2023-09-14, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
C har gröna ögon som sin mamma. Om jag inte missminner mig, så är hon balkanbrud?
Vad jag sett så har Chloe mörkbruna ögon. Kan såklart ha fel men känns som de blivit mörkare nu. Vilket är ganska vanligt när barn blir äldre.
Julia heter Puhakka i efternamn och är finsk. Om hon har balkanrötter också låter jag däremot vara osagt.
Citera
2023-09-14, 13:42
Medlem
När tror ni C friar till L?
Citera
2023-09-14, 13:50
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag förstår verkligen inte detta. Visst Rask hade en tid när det spårade. Men Rask är smartare, mer logisk, mer ödmjuk, har mer empati, inte alls samma narcissism osv.
Hur kan Rask vara smartare? Han är snart 35 och har fortfarande inte lyckats ta sig ut i arbetslivet

Mer ödmjuk? Du måste skämta. Har du ens kollat hans videos?
Citera
2023-09-14, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
När tror ni C friar till L?
Bra fråga. Han verkar inte vara typen som binder sig på det sättet baserat på att han haft ett par ganska långa förhållanden utan att ”tie the knot”. Han friade ju dock till Julia när de var utomlands, Chloe var bebis, har för mig de var i Spanien då också. Men något giftermål blev det ju inte.
Citera
2023-09-14, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Bra fråga. Han verkar inte vara typen som binder sig på det sättet baserat på att han haft ett par ganska långa förhållanden utan att ”tie the knot”. Han friade ju dock till Julia när de var utomlands, Chloe var bebis, har för mig de var i Spanien då också. Men något giftermål blev det ju inte.
Har för mig att han aldrig friade till Julia.

EDIT: för jag har hört nämligen att J varit missnöjd över detta för dem var ihop så lång tid med barn och allt och inget frieri. Dessutom är han en offentlig person om man friar som en sådan bör det ske rätt flashigt med kameror etc…
Senast redigerad av sara443 2023-09-14 kl. 13:56.
Citera
2023-09-14, 13:56
Medlem
Citat:
Jag är 99% säker, det var sent på kvällen vid en strandpromenad utomlands för några år sen. Men det kändes inte så jävla seriöst, han hade inte förberett sig speciellt mycket och verkade inte se på det som en stor grej.
Om han inte tagit bort vloggen så ska jag försöka hitta den senare i efm.
Citera
2023-09-14, 14:00
Medlem
Citat:

EDIT: för jag har hört nämligen att J varit missnöjd över detta för dem var ihop så lång tid med barn och allt och inget frieri. Dessutom är han en offentlig person om man friar som en sådan bör det ske rätt flashigt med kameror etc…

Citat:
Jag är 99% säker, det var sent på kvällen vid en strandpromenad utomlands för några år sen. Men det kändes inte så jävla seriöst, han hade inte förberett sig speciellt mycket och verkade inte se på det som en stor grej.
Om han inte tagit bort vloggen så ska jag försöka hitta den senare i efm.
Jaha du menar det där, ja men det kom fram sen att det inte var på allvar och att dem inte ens hade ringar…
Citera
2023-09-14, 14:15
Medlem
Citat:
Vad jag sett så har Chloe mörkbruna ögon. Kan såklart ha fel men känns som de blivit mörkare nu. Vilket är ganska vanligt när barn blir äldre.
Julia heter Puhakka i efternamn och är finsk. Om hon har balkanrötter också låter jag däremot vara osagt.

Exakt och tycker inte heller att Chloe är ett dugg lik sin pappa utan mestadels mamman.

Det är inte för att hälla bensin på elden men jag ser ingen likhet/drag på Chloe och Chrippa. Nu när det tisslas kring att Julia har varit otrogen flertalet gånger då börjar man fundera.
Citera
2023-09-14, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Exakt och tycker inte heller att Chloe är ett dugg lik sin pappa utan mestadels mamman.

Det är inte för att hälla bensin på elden men jag ser ingen likhet/drag på Chloe och Chrippa. Nu när det tisslas kring att Julia har varit otrogen flertalet gånger då börjar man fundera.
Barnet är mer likt chrippas far.
Citera
2023-09-14, 14:21
Medlem
Citat:
Jaha du menar det där, ja men det kom fram sen att det inte var på allvar och att dem inte ens hade ringar…
Åh fan. Men vilken tönt. Vem friar ens om man inte är seriös/är med på det båda två? Kan minnas fel men har för mig Julia verkade ganska glad? Spelade dom så bra båda två då? Väldigt märkligt.

Men oavsett, med tanke på (bland annat) att C är 35 snart är det inte osannolikt att han friar till Linnea snart. Han verkar onekligen väldigt betuttad och fäst vid henne, men tror också han kommer fria för att binda henne så hon inte har lika lätt för att lämna. Nu har det bara gått några månader och när verkligheten kommer ikapp kanske det inte är lika kul längre, med Chloe som blir äldre, kräver mer och dessutom att bo så långt ifrån sina päron som han ändå verkar ha lämpat över Chloe på en del när han festat osv.
Den som kommer tröttna först av dom två är nog Linnea. Folk har nämnt i hans kommentarer på youtube att hon ska ha sagt till sina vänner att det var jobbigt att han hade barn…

Men som svar på din fråga, skulle ändå tro han friar inom halvåret, mycket för att binda henne ännu mer innan hon har en chans att ta sig loss och inse vad han är för typ.
Citera
2023-09-14, 14:25
Medlem
Citat:
Åh fan. Men vilken tönt. Vem friar ens om man inte är seriös/är med på det båda två? Kan minnas fel men har för mig Julia verkade ganska glad? Spelade dom så bra båda två då? Väldigt märkligt.

Men oavsett, med tanke på (bland annat) att C är 35 snart är det inte osannolikt att han friar till Linnea snart. Han verkar onekligen väldigt betuttad och fäst vid henne, men tror också han kommer fria för att binda henne så hon inte har lika lätt för att lämna. Nu har det bara gått några månader och när verkligheten kommer ikapp kanske det inte är lika kul längre, med Chloe som blir äldre, kräver mer och dessuto att bo så långt ifrån sina päron som han ändå verkar ha lämpat över Chloe på en del när han festat osv.
Den som kommer tröttna först av dom två är nog Linnea. Folk har nämnt i hans kommentarer på youtube att hon ska ha sagt till sina vänner att det var jobbigt att han hade barn…

Men som svar på din fråga, skulle ändå tro han friar inom halvåret, mycket för att binda henne ännu mer innan hon har en chans att ta sig loss och inse vad han är för typ.

Ska tillägga att jag inte sett honom som typen som binder sig på det sättet innan, men nu är han ändå snart 35 och dessutom verkar Linnea vara hans ”drömtjej” och perfekt i hans ögon. Så vem vet om det blir ett giftermål av frieriet sen också. Hur det nu skulle gå med skulderna. Men enligt honom är ju inget ett problem, inte ens 1.7 miljoner i skulder. Han bara låtsas som det regnar.
Citera
2023-09-14, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC

Nu när du säger det måste jag (tyvärr) hålla med. Har inte tänkt på det innan. Somliga barn blir ju mer lika ena föräldern, kanske Julia har väldigt starka gener? Vem vet? Men eftersom Chrippa läser tråden lär det väl inte ta lång tid innan ett faderskapstest ligger på bordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in