Citat:
Ursprungligen postat av
-SchmergliN-
Moderata, förmodligen. I Umeå ska man ha varselväst och rösta rött.
Hon var väldigt sofistikerad för att vara vänster isåfall, hon kanske är centerpartist? om man nu ska vara nånting i den där åldern
Han var ju en riktig snöflinga förövrigt när han blev paff & tog illa vid sig när hon
med uppenbar inkännande sarkasm sa "hon kunde ju ha väntat någon dag" rörande att nån tjej på fritis hade gjort slut med honom på hans heligaste
födelsedag, hon insåg vad det var, en förgänglig tonårsförälskelse medans han tror att han haft ett seriöst förhållande

nä man är ihop i den där åldern, det är inte samma sak serru
Att göra slut på någons födelsedag är att sända ett välmenande budskap om att
nu kan du födas på nytt denna dag när ditt liv fortsätter utan mig, flyg ditt lilla får"
Så det var beklämmande att han fick skamma henne utan fog, så det var inte hon som saknade gränser, det var han som hade för höga gränser, han är problemet
Men iaf hon reparerade det ju snyggt igen när hon gick på offensiven igen
drog ett eget skämt om att hon gjorde slut bara för att hon inte kunnat hitta någon present, detta räcker faktiskt för att påvisa intelligenskillnaden mot tonårstjejer som måste ha sexskämt i telefonen.
Nu väntar jag spänt på att flera tanter kan komma in i tråden och berätta om hur dåliga tjejerna är och hur synd det är om grabbhalvorna I fÖRSTA dEJTEN tEENS
Klassiska raggknepet, får jag känna på armarna för att upprätta kroppskontakt med henne