Citat:
Ursprungligen postat av
Skir13
Du fick rätt. Sverige spelar för övrigt en ganska lågkvalitativ ofarlig fotboll, där bättre lag enkelt kan manövrera ut dem. Man saknar även entusiasm och tro på vad man gör.
Fattar inte riktigt att alla hyllar första halvleken.
Den var OK, men vi hade inte ett enda riktigt farligt avslut på mål innan Holm reducerade i slutet.