2023-09-20, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Kan den personen som er omtalt i den artikkelen være samme person som han som ble pågrepet i dag?

Mistenker det er en R*y på heradsbygda, jeg fikk høre denne person har vært sjåfør for MGM i perioden rundt drapet. Jeg er ny på forumet men har fulgt saken og jeg bor i distriktet de pågripende blir tatt.. jeg har fult saken hele perioden på forumet, jeg kjente også JAH.
Senast redigerad av Siggizs 2023-09-20 kl. 10:19.
Citera
2023-09-20, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siggizs
Mistenker det er en R*y på heradsbygda, jeg fikk høre denne person har vært sjåfør for MGM i perioden rundt drapet. Jeg er ny på forumet men har fulgt saken og jeg bor i distriktet de pågripende blir tatt.. jeg har fult saken hele perioden på forumet, jeg kjente også JAH.

Starter etternavnet hans på F?
Citera
2023-09-20, 10:21
Medlem
Citat:
Takk. Vet du om det eventuelt var noen relasjon mellom JAH og en eller begge de to pågrepne, eller om JAH og de to pågrepne eventuelt hadde felles bekjente?
Citera
2023-09-20, 10:22
Medlem
Er nok ikke han Veg*rd som blir nevnt her.
K*co er i riktig alder hvertfall og fra riktig sted.

Får nok uansett vite det ila dagen.
Citera
2023-09-20, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Checy69
Veg*rd Bekkel*nd?
Venner med MGM på FB

Han har over hode ingenting med dette å gjøre. Så dumt å navn gi denne personen på dette forumet..
Citera
2023-09-20, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Starter etternavnet hans på F?

(F) i etternavnet… Det stemmer..
Citera
2023-09-20, 10:27
Medlem
Citat:
Han har over hode ingenting med dette å gjøre. Så dumt å navn gi denne personen på dette forumet..

Dumt og namedroppa hvis det er totalt på vidotta. Men pågripelsen er skjedd i en vei der det er 4 hus. I ett av de husene har VB adresse..Ihvertfall ifølge gule sider
Citera
2023-09-20, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNorway85
Dumt og namedroppa hvis det er totalt på vidotta. Men pågripelsen er skjedd i en vei der det er 4 hus. I ett av de husene har VB adresse..Ihvertfall ifølge gule sider

Ja jeg vet det. Å jeg bekrefter at det ikke er VB..
Citera
2023-09-20, 10:30
Medlem
Citat:

Spekulasjonene er både høyt og lavt her. Sa ikke at han var innvolvert, kun at han bor på gitte adr som er lik saken fra 2016 og at han er venn med MGM på FB
Citera
2023-09-20, 10:32
Medlem
Citat:

Av 4 hus som er der. Er det kun 1 navn som er registrert. Synes det i seg selv er veldig underlig. Hvem bor i de 3 andre da?
Citera
2023-09-20, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Checy69
Spekulasjonene er både høyt og lavt her. Sa ikke at han var innvolvert, kun at han bor på gitte adr som er lik saken fra 2016 og at han er venn med MGM på FB

Det å mistenke folk pga felles bekjenete ¨venner¨ på Facebook er høy takhøyde… jeg tror det er mange navn som er nevnt her som over hode ikke burde ha vært nevnt eller har noe med saken å gjøre.
jeg for all del kunne også vært venn MGM da jeg bor i området og er i samme alder.
Citera
2023-09-20, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frodin
Av 4 hus som er der. Er det kun 1 navn som er registrert. Synes det i seg selv er veldig underlig. Hvem bor i de 3 andre da?

Ganske lett å finne huseiere via Grunnboken (krever bankID-innlogging).
https://seeiendom.kartverket.no/eiendom/3420/72/109/0/0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in