2023-09-13, 22:05
Medlem
Svennamajas avatar
Om alla poliser nekar och mätningen är raderad är det väl inte mycket att gå på.
Senast redigerad av Svennamaja 2023-09-13 kl. 23:02.
Citera
2023-09-13, 22:05
Medlem
Hegamons avatar
Har ni sett facebook-profilen. Till vänster Barack Obama, i mitten Zlatan och till höger polismannen Nadim. Att skriva en självbiografi brukar vara synonymt med att personen upplever sig som viktig. Möjligen han kände sig berättigad att köra för fort och att han därför inte skulle blivit rapporterad.

Märkligt om uttalandet om tårtbjudningen är sann, eftersom en bortförklaring då kan peka mot att händelsen ägde rum. Jag är generellt väldigt skeptiskt mot samtliga kändispoliser, alla verkar ha ett allt för stort bekräftelsebehov.
Citera
2023-09-13, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Glömmer aldrig detta uttalandet av herr Ghazale:

”Är du vit, svensk, straight och man? Då är du redan inkvoterad. Grattis! Du fick den enklaste vägen.”

Det säger allt om vad det handlar om för typ av människa.

Detta från Samnytts artikel är uppenbarligen också korrekt:

Anledningen till att Nadim Ghazale slipper undan beror på att kollegerna är rädda för honom. Han är en mediekändis som backas upp av tidigare justitieminister Morgan Johansson (S), och uppfattas ha inflytande över polisledningen.

Ren korruption som i ett u-land. Diktatorns söner, bröder och kusiner och deras konkubiner får köra hur fort de vill. Ja även en del profilerade sympatisörer och partimedlemmar kan strunta i hastighetsbegränsningarna... Nu även i Sverige...

Vad har vi mer om herr Ghazale?, han har fått gå för länge undan radarn.. Är han själv nån urfader till knivhuggar/pundar afghanerna?
Citera
2023-09-13, 22:07
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
https://samnytt.se/avslojar-nadim-ghazale-korde-for-fort-slapp-straff/

Är det rätt att han blir behandlad annorlunda och slipper straff för brott han begått som privatperson?
Borde polisen behandla vänsteraktivister annorlunda än vanligt folk?
Kan detta skada polisens anseende ute i stugorna?

Knäböjande svartskallepolis, hur ska vi kunna ha hjärta att döma en sådan förebild?
Citera
2023-09-13, 22:08
Medlem
otellos avatar
Ingen är förvånad, dom håller varandra om ryggen samtidigt som dom mobbar nettogivande skattebetalare.
Citera
2023-09-13, 22:14
Medlem
Bild, Från Instagram

Citera
2023-09-13, 22:33
Medlem
Hade han varit en ärlig person hade han inte behövt försöka förklara sig med så långa utlägg. Han har inte rent mjöl i påsen den där. Sånt kommer alltid fram, förr eller senare.

Förstår inte heller varför just vissa poliser har sånt behov av bekräftelse på sociala medier.
Citera
2023-09-13, 22:33
Medlem
fluff995s avatar
Sociala medier-svindlarna får en fanimig att förtvivla för mänsklighetens framtid.
Avdankade kändisjuristen Mårten Schultz på Ghazales instakonto:

Citat:
Säg till om du vill ha hjälp med att anmäla till granskningsnämnden och/eller framställa skadeståndsanspråk.

Gå och jaga lite ambulanser din tönt.
Citera
2023-09-13, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinhoodvarUCsnut
jag tycker mig se ett mönster att de som skriker sig hesast över hur onda SD är är oftast de smutsigaste, mest otrevliga jävla as till människor man kan hitta.

och jag gillar inte ens SD. jag gillar varma tofflor och pannkakor.

Förstår hur du menar, att hata SD är bland vänstern en ursäkt för att bete sig hur illa som helst.
Citera
2023-09-13, 22:56
Medlem
Har han börjat stänga ned sitt konto på Instagram nu?
Citera
2023-09-13, 23:08
Medlem
tram123s avatar
Samma om det är barn till polis m.m.
Har en vän hans pappa är hög chef inom polisen i en storstad, en gång blev vi stoppade när han körde för snabbt (tillräckligt för att bli av med kortet)och det första polisen frågade när han tog körkortet var har du någon relation till namn på hans pappa då det var samma ovanliga efternamn.
När han sa det är min pappa så sa polisen okej vi stryker detta ha en fin kväll.

Så detta förekommer ofta.
Citera
2023-09-13, 23:09
Medlem
Det finns ju inga som helst bevis, väl? Bara en anonym kollega som kanske har onda avsikter med att dikta en sådan här händelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in