Citat:
Ursprungligen postat av
Kattsvansarna
Hur ska förvaltaren hjälpa henne ekonomiskt om hon inte har någon inkomst? Om hon blir av med sin ersättning från försäkringskassan? Det är ju knappast förvaltarens ansvar att lägga ut pengar tänker jag.
Onlyfans går bra för henne 20k månad +
På en enda helg drar hon in mellan 4-7tusen på sin onlyfans, alltså helgerna bara, sen även veckodagar. Minst 20.000kr + månad, FK var en strunt skit summa bara sa hon, hon ville bli av med den för att lagligt kunna syssla med OF som ger henne mycket mer pengar sa hon själv i LIVE.
Hennes högsta önskan var att bli av med FK för det var så löjligt lite pengar, hon behövde inte dom alls sa hon.
Ni har säkert sparat den videon? Länka den då
Citat:
Ursprungligen postat av
T2Frank
Försörjningsstöd, Soc alltså.
FEL för hennes Onlyfans går bra för henne 20k månad +
Hon behöver inte socc små skitpengar, inte ens FK pengarna som är för lite sa hon ju.
Hennes OF ger henne mycket pengar enligt hennes egna ord ju.
.
Hon kan även ta Samhall jobb som betalar hyran och maten.
Förmyndaren får ta hand om hennes OF pengar annars och betala hyra, samt ge vecko peng till Dumbi.
Hon ville bli av med FK för det var så lite pengar som 13k bara.
Med onlyfans kunde hon göra dom pengarna på några dagar bara sa hon.
Så låt henne ha sin önskan och dröm nu uppfylld. Syssla med sin OF.
Porrar hon till det ännu mer där på sin OF sida, gör den mer snuskig och kinky, då kan hon tjäna mycket mer även, exempelvis med lite sextoys och om hon visar mera, könet och så, då kan hon få månadsinkomsten där upp till minst 50k
. Alltså bättre månadslön än ni andra som skriver i tråden.