2023-09-15, 14:42
  #2317
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Jisses… hur orkar dom ha en relation med henne?

Det är kanske inte frivilligt.
Visst medberoende-beteende finns nog med i bilden också.
2023-09-15, 17:15
  #2318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Hur kan hon behandla sina systrar så respektlös för att de inte vill låna henne pengar? De har verkligen hjälpt henne och hon är vuxen och det är dags att börja ta ansvar!

Hon tänker inte på det sättet pga sin störning. Att de inte lånar ut upplevs av Bumbi som något väldigt elakt mot henne. Du kan jämföra det med att din syster helt utan anledning ger dig 10 hårda örfilar på raken och sedan har sex med din pojkvän mitt framför dig. Den känslan du skulle få då, känslan av att din syster är elak, vill dig illa och har skadat och svikit dig. Det är överväldigande så arg och ledsen blir du.

Varje upplevd kränkning blir enorm för en sådan person.
2023-09-15, 17:39
  #2319
Medlem
DayNites avatar
kan inte vara bra för en sådan vacker kvinna https://www.hallandsposten.se/hallands-aff%C3%A4rer/wictor-family-office-f%C3%B6rvaltar-f%C3%B6rm%C3%B6genheter-%C3%A5t-entrepren%C3%B6rer-och-nhl-spela re-1.35353448
att förknippas med sveriges pajas nr 1 och Ängelholms byfåne Emelie Bumbi, dom är inte ens äkta syskon så man undrar varför hon låter Dumbo dra ner "Wictor Family Office" i skiten som hon jobbat hårt med att bygga upp
sen smutskastas det av Dumbi utan problem

tråkigt !
2023-09-15, 19:20
  #2320
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
kan inte vara bra för en sådan vacker kvinna https://www.hallandsposten.se/hallands-aff%C3%A4rer/wictor-family-office-f%C3%B6rvaltar-f%C3%B6rm%C3%B6genheter-%C3%A5t-entrepren%C3%B6rer-och-nhl-spela re-1.35353448
att förknippas med sveriges pajas nr 1 och Ängelholms byfåne Emelie Bumbi, dom är inte ens äkta syskon så man undrar varför hon låter Dumbo dra ner "Wictor Family Office" i skiten som hon jobbat hårt med att bygga upp
sen smutskastas det av Dumbi utan problem

tråkigt !


Som tur är så kommer nog inte Bumbis smutskastning att påverka systerns karriär alltför mycket.
Men hade jag varit systern så hade jag kapat all kontakt med Bumbi. Hon är ett lost case.
2023-09-15, 21:28
  #2321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Som tur är så kommer nog inte Bumbis smutskastning att påverka systerns karriär alltför mycket.
Men hade jag varit systern så hade jag kapat all kontakt med Bumbi. Hon är ett lost case.

Det här senaste Dumbos uttalandet, blir nog spiken i kistan.
Tokan anser att hon ska få 500K eftersom syster betalde 15 miljoner, för Dumbo var det obegripligt att hon inte fick detta när systern ändå gjorde en stor utbetalning.
2023-09-15, 21:31
  #2322
Medlem
Davoduns avatar
Fick upp någon video förut som får kallas för 9kr-klippet, hon satt ute och berätta att bankid inte funkade längre och inte swish heller, är det förvaltarens doings eller?
2023-09-15, 21:41
  #2323
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
kan inte vara bra för en sådan vacker kvinna https://www.hallandsposten.se/hallands-aff%C3%A4rer/wictor-family-office-f%C3%B6rvaltar-f%C3%B6rm%C3%B6genheter-%C3%A5t-entrepren%C3%B6rer-och-nhl-spela re-1.35353448
att förknippas med sveriges pajas nr 1 och Ängelholms byfåne Emelie Bumbi, dom är inte ens äkta syskon så man undrar varför hon låter Dumbo dra ner "Wictor Family Office" i skiten som hon jobbat hårt med att bygga upp
sen smutskastas det av Dumbi utan problem

tråkigt !

Det där är en dröm fru, blond, snygg, smart, rik. Oj oj, hon är säkert redan gift?

Emelie bör kallas DUMBI.
Hon ser sådär halv okey ut, jag menar hon är inte fet och så jävla ful.
Dumbi är typ 6a av 10. Helt duglig som flickvän om hon varit frisk.
Så synd att hon är så brutalt sjuk. Men hon rår inte för det, det är väl ärvt av Mor?

Borde finnas lagar att man steriliseras om man har svåra sjukdomar faktiskt som med största sannorlikhet barnen ärver.


