Citat:
Ursprungligen postat av
Holzman
Vilken pantad jubelidiot.
Det är ju just det som gör det hela så skrämmande. Nadim Ghazale är inte nån slipad maktspelare, eller ens duktig på sitt jobb. Han är genuint stendum, och har redan sedan tidigare visat prov på exceptionellt dåligt omdöme. Så hur kan han tillåtas vara kvar inom poliskåren? Det går inte ens att förklara med att han skulle vara nån påläggskalv för den politiska vänstern och deras högt uppsatta aktivist-agenter inom polismyndigheten. För ville de lyfta fram nån pk-polis i media hade de kunnat välja nån som inte var en labil, tickande bomb. Förr eller senare kommer han explodera rätt i ansiktet på alla som stödjer honom, om det inte sker redan i samband med den trådaktuella incidenten.
Jag menar, läs vad idioten skriver på facebook. Han tänker
Citat:
inom kort att kontakta den ansvariga utgivaren för Borås Tidning och P4 Sjuhärad kräva en rättelse samt lämna in en anmälan till Medieombudsmannen. Jag förväntar mig därefter att den felaktiga sakuppgiften omedelbart rättas utan dröjsmål. Det saknas belägg för uppgiften
Enligt honom har ovan nämnda medier nämligen
Citat:
påstått på nyhetsplats att jag stannats i en hastighetskontroll på grund av fortkörning och att jag därefter erbjudit tjänstgörande poliser tårtor i motprestation för att låta mig åka vidare.
Vilket inte ens är i närheten av vad de gjort- de har bara rapporterat om att Ghazale
anklagats för detta.
Så antingen är Ghazale så totalt omoralisk att han medvetet blandar bort korten i syfte att rädda sitt ansende och typ skrämma några av Sveriges största mediekanaler, som båda ursprungligen haft del i att lyfta fram Ghazale som medieprofil (bit inte handen som föder dig, Ghazale...)
Eller så är han genuint så totalblåst att han inte förstår distinktionen mellan att påstå något, och att påstå att
någon annan påstått något.