av den nya tunnelbanan i Barkarby. Jag ska försöka fiska lite och se hur snacket på bygget går. Återkommer!!
Citera
2023-11-28, 09:04
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel

Enig. Han är 23. När jag tänker tillbaka på var jag själv befann mig i livet i den åldern så är det fullkomligt jävla befängt att tänka att jag skulle velat att en högstadieelev skulle slicka på mina lurviga hemgjorda underbrallor. Fy fan. Vanliga 23-åringar är för tusan inte ens intresserade av casual småprat med högstadiebarn.
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-11-28 kl. 09:08.
Citera
2023-11-28, 09:41
Medlem
#200 Skriver på sin Facebook under avsnittet "om": Är en helt normal människa

Jag skulle vilja leta upp fanskapet och ge honom stryk.
Citera
2023-11-28, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Håller helt och hållet med! Tänk vad det skulle göra med en blott 14 åring flickas självbild att behöva leva resten av livet med att ha slickat och dykt ner i den där vanskapta gäddans ”fluff”

Edit: min styvfar jobbar även han med projekteringen av den nya tunnelbanan i Barkarby. Jag ska försöka fiska lite och se hur snacket på bygget går. Återkommer!!
Det man funderar lite över, finns det verkligen någon 14 åring flicka som hade velat göra detta. Tvivlar starkt på det.
Senast redigerad av Berraperra1975 2023-11-28 kl. 09:56.
Citera
2023-11-28, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
#200 Skriver på sin Facebook under avsnittet "om": Är en helt normal människa

Jag skulle vilja leta upp fanskapet och ge honom stryk.

Kan du länka hans FB?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in