Citat:
Ursprungligen postat av
Bluntzillo
Ja det blev hon av med tillfälligt tills det riktiga beslutet kommer nu på torsdag! Knäppgök deluxe…
Det kan ju inte komma på torsdag. Dumbo har ju till och med den 14/9 på sig att komma in med information om varför hon ska få behålla sjukersättningen.
Sen har FK helt säkert redan bestämt av hon blir av med det.