2023-09-14, 14:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
C har gröna ögon som sin mamma. Om jag inte missminner mig, så är hon balkanbrud?
Nej, C har mörkbruna ögon.
Arvsanlag från Christofer borde ha gett C blå ögon, rödlätt hår och rödare hy.
Js mamma är väl blond finska, Js pappa vet jag dock inte.
Hur som helst, barnet ser mer ut som tex D@njals unge, än en "Bröderna Berg"avkomma.
Se på kusinerna Lundell tex...
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-09-14 kl. 14:38.
Citera
2023-09-14, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Åh fan. Men vilken tönt. Vem friar ens om man inte är seriös/är med på det båda två? Kan minnas fel men har för mig Julia verkade ganska glad? Spelade dom så bra båda två då? Väldigt märkligt.

Men oavsett, med tanke på (bland annat) att C är 35 snart är det inte osannolikt att han friar till Linnea snart. Han verkar onekligen väldigt betuttad och fäst vid henne, men tror också han kommer fria för att binda henne så hon inte har lika lätt för att lämna. Nu har det bara gått några månader och när verkligheten kommer ikapp kanske det inte är lika kul längre, med Chloe som blir äldre, kräver mer och dessutom att bo så långt ifrån sina päron som han ändå verkar ha lämpat över Chloe på en del när han festat osv.
Den som kommer tröttna först av dom två är nog Linnea. Folk har nämnt i hans kommentarer på youtube att hon ska ha sagt till sina vänner att det var jobbigt att han hade barn…

Men som svar på din fråga, skulle ändå tro han friar inom halvåret, mycket för att binda henne ännu mer innan hon har en chans att ta sig loss och inse vad han är för typ.
Exakt min tanke!!! Han kommer göra det riktigt svårt för henne att ta sig ur detta förhållandet. Han kommer fria snart och sen binda henne till honom totalt.
Citera
2023-09-14, 14:39
Medlem
Citat:
Ska tillägga att jag inte sett honom som typen som binder sig på det sättet innan, men nu är han ändå snart 35 och dessutom verkar Linnea vara hans ”drömtjej” och perfekt i hans ögon. Så vem vet om det blir ett giftermål av frieriet sen också. Hur det nu skulle gå med skulderna. Men enligt honom är ju inget ett problem, inte ens 1.7 miljoner i skulder. Han bara låtsas som det regnar.
Precis…men frågan är om Linnea verkligen vill binda sig till honom?
Citera
2023-09-14, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hur som helst, barnet ser mer ut som tex D@njals unge, än en "Bröderna Berg"avkomma.
Kusinerna är inte alls lik chloe, bra input
Citera
2023-09-14, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Precis…men frågan är om Linnea verkligen vill binda sig till honom?
Med tanke på hennes negativa uttalande gällande att Chrippa har barn har jag svårt att se att hon skulle vilja det. Iallafall inte nu. Just nu är hon fortfarande fullständigt slukad av ”kändisskapet” som kommer med Chrippa, att hon får komma nära självaste Joakim Lundell och andra ”kändisar” (Luddze mfl), hänga med på diverse evenemang, sitta på finare ställen och supa i VIP-bås på festivaler. Men hon är bara 23 och i den åldern dras de flesta till sånt. Frågan är hur länge hon är villig att bortse från skyhöga skulder, barn, Chrippas beteende och annat problematiskt som också kommer med honom?

Allt är inte bara guld och gröna skogar. Nu är det höst, snart blir det kallt och mörkt på riktigt, hon har ett jobb att gå upp till varje morgon samtidigt som Chrippa är arbetslös (förutom youtube) och om Chloe dessutom ska få eget rum i deras nya lägenhet tyder det på att Chrippa planerar att ha henne där en del. Hur kul kommer Linnea tycka det är att bli väckt av barbapapa och Pippi Långstrump på högsta volym en ledig lördagsmorgon? Ett barn som kräver någorlunda rutiner och som sätter käppar i hjulet för festande? Min gissning är att det inte kommer gå enligt Linneas planer, som innefattar motsatsen av vad ett barn kräver. Det kanske går bra några månader men hon kommer tröttna tillslut. Och vid det laget har Chrippa varit smart nog att fria för att hålla kvar henne.
Citera
2023-09-14, 15:13
Medlem
Negerkucks avatar
Citat:
Med tanke på hennes negativa uttalande gällande att Chrippa har barn har jag svårt att se att hon skulle vilja det. Iallafall inte nu. Just nu är hon fortfarande fullständigt slukad av ”kändisskapet” som kommer med Chrippa, att hon får komma nära självaste Joakim Lundell och andra ”kändisar” (Luddze mfl), hänga med på diverse evenemang, sitta på finare ställen och supa i VIP-bås på festivaler. Men hon är bara 23 och i den åldern dras de flesta till sånt. Frågan är hur länge hon är villig att bortse från skyhöga skulder, barn, Chrippas beteende och annat problematiskt som också kommer med honom?

