Citat:
Tack för allt smicker, söta du...
Intressant att Karolina (Von Tilander) dyker upp i TV-rutan. Det kommer bli action då den tjejen har skinn på näsan. Sanna mina ord.
För kännedom, Solomoon har redigerat hennes kreationer tidigare & har inte för avsikt att sluta med detta. Dock har det varit lite mycket nu för Solomon då han varit tvingad till diverse åtgärder (vandringar etc), som en del av gemensam & pågående läkningsprocess, när Melina delvis har återfallit i apati & initiativlöshet (för att inte tala om hennes svårigheter att knyta an till sina egna barn).
Den pågående mentala läkningsprocessen (för de båda) är det som står i fokus nu för Solomon, då kommer butik & deras egna kreationer i andra hand men självklart har de för avsikt att återvända (starkare) till offentligheten genom både visuell produktion & butik. Allt handlar om vart de idag anser sig vara i den gemensamma läkningsprocess som är avgörande för de bådas välbefinnande.
Intressant att Karolina (Von Tilander) dyker upp i TV-rutan. Det kommer bli action då den tjejen har skinn på näsan. Sanna mina ord.
För kännedom, Solomoon har redigerat hennes kreationer tidigare & har inte för avsikt att sluta med detta. Dock har det varit lite mycket nu för Solomon då han varit tvingad till diverse åtgärder (vandringar etc), som en del av gemensam & pågående läkningsprocess, när Melina delvis har återfallit i apati & initiativlöshet (för att inte tala om hennes svårigheter att knyta an till sina egna barn).

Den pågående mentala läkningsprocessen (för de båda) är det som står i fokus nu för Solomon, då kommer butik & deras egna kreationer i andra hand men självklart har de för avsikt att återvända (starkare) till offentligheten genom både visuell produktion & butik. Allt handlar om vart de idag anser sig vara i den gemensamma läkningsprocess som är avgörande för de bådas välbefinnande.

Läkningsprocess count: 2985.
Du verkar ha hakat upp dig, papegojan.
Det finns inte en tillstymmelse till att Melina skulle ha svårigheter att knyta an till sina barn. Däremot är det ju svårt att knyta an till en frånvarande far.
Du som påstår att du har tillgång till "slaskar" varför har du valt att ignorera den påstådda våldtäkten? Du väljer som vanligt att lyfta information som passar din egen agenda...eller jag menar HITTA PÅ förstås.
Kolla, jag kan göra samma sak:
Jag har från oberoende källor fått till mig att ingenting som användaren Adonis. skriver är sant. Dock kan jag inte avslöja mina källor då jag gett dem mitt löfte. Jag är en man av heder
Det Adonis. behöver nu är att genom en mental läkningsprocess lära sig knyta an till världen igen.
Fram med något mer än bara upprepningar av samma bullshit nu. Eller kan du inte?
Schack matt.....bror
Bor inte med mina ungars mammor. Hjälper dom däremot ekonomiskt, ganska rejält faktiskt & bra mycket över snittet. Jag har råd, Jag har ganska mycket cash & jobbar som mäklare samt är egenföretagare vid sidan om. Det är en win-win situation.