Citat:
Ursprungligen postat av
bossebengbula
Om du bara avbryter mitt i terminen och fortsätter lyfts studiemedel så kan det väl bli problem framöver. Är väl krav om att rapportera in uppnådda resultat/studiepoäng för att kunna få studiemedel för fortsatta studier.
Okej, tack för ditt svar!
Så, för att kunna ansöka om CSN på nytt inför vårterminens studier i Sverige, så behöver jag alltså först rapportera in mina betyg ifrån nuvarande termins kurser från utlandet?