2023-09-20, 10:36
Medlem
Har Bo levt ett kriminellt liv tisigare eller parallellt med hans yrkesliv?

Eller är det någon som stört sig så mkt på hans sociala medier att dom bestämt sig för att döda honom? Det låter lite väl sjukt.

Eftersom han är ensam i en stuga så måste han ju bestämt träff med GM i dne stugan för att reda ut något tänker jag
Citera
2023-09-20, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frodin
Av 4 hus som er der. Er det kun 1 navn som er registrert. Synes det i seg selv er veldig underlig. Hvem bor i de 3 andre da?

Ikke underlig i det hele tatt. Mange som reserverer seg fra å ha offentlig adresse, utleie hvor leietakere ikke er registrert etc.
Citera
2023-09-20, 10:37
Medlem
"De to mennene som nå er pågrepet i forbindelse med drapet på Jonas Aarseth Henriksen (30) hadde flere forbindelser til hverandre."
"Mannen som ble pågrepet i dag, kjøpte i juli en bil av mannen som ble pågrepet i forrige uke."
"De to mennene som er siktet for drapet på Jonas Aarseth Henriksen, er tidligere dømt for våpentyveri sammen, skriver VG."
https://www.nettavisen.no/nyheter/de...s/5-95-1341302
Citera
2023-09-20, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siggizs
Det å mistenke folk pga felles bekjenete ¨venner¨ på Facebook er høy takhøyde… jeg tror det er mange navn som er nevnt her som over hode ikke burde ha vært nevnt eller har noe med saken å gjøre.
jeg for all del kunne også vært venn MGM da jeg bor i området og er i samme alder.

Men da er det jo fint å få avkreftet at vedkommende ikke har noe sammenheng. Er det ikke derfor det er et forum for å diskutere?
Citera
2023-09-20, 10:42
Medlem
Oppdatering **

Jeg ringte VB som ble nevnt i tråden han bekrefter at det er R*y F som jeg misstenkte!
Citera
2023-09-20, 10:42
Medlem
Citat:
Mistenker det er en R*y på heradsbygda, jeg fikk høre denne person har vært sjåfør for MGM i perioden rundt drapet. Jeg er ny på forumet men har fulgt saken og jeg bor i distriktet de pågripende blir tatt.. jeg har fult saken hele perioden på forumet, jeg kjente også JAH.

F*r*knap godt kjent kriminell i Elverums- og mjøsaområdet. Ryktes å ha svært lite hemninger, har tidligere (2018-2020) vært omhandla med mye våpen og trusler mener jeg å huske. Hadde alltid våpen med seg i bilen.

*u
Citera
2023-09-20, 10:43
Medlem
Citat:
Oppdatering **

Jeg ringte VB som ble nevnt i tråden han bekrefter at det er R*y F som jeg misstenkte!

...nap?
Citera
2023-09-20, 10:44
Medlem
Citat:
Oppdatering **

Kanskje litt svevende spm.. men R*y har 1stk venn på fb som har langt hår. Kan det være den personen som det har vært lett etter?
Citera
2023-09-20, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
...nap?
Stemmer..
Citera
2023-09-20, 10:47
Medlem
Citat:
Oppdatering **

Går det an å søke opp denne karen på face?
Fant han står med en fuck you t-shirt?
Senast redigerad av ViNyh 2023-09-20 kl. 10:51.
Citera
2023-09-20, 10:50
Medlem
Hvor er linken mellom de to pågrepne og miljøet på Hønefoss.. Det sies at de to taggerne er R og A.
Citera
2023-09-20, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Går det an å søke opp denne karen på face?

Han har ikke Facebook så vidt meg bekjent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in