2023-09-13, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Okey, vem ska tala om för Joel att han är flamingo homosexuella som kommer gilla kuk om ca 5 år...
Vilken Joel?
Citera
2023-09-13, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Föräldrar måste se till att ungarna får vistas ute litegrann. Stackars Melker sitter hemma med föräldrarna och ser melodifestivalen, eller inne med vännerna och gör musik. Någon som vet vilka låtar han har gjort så man får lyssna? Luktar lite grabb från frireligiös familj alt. med generellt överbeskyddande föräldrar. Blir kanske bättre när han flyttar hemifrån och hamnar ute i världen. Inte förvånande att den där tjejen inte ville ha en till dejt.

Nyfikenheten tog mig till en googling, håll tillgodo
https://www.youtube.com/channel/UCKdwsvgRPejkaMfNbnUcNmw/videos?view=0&sort=p&shelf_id=0
Citera
2023-09-14, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foolthrift
Nyfikenheten tog mig till en googling, håll tillgodo
https://www.youtube.com/channel/UCKdwsvgRPejkaMfNbnUcNmw/videos?view=0&sort=p&shelf_id=0

Tackar Är han från orten eller önskar han att han vore det? Han och kompisarna ser inte jätteganster ut
Citera
2023-09-20, 12:29
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Servitören Hampus var oförstående till varför han blir friendzonad hela tiden när det hela är ganska enkelt - han utstrålar för mycket bögkompis. Det är dags att ändra approach eller testa det andra könet.
Citera
2023-09-20, 13:20
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Servitören Hampus var oförstående till varför han blir friendzonad hela tiden när det hela är ganska enkelt - han utstrålar för mycket bögkompis. Det är dags att ändra approach eller testa det andra könet.
Två blonda har matchats med varandra ånyo, shocken

Här kommer Hampus i friendzone trenchcoaten, dom som kommer i rock kan vara både lite snobbiga
och ha ganska skeva värderingar utifrån ett Umeå perspektiv säger hon

Vilka värderingar tror ni hon åsyftar?

Jag tror att Hampus har servitörskomplex, han står där med & bockar med en handduk över höger arm
inför tjejen och serverar hennes hårschampo

Varför försökte han inte lite till bara!!!, han kunde ha knuffat undan Cato, & serverat sig själv och henne & hon hade fallit för hans scetchande
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-20 kl. 13:25.
Citera
2023-09-20, 13:25
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Två blonda har matchats med varandra ånyo, shocken

Här kommer Hampus i friendzone trenchcoaten, dom som kommer i rock kan vara både lite snobbiga
och ha ganska skeva värderingar utifrån ett Umeå perspektov

Vilka värderingar tror ni hon åsyftar?

Moderata, förmodligen. I Umeå ska man ha varselväst och rösta rött.
Citera
2023-09-20, 13:30
Medlem
Crapmagics avatar
1.69 cm är ju medellängd för män i Mellanöstern så jag har full förståelse för hans prekära situation när han vill scora vita högresta tjejer och därför måste avbryta henne mitt i en mening när hon pratar om sina katter för att istället fråga henne hur lång hon är, sociala kompetensvärket ringde

Madrass ligger i Indien!
Jag hoppas hon genomskådar att han enbart är porrskadad & ute efter möjligen en enda sak

Borde hon inte dra öronen åt sig? när han avslöjar att hans päron är väldigt religiösa, hon tror inte att dom kan ha synpunkter på att han ska gifta sig med en svenska? därav intresset för milfs som han kan erövra samtidigt som han på längre sikt ska gifta sig med en arabiska?

Skärpning Muhammed!, det finns åtskilliga puttefnasksmå milf-araber med heltäckande klädsel
(som döljer tatueringar) på stan som bara väntar på en go grabb som dig ska komma fram & uppvakta
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-20 kl. 13:59.
Citera
2023-09-20, 17:54
Medlem
Crapmagics avatar
"Nu gjorde du igen en fadäs"
https://imgbox.com/tpRdjuZM

"Du har nått på näsan" kul skämt, det där kallas raggning, jag tittar på dig intensivt

Och bruden då, jag har en skämtlista på telefonen, då har du missförstått allt, det du gör
är att återge andras skämt, skämt och således begåvning sitter i vad du producerar själv
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-20 kl. 18:25.
Citera
2023-09-20, 18:32
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Moderata, förmodligen. I Umeå ska man ha varselväst och rösta rött.
Hon var väldigt sofistikerad för att vara vänster isåfall, hon kanske är centerpartist? om man nu ska vara nånting i den där åldern

Han var ju en riktig snöflinga förövrigt när han blev paff & tog illa vid sig när hon
med uppenbar inkännande sarkasm sa "hon kunde ju ha väntat någon dag" rörande att nån tjej på fritis hade gjort slut med honom på hans heligaste födelsedag, hon insåg vad det var, en förgänglig tonårsförälskelse medans han tror att han haft ett seriöst förhållande nä man är ihop i den där åldern, det är inte samma sak serru

