Citat:
Det Fredrik har gjort och gör är ingenting annat än självförvållat utifrån hans egna val.Solomon gav i första hand upp vårdnadstvisten för barnens skull. Tanken är att han ska reparera skadan när han själv mår bättre. Läkningsprocessen handlar om att leva här & nu, inte i det förgångna.
Intressant att du vet att det inte förekommit ngn som helst verbal misshandel i hemmet. Hur vet du det? För att det inte står i FUP eller är dokumenterat ngn annanstans? Du ÄR verkligen naiv.
Att dagligen peka ut sin partner som en dålig far ser iaf jag som ngn form av "verbal misshandel". Inte alls konstigt att en sådan systematisk verbal tortyr har skapat det trauma solomon idag tvingas att konfrontera & leva med.
Nej, nej, nej! Jag är INTE en kvinnomisshandlare. Falska anklagelser & ryktesspridning talar knappast till din fördel, bror.
Intressant att du vet att det inte förekommit ngn som helst verbal misshandel i hemmet. Hur vet du det? För att det inte står i FUP eller är dokumenterat ngn annanstans? Du ÄR verkligen naiv.
Att dagligen peka ut sin partner som en dålig far ser iaf jag som ngn form av "verbal misshandel". Inte alls konstigt att en sådan systematisk verbal tortyr har skapat det trauma solomon idag tvingas att konfrontera & leva med.

Nej, nej, nej! Jag är INTE en kvinnomisshandlare. Falska anklagelser & ryktesspridning talar knappast till din fördel, bror.

För barnens skull? Om han gör det för barnens skull varför har han då inte kommit överens med sitt ex om underhåll? Han tar inget ansvar utan låter skattebetalarna ligga ute med pengarna. Strax efter Melina blev gravid lades tvisten ned efter att han gav upp.
Det enda som varit en intresse för Fredrik är att inte betala någonting till hans ex. Hans video om hans skulder är ett skämt. Han uppmanar tittarna med skulder att ta tag i sina skulder. När ska han själv ta tag i det? Den dagen han gör det kommer hans sk. "läkningsprocess" att verkligen börja. Dåligt samvete kommer förfölja honom till den dagen han börjar ta tag i det.
Då han bara haft vårdande om ett av barnen så är det primärt de barnet tvisten handlat om. Att han skulle träffa det yngsta barnet som han på papper saknat vårdnad till finner jag högst otroligt. Sen att han skulle träffa det äldre igen finner jag också högst otroligt.
Vart är dina bevis på att de förekommit? Inväntar bevis som styrker det du säger. Om bevis uteblir kan vi utesluta det du säger och bara ses som fantasier och att du skulle ha en heder att hålla är ett skämt. Din heder är ingenting värt när du missaktar ett brottsoffer med lögner och sjuka fantasier.
Det du påstår går direkt att motbevisa med dokumenterad fakta.
Jag finner det intressant att du gång på gång tar kvinnomisshandlares parti. Och ja som du själv begärt från andra i tråden. Varför måste man ta parti? Du tar bara Fredriks parti förmodligen för att du känner igen dig i hans historia.
Vad hände med objektiviteten i dina inlägg? Bara massa fria fantasier som du framställer som sanningar. Att du saknar heder är också tydligt när du viftar med härskartekniker att andra ska vara objektiva men du själv gör vad som helst för få dina argument att verka sanna. Du framstår som ingenting annat än trängd och desperat för du inte kan argumentera sakligt i ämnet och ignorerar folks frågor till dig.