Varför trycker inte läkarna starkare medicin i rumpan på Dumbi så hon blir riktigt lugn och lite slö?
Det finns starka mediciner. Vet om en som har Tourettes, Skitzo och annat , den var helt jävla CP störd,
härjade, slog sönder bilar, rutor, gjorde galna saker där jag bodde innan. Många var rädda för den.
Riktigt obehaglig jävel.
Sen fick han sprutor, sedan tre år tillbaka sitter han lugn hemma, sover mycket 10-12h dygn.
Går sällan ut för handla lite mat bara. Gör inget väsen alls. En som är släkt till denna sa att
han får bra tung medicin. Han skadar inte ens en mygga längre. Helt cool och lugn.

Varför ger man inte samma till Dumbi med? så hon varvar ner 10tusen varv minst.

Galningen jag pratar om är i 45års åldern, får spruta en gång i månaden, och komunen kommer med bil var tredje dag och tvingar han svälja ett piller med. Pillret är så starkt att han sover av den hela 16h första dagen.

De som kommer med pillret är samma folk som sköter om äldrevården och liknande i komunen.
Dom som hjälper äldre med städ, disk, handla och sådant. De har nyckel till hans lägenhet även.

Dumbi måste få samma vård, det är inget dyrt ens, då personalen sköter även om två äldre i samma hus. Dom ger honom pillret, väntar 5minuter så han inte spottar eller så.
Sen små städar dom snabbt 10minuter lite och drar till dom äldre i samma hus hjälper dom.
Totalt är personalen 1timme i huset och hjälper 3personer, 45åringen och två som är över 70år
2023-09-16, 00:08
  #2324
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Knappt 24h efter förvaltaren har gått igenom 👍 fy fan vilken människa hon är.
Bra jobbat att hänga ut och kasta skit på dom enda personerna i ditt liv som bryr sig någorlunda om dig. För er utan TikTok https://streamable.com/34vopy (länk dör om 2 dagar.)

Hon kommer fortsätta köra sig själv i botten med eller utan hjälp eller förmyndare, tror helt ärligt att denna knäppgöken är ett förlorat fall och borde ses efter av svensk psykvård resten av livet.
Det hade varit det bästa för samtliga parter helt ärligt.

Intressanta krav på sin syster Sara. Bumbi "det hade varit gött med ett litet lån på 500 000", "men de är så dumma i min familj att de inte vill skicka en krona då de tror att jag skall spela upp det".
2023-09-16, 10:34
  #2325
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Intressanta krav på sin syster Sara. Bumbi "det hade varit gött med ett litet lån på 500 000", "men de är så dumma i min familj att de inte vill skicka en krona då de tror att jag skall spela upp det".

OJ, det är ju jättekonstigt att de tror att hon skulle spela upp sina pengar, det har väl aldrig hänt förut??
2023-09-16, 14:08
  #2326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
kan inte vara bra för en sådan vacker kvinna https://www.hallandsposten.se/hallands-aff%C3%A4rer/wictor-family-office-f%C3%B6rvaltar-f%C3%B6rm%C3%B6genheter-%C3%A5t-entrepren%C3%B6rer-och-nhl-spela re-1.35353448
att förknippas med sveriges pajas nr 1 och Ängelholms byfåne Emelie Bumbi, dom är inte ens äkta syskon så man undrar varför hon låter Dumbo dra ner "Wictor Family Office" i skiten som hon jobbat hårt med att bygga upp
sen smutskastas det av Dumbi utan problem

tråkigt !

Tror man kan va säker på att fortsätter hon kapar dom bara bandet igen (om hon inte redan gjort det.) hon hade ju fuckat ut för några år sedan av någon anledning (förmodligen handlade det om pengar i vanlig ordning.) och då sa ”bumbi” att hon bröt kontakten och inte haft kontakt på flera år, med tanke på hennes mytomani så är det givetvis tvärtom.

Nej jag håller fast vid att hon är en hemsk människa sjuk eller inte.
Är hon nu sjuk hjälper inte medicinerna och det MÅSTE ses över om det någonsin ska bli en förändring.
2023-09-16, 17:06
  #2327
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Tror man kan va säker på att fortsätter hon kapar dom bara bandet igen (om hon inte redan gjort det.) hon hade ju fuckat ut för några år sedan av någon anledning (förmodligen handlade det om pengar i vanlig ordning.) och då sa ”bumbi” att hon bröt kontakten och inte haft kontakt på flera år, med tanke på hennes mytomani så är det givetvis tvärtom.

Nej jag håller fast vid att hon är en hemsk människa sjuk eller inte.
Är hon nu sjuk hjälper inte medicinerna och det MÅSTE ses över om det någonsin ska bli en förändring.

inlägg 2323 där finns hjälpen Dumbi behöver
2023-09-16, 19:33
  #2328
Medlem
Rebali179s avatar
Nu frågar hon på instagram ifall hon behöver sola samtidigt som hon fotar för "Onlyfans".
Får hoppas att Instagram tar bort henne snart så man slipper henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in