2023-09-14, 08:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Chrippa & Rask är väldigt lika varandra i hur dom beter sig.
Kickassfarsorna, det krävs inte mycket för att bli en pappa, desto mer att vara en pappa. Blodsbanden väger inte alltid tyngst.
Trygghet och kärleksfullhet är inte att få barnet att upprepa "jag älskar dig"
Citera
2023-09-14, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kickassfarsorna, det krävs inte mycket för att bli en pappa, desto mer att vara en pappa. Blodsbanden väger inte alltid tyngst.
Trygghet och kärleksfullhet är inte att få barnet att upprepa "jag älskar dig"
Båda är skuldsatta men lever över deras tillgångar och tar all konstruktiv som .. ja.. haters. Att deras familj lider både psykiskt och fysiskt är ingenting dom ser eftersom båda anser sig vara det du skrev... kickassfarsa.. trots att dom är långt ifrån hur en förälder ska vara.
Citera
2023-09-14, 08:36
Medlem
Rask ska ha kepsen av för han bröstar misstagen och tar tag i det. Chrippa däremot har EN MILJON mer i skuld än Rasks fru hade. Rask hänger i Trosa och pratar öppet om det - Chrippa drar till Marbella, festivaler och flyttar till Östermalm istället för att betala av och göra rätt ifrån sig.

Obegripligt att han prioriterar en fjortis brud och Stockholm före sitt egna kött och blod.
Citera
2023-09-14, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Chrippa & Rask är väldigt lika varandra i hur dom beter sig.

Jag förstår verkligen inte detta. Visst Rask hade en tid när det spårade. Men Rask är smartare, mer logisk, mer ödmjuk, har mer empati, inte alls samma narcissism osv.
Citera
2023-09-14, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag förstår verkligen inte detta. Visst Rask hade en tid när det spårade. Men Rask är smartare, mer logisk, mer ödmjuk, har mer empati, inte alls samma narcissism osv.
Har du ens tittat på hans "content"?

OnT: Hur länge tror ni Linnea står ut med Chrippa som har adhd deluxe?
Citera
2023-09-14, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Har du missat hans grandiosa utspel? Det kastas bajsmackor mellan kickassfarsorna. Rask har plockat ner videor, men han har inte mognat, utan det är samma trams som tidigare.
Frågan är hur Jocke ser på sin bror Christofer och kära vän Rask?
Citera
2023-09-14, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Om Julia har varit otrogen mot Chrippa finns det risk att han inte är pappa till C? Dom är inte så himla lika när man tittar på henne och jämför med honom.

Under vilken period har Julia isåfall varit otrogen?
Hon har varit otrogen flera gånger. Men om man räknar bakåt ser man att chrippa tog massa anabola under tiden chloe ska ha blivit till…så det är högst troligt inte hans barn.
Senast redigerad av sara443 2023-09-14 kl. 11:19.
Citera
2023-09-14, 11:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Hon har varit otrogen flera gånger. Men om man räknar bakåt ser man att chrippa tog massa testo under tiden chloe ska ha blivit till…så det är högst troligt inte hans barn.
Det har jag funderat över.
C har bruna ögon och är är inte så lik Chrippa...
Citera
2023-09-14, 11:12
Medlem
Citat:
Hon har varit otrogen flera gånger. Men om man räknar bakåt ser man att chrippa tog massa testo under tiden chloe ska ha blivit till…så det är högst troligt inte hans barn.

Lilla C är ju lik sin far! Men mest lik sin mor! men det är ju inga tvivel på att det är C som är far. Han tog väl inte testo då?
Citera
2023-09-14, 11:21
Medlem
Citat:
Har han kallar J för hora???

Julia har nog fått höra ett och annat icke fint ord skulle jag tro? Han är ju ganska ful i munnen tänker jag, när han spelar in sina tubeklipp. Då har han inte en tanke på att lilla C finns i närheten, så då kan man tänka att han är rätt så ful mot Julia.
Citera
2023-09-14, 12:38
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Titeln "världens bästa pappa" är inget man ger sig själv. Det har bara tyngd om det kommer naturligt från ens barn.
Citera
2023-09-14, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det har jag funderat över.
C har bruna ögon och är är inte så lik Chrippa...

C har gröna ögon som sin mamma. Om jag inte missminner mig, så är hon balkanbrud?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in