Citat:
Ursprungligen postat av
Bluntzillo
Knappt 24h efter förvaltaren har gått igenom 👍 fy fan vilken människa hon är.
Bra jobbat att hänga ut och kasta skit på dom enda personerna i ditt liv som bryr sig någorlunda om dig. För er utan TikTok
https://streamable.com/34vopy (länk dör om 2 dagar.)
Hon kommer fortsätta köra sig själv i botten med eller utan hjälp eller förmyndare, tror helt ärligt att denna knäppgöken är ett förlorat fall och borde ses efter av svensk psykvård resten av livet.
Det hade varit det bästa för samtliga parter helt ärligt.
”- Jag tänker inte hänga ut någon”
”-Respekt, familj, kärlek..” yada yada yada
Ännu mera snack om att inte hänga ut någon.
Nästa klipp;
Säger för- och efternamn, inkomst, bostadsorten osv

??!
Det retar henne till vansinne att systrarna har pengar, eller en högst normalt fungerande ekonomi.
Och varför har dom då det Emelie?
Dom jobbar för att få sina pengar.
Dom spelar inte heller bort sina (eller andras) pengar på nätcasino.
Ska bli oerhört underhållande att se hur detta utvecklar sig, och vad som händer när/om hon kommer till insikt att detta förvaltarskapet inte är något som hon kan avsluta själv nästa månad när hon ledsnat på det