2023-08-10, 18:43
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Om fröken menar att vetenskapen anser att rester från gratis-sprutan ska hittas lång tid efter injektion, så bör hon läsa det här abstraktet.

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/apm.13294

Idiot.

unexpected finding
Tomma burkar skramlar mest brukar man säga. Har man inga fakta att redovisa som styrker det man påstår så får man kalla meningsmotståndare för fröken och idiot. Har man gott stöd behöver man inte hålla på så.
Citera
2023-08-10, 18:47
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4shoshin
Du kan sluta låtsas vara medicinforskare nu.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=persistent+organic+pollutant
Jag frågade om stöd för att COVID-vaccinen skulle vara så stabila. Inget svar så här långt. Kommer snart?
Citera
2023-08-10, 18:50
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_lifer
Vill du ha en länk till Aftonbladet eller vad är det frågan om? Står det där så är det sant eller vad har du ingen analytisk förmåga över huvudtaget? Tänk gärna fel men tänk själv!
Nej vart i helsike har du fått denna galna ide från. Självklart ber jag om en referens till forskningsrapporten där underlaget finns. Där ska alla experiment vara beskrivna i detalj och utskrifter från instrument som använts redovisas. Du har alldeles klart inte en aning om hur forskning rapporteras.
Citera
2023-08-10, 21:12
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Så vad är då problemet att du hittat små mRNA-fragment en tid efter vaccinering?

Vi får hoppas det inte leder till problem för dig och resten av vaccinisterna,
men vi vet ju inte.

Lite spännande endå.
Citera
2023-08-11, 01:58
Medlem
TheDudeIsHeres avatar
Citat:
men vi vet ju inte.

Lite spännande endå.

Det finns som tur är ändå inte särskilt många fall som kan bevisa trådens dumma tes.
Citera
2023-08-11, 06:24
Medlem
No_lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Nej vart i helsike har du fått denna galna ide från. Självklart ber jag om en referens till forskningsrapporten där underlaget finns. Där ska alla experiment vara beskrivna i detalj och utskrifter från instrument som använts redovisas. Du har alldeles klart inte en aning om hur forskning rapporteras.

Detta är bara en observation jag själv gjort om min egen bekantskapskrets, säger inte att det måste vara vaccinera men efter att skiten rullat ut kan jag enkelt nämna 4-5 st som dött av cancer, säkert lika många som fått galopperande cancer. Dessa personer är 50-60 år gamla. Så japp. Jag har reagerat på det.

Försök att hitta en artikel som talar på att transpersoner är sjukt, att invandringen förstör Sverige tex? Det kunde du inte? Bara konservativa rasister på flashback eller nån annan tomte kan du hitta. Då kan det inte vara så ju. Fortsätt spela paddel och glöm inte ta din 8nde booster på vägen dit 😊
Citera
2023-08-11, 20:07
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
men vi vet ju inte.

Lite spännande endå.
Inga anspråk på att bemöta det jag skrev. Ändå kallade du mig för idiot.
Citera
2023-08-11, 20:11
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Detta är bara en observation jag själv gjort om min egen bekantskapskrets, säger inte att det måste vara vaccinera men efter att skiten rullat ut kan jag enkelt nämna 4-5 st som dött av cancer, säkert lika många som fått galopperande cancer. Dessa personer är 50-60 år gamla. Så japp. Jag har reagerat på det.
😊
Så dina personliga upplevelser skulle vara mera trovärdiga än kliniska och epidemiologiska studier som gjorts över hela jorden? Finns ingen anledning att fästa minsta avseende vid dessa. Givetvis kan personer manipulera insamlade data, men skulle detta ha skett på alla platser där man undersöker vaccinet kliniskt? Hur möjligt i så fall?

Citat:
Försök att hitta en artikel som talar på att transpersoner är sjukt, att invandringen förstör Sverige tex? Det kunde du inte? Bara konservativa rasister på flashback eller nån annan tomte kan du hitta. Då kan det inte vara så ju. Fortsätt spela paddel och glöm inte ta din 8nde booster på vägen dit 😊
Vad har det här med saken att göra? Det finns givetvis massor av information av hög kvalitee om vilka effekter invandringan haft på Sverige.

Citat:
Fortsätt spela paddel och glöm inte ta din 8nde booster på vägen dit 😊
Den här typen av barnsliga uttalanden gör i sig att det inte finns skäl att ta dig på minsta allvar.
Senast redigerad av Odovacer 2023-08-11 kl. 20:13.
Citera
2023-09-20, 09:21
Medlem
-GGs avatar
Mer om cancer och vaccinet:

Citat:
Doktor Harvey Risch, medicine och filosofie doktor samt professor emeritus i epidemiologi vid anrika Yale-universitetet i USA, varnar för att en epidemi av särskilt aggressiva former av ”turbo-cancer” hos covid-vaccinerade, även unga personer som inte borde ha hunnit utveckla sjukdomarna, kan bero på skador i immunförsvaret orsakade av vaccinerna.

Citat:
Risch har många års cancerforskning i ryggen när han nu går ut och berättar om en kraftig ökning av en rad olika cancerformer som dels drabbar personer som inte borde kunna utveckla sjukdomarna och dels är så aggressiva i sitt förlopp att forskarna valt att kalla dem för ”turbo-cancer”.

Vaccinskador på immunförsvaret
Gemensamt för de drabbade är att de tagit de experimentella, snabbutvecklade och bristfälligt testade covid-vaccinerna. Risch menar att det finns skäl att tro att ökningen kan tillskrivas vaccinorsakade skador på immunsystemet så att det inte längre förmår identifiera och oskadliggöra cancerceller.

– Vi vet att covid-vacciner på olika sätt har skadat immunsystemet ho de personer som tagit sprutorna. Det kan vara allt från att oftare få covid och andra infektionssjukdomar till nu eventuellt också cancer, varnar Risch i en intervju med amerikanska Epoch Times.

https://samnytt.se/forskare-vag-av-turbo-cancer-kan-bero-pa-covid-vaccin/
Citera
2023-09-20, 09:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheDudeIsHere
Det finns som tur är ändå inte särskilt många fall som kan bevisa trådens dumma tes.

Som du vet om nej.
Citera
2023-09-20, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Mer om cancer och vaccinet:

https://samnytt.se/forskare-vag-av-turbo-cancer-kan-bero-pa-covid-vaccin/
Den senaste tråden om antivaxxern Harvey Risch, som kommer med absurda påståenden utan några som helst belägg för det han säger, och som Yale-universitet tagit avstånd från, hamnade i papperskorgen.
Citera
2023-09-20, 12:00
Medlem
-GGs avatar
Citat:

Och när forskare och vetenskapen inte säger det som vaccinerade vill höra, då är det plötsligt läge att misstro och ifrågasätta, och veta bättre än experterna. Långa utlägg om varför de har fel eller varför en utbildad läkares observationer inte räknas.

Vilken bluff det är. Vaccinerade är så tröttsamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in