Allt är inte bara guld och gröna skogar. Nu är det höst, snart blir det kallt och mörkt på riktigt, hon har ett jobb att gå upp till varje morgon samtidigt som Chrippa är arbetslös (förutom youtube) och om Chloe dessutom ska få eget rum i deras nya lägenhet tyder det på att Chrippa planerar att ha henne där en del. Hur kul kommer Linnea tycka det är att bli väckt av barbapapa och Pippi Långstrump på högsta volym en ledig lördagsmorgon? Ett barn som kräver någorlunda rutiner och som sätter käppar i hjulet för festande? Min gissning är att det inte kommer gå enligt Linneas planer, som innefattar motsatsen av vad ett barn kräver. Det kanske går bra några månader men hon kommer tröttna tillslut. Och vid det laget har Chrippa varit smart nog att fria för att hålla kvar henne.

Chrippa väljer L före C. Snarare C som kommer försvinna.
Citera
2023-09-14, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Exakt! Någon som vet när Julia ska ha varit otrogen första gångerna mot Chrippa?

Kom in på hans instagram och såg bild på Chloe och där är inte en bild med någon likhet med Chrippa.

” Dopning är vanligt, särskilt bland unga män. Spermiebildningen kan påverkas av suprafysiologiska doser av anabola androgena steroider, som till exempel testosteron, och kan leda till ofrivillig barnlöshet.”

Kan det på fullaste allvar vara att Chrippa inte är pappa till henne?
Citera
2023-09-14, 15:20
Medlem
[quote=Negerkuck|85733266]Chrippa väljer L före C. Snarare C som kommer försvinna.[/QUOTE
Well. Han är alldeles för uppslukad av Linnea och hur perfekt hon är, allt Julia inte var är ju Linnea enligt honom själv. Tror hellre han skulle dö än att släppa taget om henne. Han sätter henne på en piedestal konstant.

Något som är lite intressant är hur ofta han tog på, pratade om och click-baitade Julias bröst i varannan vlogg. Linnea har inte speciellt stora bröst. Men det är väl ännu en sak som gör att Linnea är så perfekt. Att hon är motsatsen till Julia även kroppsligt.
Senast redigerad av Somosdoslocos 2023-09-14 kl. 16:01.
Citera
2023-09-14, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Chrippa väljer L före C. Snarare C som kommer försvinna.

Det har han redan gjort med att flytta långt ifrån henne och väljer att ligga bakfull/hög i en skokartong (Linnea lägenhet på 4kvm) efter en festkväll med 19-22 åringar - istället för att överraska C på hennes egna födelsedag och skulderna gör han inget åt vilket kommer att påverka C.

- Så han har valt bort henne redan.
Citera
2023-09-14, 15:24
Medlem
Citat:
Fruktansvärt tragiskt om det blir så men det skulle tyvärr inte förvåna mig det heller. Han är alldeles för uppslukad av Linnea och hur perfekt hon är, allt Julia inte var är ju Linnea enligt honom själv. Tror hellre han skulle dö än att släppa taget om henne. Han sätter henne på en piedestal konstant.

Något som är lite intressant är hur ofta han tog på, pratade om och click-baitade Julias bröst i varannan vlogg. Linnea har inte speciellt stora bröst. Men det är väl ännu en sak som gör att Linnea är så perfekt. Att hon är motsatsen till Julia även kroppsligt.
Vänta bara tills Linnéa blir tvingad att operera sina bröst.
Citera
2023-09-14, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Det har han redan gjort med att flytta långt ifrån henne och väljer att ligga bakfull/hög i en skokartong (Linnea lägenhet på 4kvm) efter en festkväll med 19-22 åringar - istället för att överraska C på hennes egna födelsedag och skulderna gör han inget åt vilket kommer att påverka C.

- Så han har valt bort henne redan.
Sant, men eftersom han är ”världens bästa pappa” enligt honom själv så kommer han nog inte släppa kontrollen över att ha den titeln (i hans egna värld) i första taget. Jag tror han skulle ha svårt att sluta träffa/frånsäga sig föräldraskapet om Chloe just för att mycket av hans personlighet bygger på att vara ”världens bästa pappa”. Och det vill han fortsätta försöka övertala världen om. Han väljer bort hennes behov. Men han skulle aldrig välja bort hennes närvaro.
Citera
2023-09-14, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hur kan Rask vara smartare? Han är snart 35 och har fortfarande inte lyckats ta sig ut i arbetslivet

Mer ödmjuk? Du måste skämta. Har du ens kollat hans videos?

Åtminstone så är han en närvarande pappa. Något svettlöken Chrippa inte är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in