Att göra slut på någons födelsedag är att sända ett välmenande budskap om att nu kan du födas på nytt denna dag när ditt liv fortsätter utan mig, flyg ditt lilla får"

Så det var beklämmande att han fick skamma henne utan fog, så det var inte hon som saknade gränser, det var han som hade för höga gränser, han är problemet

Men iaf hon reparerade det ju snyggt igen när hon gick på offensiven igen drog ett eget skämt om att hon gjorde slut bara för att hon inte kunnat hitta någon present, detta räcker faktiskt för att påvisa intelligenskillnaden mot tonårstjejer som måste ha sexskämt i telefonen.

Nu väntar jag spänt på att flera tanter kan komma in i tråden och berätta om hur dåliga tjejerna är och hur synd det är om grabbhalvorna I fÖRSTA dEJTEN tEENS

Klassiska raggknepet, får jag känna på armarna för att upprätta kroppskontakt med henne
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-20 kl. 18:54.
Citera
2023-09-20, 20:42
Medlem
Crapmagics avatar
Ännu en löjlig sak med Teens varianten är att dom ANSES så handikappade att dom måste fylla ett helt rum med andra dejtande teens istället för att dom får dyka upp på den oförställda restaurangen med folk i alla ålderskategorier

Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Hahah, alla dessa . Vi delar.... som att klippa av snoppen direkt, det blir inget boys. Fatta det! Bjud på allt, skäm bort tjejen, oavsett vad de säger .
"Du var väldigt trevlig och du var väldigt vacker" rapade en av statisterna upp, tack sa hon blaseartat, det är handling som räknas anses bridge

Herr Muhammed splittade notan & fick ändå sitt svenska & rough sex, hur vill du kommentera det?. Inte var han särskilt snygg heller så hon hade väl bara en fetisch

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Klassiska raggknepet, får jag känna på armarna för att upprätta kroppskontakt med henne
Och om inte ens hon själv vet att hon är stark och ingen har sagt tidigare att hon har muskler, så har hon heller antagligen inte muskler, hon säger senare att hon inte tränar, så varför skulle hon ha muskler? varför skulle hon tro på hans påstående enbart i syfte att upprätta kroppskontakt
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-20 kl. 20:58.
Citera
2023-09-21, 04:12
Medlem
Durochmolls avatar
Jag trodde verkligen paret i senaste avsnittet skulle svara precis tvärtom. Dejten mellan Borås-killen och Skara (?)-tjejen var så smärtsam. Skämskudde när han avbröt henne mitt i en mening för att be henne ställa sig upp för att mäta vem som var längst, och när han skämtade om att hon hade något på näsan. Hon måste verkligen varit desperat, jag tänkte att hon när som helst under dejten skulle resa sig upp och bara lämna restaurangen. Om de mot all förmodan blev fler dejter lär hon snabbt avslutat de hela efter att själv ha fått se programmet och höra hans prat om ”Milfs” 🤢.
Citera
2023-09-21, 10:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Jag trodde verkligen paret i senaste avsnittet skulle svara precis tvärtom. Dejten mellan Borås-killen och Skara (?)-tjejen var så smärtsam. Skämskudde när han avbröt henne mitt i en mening för att be henne ställa sig upp för att mäta vem som var längst, och när han skämtade om att hon hade något på näsan. Hon måste verkligen varit desperat, jag tänkte att hon när som helst under dejten skulle resa sig upp och bara lämna restaurangen. Om de mot all förmodan blev fler dejter lär hon snabbt avslutat de hela efter att själv ha fått se programmet och höra hans prat om ”Milfs” 🤢.
Borås-killen du skriver som svt's text tv sida.
Har du uppfattat att jag kunde hans namn?

Det är ett visst släkte? av kvinnligt mindset som alltid lägger på minnet först var olika dejtande människor hemmahör (Ramalah eller Bergslagen) ifrån.

Jag tycker tyvärr att hon var snygg, har du hennes instagram?

Men jag tror att du överskattar henne, hon var ju en bad-girl, och då går hon säkert igång på tanken på att hon är utvald att vara den jämnårige som han dejtar istället för milfar.
Jag tror kanske att han aldrig har dejtat en milf, men det är är hans avsikt med programmet

Dom knappt myndiga verkar inte få bestämma mat heller, det är Carbonara och Köttfärssås
i varje djuptallrik (barnmenyn)

Vad tycker du förresten om dom här poänglösa lösryckta insticken? från andra bord runt i kring.

Oerhört fjantigt att dom hade med sig homies med på dejten och kunde gå in och skvallra på toaletten, fast det var ombytta könsroller denna gång, tjejerna satt kvar vid bordet. Jalla jalla på muggen ska filmen heta
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-21 kl. 11:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in